Strona 1 z 1

amory do imprezy GT i wolnossącej czy i czym się różnią ?

: 19 kwie 2011, o 19:44
autor: dawid51dd
Witam!
Niestety jakość naszych dróg ponownie wygrała z Subaru , chyba mi umarł jeden (oczywiście prawy po stronie lepszej jakości drogi ) amor w GTku .
Trzeba się będzie posiłkować jakąś parką na przód z używki . Czy fizycznie mam szanse odróżnić amory GTkowe od aut wolnossących .
Czy w ogóle jest jakaś specjalna różnica w samym amorku ( bo spręzyny to chyba inne są ) między autami z turbo i bez ? Moje to zwyczajne GF8 auto na codzienne - 0 sportu . Wiem wiem powinno być nowe itd ale nie teraz jak kupie to już komplet :)

Pozdrawiam

Re: amory do imprezy GT i wolnossącej czy i czym się różnią ?

: 19 kwie 2011, o 19:46
autor: jarmaj
Kupować używane amortyzatory??????? :wall:
Chociaż w sumie, nawet i szczoteczki do zębów można spróbować kupować używane...


Bożżżżż



Kup sobie dwa NOWE amory na przód. Nie drutuj i nie kundlij fajnego auta....

Re: amory do imprezy GT i wolnossącej czy i czym się różnią ?

: 19 kwie 2011, o 19:59
autor: Chloru
jarmaj, a potem możesz kupić "zadbanego" GT nieużywanego w sporcie :wall:

Re: amory do imprezy GT i wolnossącej czy i czym się różnią ?

: 19 kwie 2011, o 20:50
autor: dawid51dd
Panowie to nie tak , nie ma problemu żebym sobie klikną komplecik czy to u nas czy za wielką wodą , naprawde fajnie jest zamontować
nowy zawias - wiemy że będzie lepiej ciasniej itd. Tylko porostu ja mam dosyć kupowania nowych amorków nowych opon jak codziennie (Wwa i okolice)
na drodze uprawiam slalom , miejscami zwalniam do 15km/h bo takie dziury - nie dziury tylko braki w jezdni są . Mało tego te kocmołuchy
co to niby naprawiają sypią mi coś z worka i grzeją palnikiem , a te już fachowe ekipy mają sprzęt który za dzieciaka i teraz też widziałem
jak oglądałem 40latka , czy niezapomniane filmy Barei . Pod względem dróg ten kraj do dzicz a olbrzymie kwoty które idą z każdego litra
paliwa na drogi każda bez wyjątku ekipa przy korycie kradnie na inne potrzeby . Naprawdę lubie te Subaraki ale jak mam opcje kupić coś taniej to kupuje , Jaki macie problem z zakupem zawiasu z angola który przyjechał z napewno ''gładszego drogowo'' kraju . Rozumiem że jak kleknie alternator czy spręzarka do klimy , albo pompa wspomagania czy dyfer w 12letnim GTku walicie po nowe do ASO lub innych sklepów bo używki to bee :) Drutowanie
to rozumiem kupić używane tarcze , czy łożyska ale bez przesady to tylko amortyzator . Wszyscy lubimy ba kochamy nasze autka ale czasami
poprostu szkoda się szarpać - tak myśle .

Re: amory do imprezy GT i wolnossącej czy i czym się różnią ?

: 19 kwie 2011, o 21:58
autor: Godlik
Alternator czy sprężarkę to się pewnie regeneruje...
Ale amory to chyba nowe... Zwłaszcza że jeden to bak paliwa. Ile zapłacisz za używkę o niewiadomym stanie?

Re: amory do imprezy GT i wolnossącej czy i czym się różnią ?

: 19 kwie 2011, o 22:59
autor: Matiz
Dowiem sie czy sie róznią czyms GL i GT czy nie? :-|

Re: amory do imprezy GT i wolnossącej czy i czym się różnią ?

: 19 kwie 2011, o 23:07
autor: Chloru
dawid51dd, kupiłem kiedyś KYB do Hondy. Jeździły po tych samych warszawskich dziurach co Twój GTek. Zwiedzały chlejadowe odcinki specjalne, pojeżdżawki w różnych miejscach. Wytrzymały 60 kkm, potem sprzedałem auto. Zupełnie nie kupuję Twojego argumentu numer jeden.

Co do argumentu numer dwa to zupełnie nie czujesz różnicy między kupnem używanych majtek a używanego telewizora.

Re: amory do imprezy GT i wolnossącej czy i czym się różnią ?

: 19 kwie 2011, o 23:51
autor: Azrael
Matiz pisze: Dowiem sie czy sie róznią czyms GL i GT czy nie? :-|

Różnią

Re: amory do imprezy GT i wolnossącej czy i czym się różnią ?

: 20 kwie 2011, o 00:16
autor: WRC fan
dawid51dd pisze: rozumiem kupić używane tarcze , czy łożyska ale bez przesady to tylko amortyzator
Ja wymiękam.

Re: amory do imprezy GT i wolnossącej czy i czym się różnią ?

: 20 kwie 2011, o 06:46
autor: jarmaj
Ja też

Re: amory do imprezy GT i wolnossącej czy i czym się różnią ?

: 20 kwie 2011, o 23:12
autor: Matiz
Azrael pisze: Różnią
Danke. Przydatne info.
A za jednym zamachem jeszcze Eibach Pro-Kit spręzyny: sedan<->kombi to samo?
żeby sie nie wpakować jak kupie ;-)

Pro kit:
Numer katalogowy: 7705-140
Aplikacja(silnik): 1.6, 1.8, 2.0, 2.0 Turbo bez STI