Strona 1 z 1

sposoby i momenty skręcania silnika EJ207

: 5 maja 2011, o 23:12
autor: kons6
czy przy skręcaniu silnika EJ207 (sti jdm ver 5) można się oprzeć na serwisówce do amerykańskiego WRX 2.0 od 2001MY?
chodzi o momenty siły oraz o kolejność działania przy przykręcaniu głowic

Re: sposoby i momenty skręcania silnika EJ207

: 6 maja 2011, o 02:00
autor: piter

Re: sposoby i momenty skręcania silnika EJ207

: 6 maja 2011, o 08:09
autor: kons6
dzięki za info, w tym katalogu nie mogłem znaleźć serwisówki do silnika 2 litrowego z roku 1999, więc uznałem, że najbardziej pasująca będzie serwisówka do 2 litrów od 2001

Re: sposoby i momenty skręcania silnika EJ207

: 7 maja 2011, o 20:40
autor: czajos84
kons6 pisze: przy skręcaniu silnika
To już jesteś na dobrym etapie.
Jakie były ostatecznie straty? oprócz wału i korbowodu.

Re: sposoby i momenty skręcania silnika EJ207

: 7 maja 2011, o 20:55
autor: kons6
na razie (po rozebraniu i pomierzeniu silnika) jedynie wał i korbowód
natomiast niestety niezła sumka zbiera się z pompy oleju, panewek, uszczelek, śrub, podkładek oraz oczywiście pracy przy naprawie