sposoby i momenty skręcania silnika EJ207

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
kons6
1 gwiazdka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

sposoby i momenty skręcania silnika EJ207

Post 5 maja 2011, o 23:12

czy przy skręcaniu silnika EJ207 (sti jdm ver 5) można się oprzeć na serwisówce do amerykańskiego WRX 2.0 od 2001MY?
chodzi o momenty siły oraz o kolejność działania przy przykręcaniu głowic



piter
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Łódź
Auto: Legacy
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: sposoby i momenty skręcania silnika EJ207

Post 6 maja 2011, o 02:00


kons6
1 gwiazdka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: sposoby i momenty skręcania silnika EJ207

Post 6 maja 2011, o 08:09

dzięki za info, w tym katalogu nie mogłem znaleźć serwisówki do silnika 2 litrowego z roku 1999, więc uznałem, że najbardziej pasująca będzie serwisówka do 2 litrów od 2001

czajos84
0 gwiazdek
Auto: GC8
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: sposoby i momenty skręcania silnika EJ207

Post 7 maja 2011, o 20:40

kons6 pisze: przy skręcaniu silnika
To już jesteś na dobrym etapie.
Jakie były ostatecznie straty? oprócz wału i korbowodu.

kons6
1 gwiazdka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: sposoby i momenty skręcania silnika EJ207

Post 7 maja 2011, o 20:55

na razie (po rozebraniu i pomierzeniu silnika) jedynie wał i korbowód
natomiast niestety niezła sumka zbiera się z pompy oleju, panewek, uszczelek, śrub, podkładek oraz oczywiście pracy przy naprawie

ODPOWIEDZ