czy przy skręcaniu silnika EJ207 (sti jdm ver 5) można się oprzeć na serwisówce do amerykańskiego WRX 2.0 od 2001MY?
chodzi o momenty siły oraz o kolejność działania przy przykręcaniu głowic
sposoby i momenty skręcania silnika EJ207
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: sposoby i momenty skręcania silnika EJ207
tu masz więcej serwisówek:
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/
Re: sposoby i momenty skręcania silnika EJ207
dzięki za info, w tym katalogu nie mogłem znaleźć serwisówki do silnika 2 litrowego z roku 1999, więc uznałem, że najbardziej pasująca będzie serwisówka do 2 litrów od 2001
Re: sposoby i momenty skręcania silnika EJ207
To już jesteś na dobrym etapie.kons6 pisze: przy skręcaniu silnika
Jakie były ostatecznie straty? oprócz wału i korbowodu.
Re: sposoby i momenty skręcania silnika EJ207
na razie (po rozebraniu i pomierzeniu silnika) jedynie wał i korbowód
natomiast niestety niezła sumka zbiera się z pompy oleju, panewek, uszczelek, śrub, podkładek oraz oczywiście pracy przy naprawie
natomiast niestety niezła sumka zbiera się z pompy oleju, panewek, uszczelek, śrub, podkładek oraz oczywiście pracy przy naprawie