Strona 1 z 1

Dwumasa

: 1 cze 2011, o 10:43
autor: esilon
czy to słynne ćwierkanie to występuje podczas dodawania gazu oraz w pewnym zakresie obrotów podczas hamowania silnikiem ?

jeżeli tak to tylko 29kkm bez ćwierkania bo własnie sie zaczęło :whistle:

Re: Dwumasa

: 1 cze 2011, o 11:06
autor: So What!
esilon, założysz jednomasowe i będzie po kłopocie.

Re: Dwumasa

: 1 cze 2011, o 11:09
autor: esilon
So What! pisze: założysz
wolałbym żeby wymienieli na gwarancji
bo rozumiem że jednomasa to plus sprzęgło ? ?

własnie wybieram się na przegląd 30kkm

Re: Dwumasa

: 1 cze 2011, o 11:12
autor: So What!
esilon pisze:
wolałbym żeby wymienieli na gwarancji
bo rozumiem że jednomasa to plus sprzęgło ? ?
Jeżeli sprzęgło jest przypalone nierównomiernie, to jego uszkodzenie wynika z wadliwości dwumasy - powinni wymienić na gwarancji.

Re: Dwumasa

: 1 cze 2011, o 11:18
autor: esilon
So What! pisze: powinni

no to zobaczymy :-)

Re: Dwumasa

: 1 cze 2011, o 11:20
autor: So What!
esilon pisze:
So What! pisze: powinni

no to zobaczymy :-)
Chętnie tego nie robią :mrgreen:

Re: Dwumasa

: 1 cze 2011, o 11:43
autor: Konto usunięte
esilon pisze: czy to słynne ćwierkanie to występuje podczas dodawania gazu oraz w pewnym zakresie obrotów podczas hamowania silnikiem ?

U mnie występowało podczas puszczania sprzęgła przy ruszaniu. Może to jakiś ptaszek ćwierka? ;-)

Re: Dwumasa

: 1 cze 2011, o 11:49
autor: So What!
Konto usunięte, jeżeli myślisz o Forku, to Forek ma akurat koło jednomasowe.

Re: Dwumasa

: 1 cze 2011, o 11:50
autor: esilon
Konto usunięte pisze: Może to jakiś ptaszek

no jest teoria że ten hptak to slizgający się pasek, daje głos jak przy 2,5tys obr doda się zdecydowanie gazu, potem zamyka ryja

przy schodzeniu z obrotów podczas hamowania silnikiem tez w podobnej okolicy sie odzywa

Re: Dwumasa

: 1 cze 2011, o 11:52
autor: Konto usunięte
So What! pisze:Konto usunięte, jeżeli myślisz o Forku, to Forek ma akurat koło jednomasowe.
Dzięki za info, mówiłem o legacy :razz:

Re: Dwumasa

: 1 cze 2011, o 11:53
autor: So What!
Konto usunięte pisze:
Dzięki za info, mówiłem o legacy :razz:
Najwyraźniej niedosłyszałem :mrgreen:

Re: Dwumasa

: 1 cze 2011, o 21:18
autor: Gootek
esilon pisze:jeżeli tak to tylko 29kkm bez ćwierkania bo własnie sie zaczęło :whistle:
Z tym można spokojnie jeździć kolejne 29kkm i nawet więcej. Rzecz jedynie w tym aby przestać zwracać na to uwagę... ;-)


No niestety, o ile w Imprezie/Foresterze zastanawianie się czy wybrać M/T czy A/T ma jakiś sens...
to w Legacy/Outbacku - A/T...

chyba, że jakieś Spec. B z 6MT, czy coś w tym rodzaju - wtedy OK. (mówią, że od każdej zasady są jakieś wyjątki)
;-)

Re: Dwumasa

: 1 cze 2011, o 21:48
autor: WiS
Лукашэнка pisze: przestać zwracać na to uwagę...
Już parę razy mówiłem, że E. trzeba podgłośnić radio w aucie 8-)

PS. Jeśli nie pomoże, to mamy świeżo zlane nalewki - koją duszę i przytępiają słuch. Mówisz - masz ;-)

Re: Dwumasa

: 1 cze 2011, o 21:53
autor: Godlik
Лукашэнка pisze: Z tym można spokojnie jeździć kolejne 29kkm i nawet więcej. Rzecz jedynie w tym aby przestać zwracać na to uwagę...
Zgadzam się. Moja dwumasa wymieniona była na gwarancji (jak jeszcze SIP wymieniał) przy jakichś 75kkm. Na razie przejeździła jakieś 50kkm i ćwierka od dłuższego czasu. Mój mechanik (Jarek) twierdzi, że od wymiany powinna pożyć jakieś 75 kkm, więc jeżdżę.
Trochę mam stracha przed wyjazdem do Chorwacji, ale jeszcze nie szarpie, da się płynnie ruszać, więc jeszcze jest OK.

Oczywiście jeżeli fura jest na gwarancji, trzeba męczyć SIP ile wlezie. Jest to ewidentna usterka, która powinna zostać usunięta

Re: Dwumasa

: 15 cze 2011, o 21:24
autor: esilon
:whistle: nie wiem jak ta dwumasa jest połączona z wydechem ale po korekcie osłon wydechu właśnie przestała ćwierkać :giggle:

a tyle zamieszania i jak to trzeba będzie męczyc sip i wogóle :giggle:

Re: Dwumasa

: 15 cze 2011, o 21:34
autor: Piter 35
esilon pisze: nie wiem jak ta dwumasa jest połączona z wydechem ale po korekcie osłon wydechu właśnie przestała ćwierkać :giggle:

a tyle zamieszania i jak to trzeba będzie męczyc sip i wogóle :giggle:
Bo subaru to porządna fura , nie psuje się :mrgreen:

Re: Dwumasa

: 15 cze 2011, o 21:56
autor: esilon
no niby ideał ale deska czasem skrzypi i nigdy w aso ;-)

Re: Dwumasa

: 15 cze 2011, o 22:14
autor: damaz
esilon pisze: nie wiem jak ta dwumasa jest połączona z wydechem
mentalnie












:-p

Re: Dwumasa

: 28 sie 2011, o 21:47
autor: esilon
esilon pisze: korekcie osłon wydechu właśnie przestała ćwierkać
dla potomnych ciąg dalszy............i znowu zaczęła................ale AserwisO cierliwie poszukując przyczyn( raz ćwierkało brzęcząco a raz nie) usunał kamyczek który się nieprzyjemnie zagnieździł między osłonami wydechu oraz początkiem centerpipy, taraz wszystko "gra i bucy" czyli jest luksusowo cicho 8-)