Strona 1 z 1
ustawienia geometrii STI MY2004
: 20 cze 2011, o 21:29
autor: zabrotta
będę wdzięczny za pomoc, szukam ustawień geometrii zawieszenia Imprezy STI MY2004. Tył się mocno nierówno zużywa a poza tym auto myszkuje po drodze. Przyspieszając zjeżdza w prawo, zdejmując nogę z gazu, ściąga w lewo.
Czy lepiej ustawić geometrię na ustawieniach fabrycznych czy zastosować jakieś modyfikacje, żeby np. lepiej tyłem skręcał.
dziękuję za pomoc
Re: ustawienia geometrii STI MY2004
: 20 cze 2011, o 21:37
autor: AMI
Zalezy chyba glownie od tego, czego oczekujesz od auta.
Ale na codzien bym chyba ustawil zbieznosc na 0 przod i tyl, ale pochylil kola troche - nie wiem ile da sie pochylu zrobic w new age tak prosto z fabryki bez aftermarketowych srub, ale pewnie w okolicach -1 stopien?
Z tym, ze nadal bedzie pewnie troche bardziej od srodka opony zjadac, ale te mozna za czas jakis przelozyc stronami.
Re: ustawienia geometrii STI MY2004
: 22 cze 2011, o 09:54
autor: mzy
AMI pisze:
nie wiem ile da sie pochylu zrobic w new age tak prosto z fabryki bez aftermarketowych srub, ale pewnie w okolicach -1 stopien?
Jak jest prosta buda, to powinno wyjść minimalnie powyżej 1 stopnia :)
Re: ustawienia geometrii STI MY2004
: 22 cze 2011, o 14:57
autor: owoc666
Ja miałem -2 przód, -1*45" tył, przód zbieżność 0, tył po kilka minut rozbieżnie.
Zaaajebiście było :)
Re: ustawienia geometrii STI MY2004
: 22 cze 2011, o 15:45
autor: AMI
owoc666 pisze:Ja miałem -2 przód, -1*45" tył, przód zbieżność 0, tył po kilka minut rozbieżnie.
Zaaajebiście było :)
Ogolnie pewnie fajnie, ale to taki setup bardziej na fajne zakrety raczej :)
Dlatego dobrze by bylo wiedziec, w jaki sposob glownie uzytkowany jest samochod pytajacego.
Re: ustawienia geometrii STI MY2004
: 23 cze 2011, o 00:20
autor: Alan, Alan, Alan!
AMI pisze:
Dlatego dobrze by bylo wiedziec, w jaki sposob glownie uzytkowany jest samochod pytajacego.
a po co robic setup nie na zakręty

Na puławskiej byle nie ściągało, choć i to nie przeszkadza tak bardzo
