Co to, dokładnie, za część? Pilne
: 22 sie 2011, o 12:35
Od paru dni zwykłe Legacy brzmi, najprawdopodobniej, z wydechu jak wersja STI. Wszystko teoretycznie zaczęło się gdy samochód nie chciał odpalić na stacji (nie pierwszy raz, rozrusznik się kręci, a samochód nie chce zaskoczyć) i coś strzeliło pod maską. Pomyśleliśmy z tatą, że może jest gdzieś dziura w wydechu, ale nie znaleźliśmy nic oprócz dosyć już skorodowanego wydechu i miliona osłon. Najdziwniejsze jest to, że auto buczy tylko podczas jazdy (na luzie nawet do 6 tys obr jest cisza) i tylko jak pedał gazu będzie wciśnięty więcej niż połowę. Kuzyn mówił, że u niego w Cordobie tak samo buczało gdy padł katalizator. Najgorsze jest jeszcze to że z tatą nie wiemy dokładnie co gdzie jest, bo nie ma żadnych książek typu "napraw se sam", a i tez żadnych schematów w internecie nie ma. Fajnie by było gdyście tez napisali ile kosztuje katalizator oraz wydech (aluminiowe, stalowe, nierdzewne jak są).
Przyczyna została najprawdopodobniej znaleziona i nie jest to wydech. To strzelenie pod maską to był wybuch gazu (samochód jest na LPG) i rozerwał prostokątny plastik który dochodzi do przepustnicy, a w nim jest jakiś czujnik chyba. I właśnie co to jest? Osłona przepustnicy? W katalogu części (po ang) który znalazłem jest to nazwane jako "kanał powietrzny". Mamy nadzieje z tatą, że jakieś fragmenty tego nie dostały się do silnika.
Przyczyna została najprawdopodobniej znaleziona i nie jest to wydech. To strzelenie pod maską to był wybuch gazu (samochód jest na LPG) i rozerwał prostokątny plastik który dochodzi do przepustnicy, a w nim jest jakiś czujnik chyba. I właśnie co to jest? Osłona przepustnicy? W katalogu części (po ang) który znalazłem jest to nazwane jako "kanał powietrzny". Mamy nadzieje z tatą, że jakieś fragmenty tego nie dostały się do silnika.