Witam
chcialbym zabrac swojego bolida przed modyfikacjami na hamownie, zeby miec potem do czego porownac efekty modyfikacji i remapu.
Tu rodzi sie pytanie, majac w pamieci historie i filmy z wybuchajacymi na hamowni silnikami w tle, na co nalezy zwrocic uwage, do czego nie dopuszczac itp. itd. by Impreza Turbo przezyla pomiary na hamowni?
Silnik jest jakies pol roku po remoncie i dziala, wiec zakladam, ze sam w sobie problemem byc nie powinien :)
Jesli ktos ma jakies swoje doswiadczenia z hamowania Subaru bardzo prosilbym o podzielenie sie uwagami, spostrzezeniami, a nawet ciekawymi historiami, jesli takie byly :)
Pozdrawiam
Subaru na hamowni
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Subaru na hamowni
Bez wątpienia należy zadbać o chłodzenie pojazdu podczas takich akcji. No i dobrze go przypiąć, bo różnie bywa.
http://wwojnar.com/
– Это водка? – слабо спросила Маргарита. Кот подпрырнул на стуле от обиды.
– Помилуйте, королева, – прохрипел он, – разве я позволил бы себе налить даме водку? Это – чистый спирт!
– Это водка? – слабо спросила Маргарита. Кот подпрырнул на стуле от обиды.
– Помилуйте, королева, – прохрипел он, – разве я позволил бы себе налить даме водку? Это – чистый спирт!
Re: Subaru na hamowni
A dzieki, juz obadalem temat troche z firma, gdzie najpewniej bede hamowal - wyglada na to, ze maja jakies pojecie, bo maja systemy nawiewow na fmic jak i na tmic.
Tyle, ze cos dojechac tam nie moge - bo obecnie samochod rusza tylko z popychu :)
Ja bardzo lubie swoje subaru - ale ilosc utrapien z tym samochodem tez mala nie jest i chyba zaczynam sie przychylac do pogladu, ze dobrze miec na wszelki wypadek drugi samochod :)
Tyle, ze cos dojechac tam nie moge - bo obecnie samochod rusza tylko z popychu :)
Ja bardzo lubie swoje subaru - ale ilosc utrapien z tym samochodem tez mala nie jest i chyba zaczynam sie przychylac do pogladu, ze dobrze miec na wszelki wypadek drugi samochod :)
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Subaru na hamowni
AMI, pamietaj zeby hamownia byla na dwie osie
Nawiew faktycznie poprawi temperature ale tez i odzwierciedla w pewien sposob warunki panujace na drodze przez co pomiar jest bardziej realistyczny.
Na ktorym biegu powinno sie hamowac samochod? Ma ktos z tym doswiadczenie?
Pomary sa tez chyba rozne w zaleznosci od tego jaka jest hamowania. Podwoziowe sa chyba obciazeniowe i inercyjne. Czym sie roznia nie wiem.
Nawiew faktycznie poprawi temperature ale tez i odzwierciedla w pewien sposob warunki panujace na drodze przez co pomiar jest bardziej realistyczny.
Na ktorym biegu powinno sie hamowac samochod? Ma ktos z tym doswiadczenie?
Pomary sa tez chyba rozne w zaleznosci od tego jaka jest hamowania. Podwoziowe sa chyba obciazeniowe i inercyjne. Czym sie roznia nie wiem.
Subaru - the source of wanderlust. || http://mizoo.pl - foto galeria
Re: Subaru na hamowni
mizoo pisze: Na ktorym biegu powinno sie hamowac samochod? Ma ktos z tym doswiadczenie?
To zalezy co chcesz osiągnąć. Do prostego pomiaru bez męczenia auta wystarczy 3., ale żeby zobaczyc maksymalne obciążena jakie się zdarzaja na torze to 4 i 5.