Strona 1 z 1
Klakson w antyku
: 20 lis 2011, o 22:24
autor: mf121
Szukam kabelków od klaksonu. Kierownica jest chyba oryginalna momo - zdjąłem guzik klaksonu i nie było do niego podłączonych kabelków. Myślałem, że się w nabie urwały ale jak po długiej walce udało mi się zdjąć kierownice to ich też nie znalazłem. W nabie nie ma ślad po jakimś pierścieniu od tego. WTF ? Jakieś nietypowe rozwiązanie ?
Ma ktoś może schematy elektryczne do tego modelu ?
Re: Klakson w antyku
: 21 lis 2011, o 13:39
autor: inquiz
no to pachnie niekompletną nabą chyba, jak pamiętam zakładałem w zeszłym roku to w nabie były dwa kabelki do podłączenia klaksonu. a dolna część naby styka się z kolumną i tamtędy ten prąd idzie bezkablowo.
Re: Klakson w antyku
: 21 lis 2011, o 21:37
autor: mf121
O to pod nabą mi głównie chodzi - jest pierścień od kierunkowskazów ale nie widać styku do pierścienia kontaktowego w nabie. W nabie też nie ma śladu po tym...
Re: Klakson w antyku
: 21 lis 2011, o 22:22
autor: busik
Clarkson w kierownicy? Top Gear rozumiem, ale MOMO?
a tak na serio - to ile razy bite auto? bo jak ktoś grzebał w kole, to mi śmierdzi wymianą poduchy i zapomnieli wszystko podłaczyć...
Re: Klakson w antyku
: 22 lis 2011, o 11:07
autor: inquiz
czyli coś było zmieniane, nie wiem czy w antyku były oryginalne momo, ja mam dokładaną i wszystko pasowało bez problemu. a nabę mam nad kierunkami i w niej jest tylko pierścień do klaksonu.
Re: Klakson w antyku
: 1 gru 2011, o 22:44
autor: mf121
a moze tak

nie taka oryginalnie była w turbodziadku ?

Czego brakuje i jak zrobić żeby działało ?
BTW. zawsze tak ciężko się kierownice w subaru ściąga ???
Re: Klakson w antyku
: 1 gru 2011, o 22:54
autor: inquiz
Aż tak daleko nie rozbierałem, jak się dobiorę w końcu do wajchy od wycieraczek to spojrzę ale szybko to nie nastąpi.