PO420
: 12 gru 2011, o 15:09
Witam.
Od długiego czasu mam ten problem - bład PO420, rząd 1, centralka 10 - cokolwiek to znaczy. OBK 2005 H6+LPG.
Zaraz ktoś napisze, że to wina LPG i to zło itd, ale to nie tak. Błąd wywalało też przed założeniem instalacji gazowej.
Pytanie moje brzmi: czy to na 100% oznacza, że mam uwalony katalizator? Jeśli tak to jakie mam alternatywy?
Musze zaznaczyć, że jazda z wywalonym check nie jest miła. Połowa układów nie działa tak jak należy, wliczając w to odczuwalny spadek mocy i gorszą prace skrzyni.
Od długiego czasu mam ten problem - bład PO420, rząd 1, centralka 10 - cokolwiek to znaczy. OBK 2005 H6+LPG.
Zaraz ktoś napisze, że to wina LPG i to zło itd, ale to nie tak. Błąd wywalało też przed założeniem instalacji gazowej.
Pytanie moje brzmi: czy to na 100% oznacza, że mam uwalony katalizator? Jeśli tak to jakie mam alternatywy?
Musze zaznaczyć, że jazda z wywalonym check nie jest miła. Połowa układów nie działa tak jak należy, wliczając w to odczuwalny spadek mocy i gorszą prace skrzyni.