geometria i zbieżność w GC8 na mokre i śnieg
: 19 gru 2011, o 17:05
powtórzę swoje pytania z kropki:
jakie kąty (pochylenie kół każdej z osi, zbieżność każdej z osi) dla CG8 sti type r my99 (więc zapewne odpowiada gt99+) dla seryjnego zawieszenia na następujące warunki:
1. Mokro, kałuże, nie przesycha
2. Śnieg
Spodziewam się 2 różnych zestawów ustawień
Cel - jak najszybsza jazda, może być z dużym ryzykiem poślizgów przy błędach
Założenia: brak modyfikacji seryjnych mocowań, maksimum zmian to inne śruby (np. whiteline)
jakie kąty (pochylenie kół każdej z osi, zbieżność każdej z osi) dla CG8 sti type r my99 (więc zapewne odpowiada gt99+) dla seryjnego zawieszenia na następujące warunki:
1. Mokro, kałuże, nie przesycha
2. Śnieg
Spodziewam się 2 różnych zestawów ustawień
Cel - jak najszybsza jazda, może być z dużym ryzykiem poślizgów przy błędach
Założenia: brak modyfikacji seryjnych mocowań, maksimum zmian to inne śruby (np. whiteline)