Strona 1 z 1
Kierownica od GT do MY 95
: 10 sty 2012, o 09:37
autor: koziolek
Szukam i nie mogę znaleźć.
Czy kiera od GT pasuje do wolnegossaka MY 95,czy wieloklin jest ten sam poduszka niepotrzebna bo w moim nie ma,
da się trąbke podłączyć i odbijacza do kierunków?
BTW jak choroba zdjąć klakson z kiery MY95,jakieś śrubki od strony zegarów?
Re: Kierownica od GT do MY 95
: 10 sty 2012, o 17:31
autor: Bergen
koziolek, chyba pora sobie manuala w końcu ściągnąć?
Kiera od GT pasuje, to jest to samo.
Re: Kierownica od GT do MY 95
: 10 sty 2012, o 21:34
autor: koziolek
Dzięki grzebałem w manualach zanim zadałem pytanie.
Niestety mam kierę taką jak ta
http://allegro.pl/subaru-impreza-93-96- ... 23701.html
klakson jest puszczony poprzez taki szpindel wychodzący z kolumny który ślizga się po kółku przykręconym do kiery a nie za pomocą taśmy jak w nowszych modelach.
Wieloklin podobno jest taki sam
Re: Kierownica od GT do MY 95
: 10 sty 2012, o 21:51
autor: Bergen
Od 93 do 00 nic się w Kierze nie zmienia. Ba, chyba nawet w Bugu jest tak samo.
http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_1/
http://img692.imageshack.us/img692/6829 ... aniemz.jpg
Musisz mieć wkręt pod kierą który ustala klakson, nie ma bata. Tylko pamiętaj odkręcając żeby przed zdjęciem kierownicy zostawić nakrętkę na dwa obroty, żebyś targając nie wylądował z kierą na tylnej kanapie

Re: Kierownica od GT do MY 95
: 10 sty 2012, o 22:35
autor: koziolek
Zmienia się.
Mam kierę jak w linku wyżej,wkręta nie ma przycisk się zrywa siłą z zatrzasków,dziś z ciekawości zdjąłem i obadałem niestety fotek nie porobiłem a furka poszła do lakiernika
U mnie kiera jest taka jak po prawej
http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_1/
Re: Kierownica od GT do MY 95
: 10 sty 2012, o 23:07
autor: Bergen
koziolek pisze:
Zmienia się.
Pacz panie co za judasze japońskie

Re: Kierownica od GT do MY 95
: 13 sty 2012, o 21:29
autor: MacGregor
Kierownica raczej będzie pasowała z GT. W równoległych rocznikach nawet z Legacy wiele elementów pasuje.
Jeśli chodzi o kierownicę to w twojej sygnał dźwiękowy jest przenoszony po przez pierścień na kierownicy i bolec w przełączniku zespolonym, a przełączanie kierunków w kierownicy są trzy otwory a na przełączniku zespolonym trzy wypusty-bolce.
Wklejam fotkę z przełącznikiem czerwone kółeczko to bolec do sygnału dźwiękowego, a czerwone kółka to wypusty-bolce do przełączania kierunków.