Strona 1 z 1

Pytanie o przerywający silnik

: 12 sty 2012, o 01:59
autor: Virus12
Pacjent WRX 97, cewka centralna na środku nad przepustnicą. Przewody oem Subaru świece Denso.

Po rozgrzaniu zaczyna przerywać przy dodawaniu gazu, nie ma znaczenia czy lekko czy mocno, rwie tak, że nie chce przyśpieszać i wali marchewami. Po wciśnięciu sprzęgła i mocniejszym gazu przewala marchewy, a potem przez kilka sekund jedzie normalnie i znów przerywa. Po schłodzeniu (nie do zera, wystarczy z 15 min z maską w górze), przez jakiś czas normalnie jedzie.

Świece nowe.

Z wartości dodanych, zauważyłem że uszczelka od powrotu oleju lekko cieknie, i mógł się gdzieś tam olej dostać.

Świece pół roku.
Przewody min 3 lata co dalej nie wiem.


Pytanie:
czy to same przewody i ew uszczelka ? ( to mam zamiar zmienić)
czy może to też być cewka? jak się objawia uszkodzenie cewki?
Ew co jeszcze ?


Ma ktoś oem przewody w przystępniejszej cenie niż >500zł?

Re: Pytanie o przerywający silnik

: 12 sty 2012, o 02:43
autor: Bergen
Książkowy przykład przebicia do masy na przewodzie zapłonowym.

U mnie tak było nie dawniej jak 2 miechy temu, po tym jak umyłem silnik bo go zaświniłem płynem od wspomagania przy demontażu pompy.

Co do marki samych przewodów, to ilu kierowników Subaru, tyle opinii.

Re: Pytanie o przerywający silnik

: 12 sty 2012, o 04:54
autor: Virus12
Bergen dzięki za info, mi się właśnie też wydaje że to kwestia przebicia, a potem zalania.

Wolałem pikne czerwone Subarowe, ale kasa mnie chwilowo przytemperowała.
zakupiłem NGK się okazało że nie pasują :( na szczęście mogę oddać.
Beru są blisko kwoty przewodów Subaru, więc chyba się na Subaru zdecyduje.

Re: Pytanie o przerywający silnik

: 2 lut 2012, o 12:58
autor: 890909
zakupiłem subaru ale 1,8 motor 94 rok kombi i mam podobne objawy tak jak by się przylewał paliwem . Jeszcze jedno pytanko gdzie się znajduje wejście do złącza diagnostycznego

Re: Pytanie o przerywający silnik

: 2 lut 2012, o 13:03
autor: Kubik
890909 pisze: Jeszcze jedno pytanko gdzie się znajduje wejście do złącza diagnostycznego
pod kierownicą
nad pedałem sprzęgła