Pytanie o przerywający silnik
: 12 sty 2012, o 01:59
Pacjent WRX 97, cewka centralna na środku nad przepustnicą. Przewody oem Subaru świece Denso.
Po rozgrzaniu zaczyna przerywać przy dodawaniu gazu, nie ma znaczenia czy lekko czy mocno, rwie tak, że nie chce przyśpieszać i wali marchewami. Po wciśnięciu sprzęgła i mocniejszym gazu przewala marchewy, a potem przez kilka sekund jedzie normalnie i znów przerywa. Po schłodzeniu (nie do zera, wystarczy z 15 min z maską w górze), przez jakiś czas normalnie jedzie.
Świece nowe.
Z wartości dodanych, zauważyłem że uszczelka od powrotu oleju lekko cieknie, i mógł się gdzieś tam olej dostać.
Świece pół roku.
Przewody min 3 lata co dalej nie wiem.
Pytanie:
czy to same przewody i ew uszczelka ? ( to mam zamiar zmienić)
czy może to też być cewka? jak się objawia uszkodzenie cewki?
Ew co jeszcze ?
Ma ktoś oem przewody w przystępniejszej cenie niż >500zł?
Po rozgrzaniu zaczyna przerywać przy dodawaniu gazu, nie ma znaczenia czy lekko czy mocno, rwie tak, że nie chce przyśpieszać i wali marchewami. Po wciśnięciu sprzęgła i mocniejszym gazu przewala marchewy, a potem przez kilka sekund jedzie normalnie i znów przerywa. Po schłodzeniu (nie do zera, wystarczy z 15 min z maską w górze), przez jakiś czas normalnie jedzie.
Świece nowe.
Z wartości dodanych, zauważyłem że uszczelka od powrotu oleju lekko cieknie, i mógł się gdzieś tam olej dostać.
Świece pół roku.
Przewody min 3 lata co dalej nie wiem.
Pytanie:
czy to same przewody i ew uszczelka ? ( to mam zamiar zmienić)
czy może to też być cewka? jak się objawia uszkodzenie cewki?
Ew co jeszcze ?
Ma ktoś oem przewody w przystępniejszej cenie niż >500zł?