GT MY99 Przerywa ,szarpie
: 12 mar 2012, o 10:48
Witam
Mam prośbę do znawców tematu o zerknięcie w logi które zrobiłem
Pacjent Si Gt MY99
Przerywa szarpie przy pełnym bucie , sporadycznie nawet na 2 i 3 biegu przy około 3500
Jak Powoli rozpędzam i delikatniej gazem to nie przerywa.
Wydech jest 2,5 H&S bez kata .
Wcześniej miałem problem z przeładowaniem ale okazało się ze grucha od waste gate się rozleciała więc wymieniłem na sprawną.
Wężyki również wymienione na silikonowe i problem z przeładowaniem zniknął pozostaje to przerywanie szarpanie.
Poza tym auto pali jak smok nawet przy delikatnej jeździe około 20 l.
Błędy jakie wyskakiwały to 22, 23,
Przepławka została przemyta cleanerem i błąd się więcej nie pojawił natomiast czujnik spalania stukowego czasami się zapalał na chwile i gasł.
Wczoraj go wyciągnąłem i wyczyściłem ale okazało się ze jest pękniecie na obudowie. Założyłem go z powrotem bo czekam na nowy , natomiast po resecie żadne błędy juz się nie pojawiają a przerywanie nadal jest.
Dodam Jeszce ze sprawdzałem tez solenoid w trybie diagnostycznym zielone wtyczki i ładnie pracuje , został przemyty cleanerem kilka razy. Ładnie zamyka i otwiera
Podłączyłem się kabelkiem i ecuexplorerem zgrałem kilka logów ale nie umiem za bardzo z nich czegoś wywnioskować .Według tego co znalazlem na forum to wskazania przepływki są prawidłowe.
1.na włączonym zapłonie i wyłączonym silniku
2. na wolnych obrotach
3. 4 i 5 na pełnym gazie
Tutaj wrzuciŁem logi.
https://rapidshare.com/files/1521117034/logi.7z
Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
Mam prośbę do znawców tematu o zerknięcie w logi które zrobiłem
Pacjent Si Gt MY99
Przerywa szarpie przy pełnym bucie , sporadycznie nawet na 2 i 3 biegu przy około 3500
Jak Powoli rozpędzam i delikatniej gazem to nie przerywa.
Wydech jest 2,5 H&S bez kata .
Wcześniej miałem problem z przeładowaniem ale okazało się ze grucha od waste gate się rozleciała więc wymieniłem na sprawną.
Wężyki również wymienione na silikonowe i problem z przeładowaniem zniknął pozostaje to przerywanie szarpanie.
Poza tym auto pali jak smok nawet przy delikatnej jeździe około 20 l.
Błędy jakie wyskakiwały to 22, 23,
Przepławka została przemyta cleanerem i błąd się więcej nie pojawił natomiast czujnik spalania stukowego czasami się zapalał na chwile i gasł.
Wczoraj go wyciągnąłem i wyczyściłem ale okazało się ze jest pękniecie na obudowie. Założyłem go z powrotem bo czekam na nowy , natomiast po resecie żadne błędy juz się nie pojawiają a przerywanie nadal jest.
Dodam Jeszce ze sprawdzałem tez solenoid w trybie diagnostycznym zielone wtyczki i ładnie pracuje , został przemyty cleanerem kilka razy. Ładnie zamyka i otwiera
Podłączyłem się kabelkiem i ecuexplorerem zgrałem kilka logów ale nie umiem za bardzo z nich czegoś wywnioskować .Według tego co znalazlem na forum to wskazania przepływki są prawidłowe.
1.na włączonym zapłonie i wyłączonym silniku
2. na wolnych obrotach
3. 4 i 5 na pełnym gazie
Tutaj wrzuciŁem logi.
https://rapidshare.com/files/1521117034/logi.7z
Z góry dziękuje za wszelką pomoc.