Turbo - fakty i mity

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Gal
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: wieś mazowiecka
Auto: XC 70
Polubił: 85 razy
Polubione posty: 316 razy

Re: Turbo - fakty i mity

Post 30 lip 2008, o 22:16

Konto usunięte pisze: Co to jest przepływka
Typowa dolegliwość tamtych roczników.
Niekiedy pomaga płukanie w benzynie ekstrakcyjnej, ale zwykle na krótko.
Sprawdzić można najprościej przez zamianę na inną sprawną.


Wysłane z mojego komputera przy użyciu klawiatury.

jako
2 gwiazdki
Lokalizacja: wawa
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Turbo - fakty i mity

Post 30 lip 2008, o 22:54

Konto usunięte pisze:Jako, mam s-turbo MY 99. Jutro idę na drugą część zabiegu w 4turbo. Po pierwszej wizycie jest lepiej, bo dziś mi przydmuchał nawet na 0,45 bara. Co to jest przepływka i gdzie ją widać na wykresie? ;-) Serio pytam
Mass Airflow (g/s). Przy doładowaniu 0,55 bara w standardowym forku osiąga max przepływ poniżej 140 g/s czyli max ok 3,5V napięcia.
Jeżeli program którego użyłeś poprawnie odczytuje parametry, to na bank coś jest nie tak.
http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541

esilon
6 gwiazdek
Auto: mat
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 4 razy

Re: Turbo - fakty i mity

Post 1 sie 2008, o 15:40

w moim 2.0Xt przed zmianami 0.65 chyba dmuchał, teraz cos ok 0.95 podobno

radekk
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Zmysłowo/Poznań
Auto: Forester, MX5
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Turbo - fakty i mity

Post 1 sie 2008, o 17:31

esilon pisze: w moim 2.0Xt przed zmianami 0.65 chyba dmuchał, teraz cos ok 0.95 podobno
esilon Ty tuningowałeś Forysia :?

:-)

ODPOWIEDZ