Co zrobić z tym silnikiem??
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Co zrobić z tym silnikiem??
Witam wszystkich forumowiczów ,jestem tutaj kompletnym świerzakiem i chciałbym poradzić się w sprawie pewnego samochodu. http://otomoto.pl/subaru-impreza-sti-C22500659.html W aucie jak w opisie blok pękniety i chyba uszkodzone korby. Generalnie raczej silnik do wymiany. Chciałbym zapytać jakiego silnika szukać (generalnie czy musi być z wersji sti czy też ze słabszych wersji podejdzie motor a osprzęt przełożyc. Gdzie szukać silnika ,ewentualnie jakieś inne opcje.Myslę nad kupnem tego auta. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Re: Co zrobić z tym silnikiem??
zapomniałem dodać że jestem mechanikiem i sprawę samego przełożenia ogarnę lecz nie miałem do czynienia aż tak bardzo z subaru ani wcześniej się nie interesowałem w tym stopniu czym różnią sie poszczególne silniki 2,0 turbo i czy któreś modele są kompatybilne ze sobą .
Jak chcesz po taniosci, to szukaj takiego samego bloku - powinno sie udac znalezc.
Jak chcesz porzadnie, to poszukalbym bloku i go wyremontowal (najlepiej jakis blok polzamkniety), albo zainwestowal w blok z sti po 2000r.
Dobrym pomyslem moze byc jednak w takiej sytuacji korekta mapy - a przynajmiej sprawdzenie, czy wszystko elegancko gra pod wzgledem mieszanki i zaplonu na nowym silniku (moze sie zmienic stopien sprezenia)