Strona 1 z 1

STI SILNIK PO 10 TYS KM

: 6 maja 2012, o 14:03
autor: sti44
Bardzo prosze o kontakt osoby którym rozpadł się silnik po przebiegu 10 tys km .Z chęcia wymienie sie doswiadczeniem w tej sprawie .

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 6 maja 2012, o 21:28
autor: Sławek
A może napiszesz coś szerzej bo to bardzo ciekawa sprawa.

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 6 maja 2012, o 22:32
autor: Piter 35
sti44, strasznie oszczędny jesteś w słowach pisanych :-/

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 6 maja 2012, o 22:46
autor: burat
Piter 35, a coś ci nie pasi :evilgrin:

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 6 maja 2012, o 23:13
autor: Kruszyn
burat pisze: Piter 35, a coś ci nie pasi :evilgrin:
:giggle: :giggle: :giggle: :giggle:

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 7 maja 2012, o 07:01
autor: sti44
Spotkał się ktoś moze z kulkami z mosiądzu w kanale olejowym wału korbowego ?

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 7 maja 2012, o 08:48
autor: WiS
sti44, o ile kojarzę, to nikt tu takiego problemu nie opisywał (acz oczywiście mogłem coś przeoczyć).
Natomiast jeśli korespondencję z ASO redagowałeś tak, jak dotychczasowe wpisy na Forum, to szczerze mówiąc nie dziwię się, że nie uznali reklamacji.
Nawet nie dlatego, że są z natury wredni. Po prostu, mogli nie zrozumieć o co Ci chodzi.

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 7 maja 2012, o 09:10
autor: Sławek
Przy takiej cenie silnika to natychmiast bym sprawę skierował do biegłego i mając jego ekspertyzę i stanowisko ASO dopiero bym sprawe podał tutaj.

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 7 maja 2012, o 09:34
autor: sti44
Panowie ja tylko prosze o komentarz czy kogos cos takiego spotkało ,z checia podziele sie uwagami .Finał tego tematu pózniej .

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 7 maja 2012, o 10:37
autor: Piter 35
burat pisze: Piter 35, a coś ci nie pasi :evilgrin:
Przepraszam Prze Pana , Ja taki jakiś marudny i czepliwy jestem :mrgreen:

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 7 maja 2012, o 11:25
autor: Konto usunięte
sti44 pisze: Panowie ja tylko prosze o komentarz czy kogos cos takiego spotkało

nie

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 7 maja 2012, o 11:33
autor: Piter 35
Konto usunięte pisze: nie
Gbur :giggle:

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 7 maja 2012, o 11:43
autor: sti44
Dziekuje Wam za konkrety ,życze powowdzenia .

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 7 maja 2012, o 11:49
autor: Piter 35
sti44 pisze: Dziekuje Wam za konkrety ,życze powowdzenia .
A czego Kolego oczekiwałeś :idea: , napisałeś jakieś śmieszne zdanie ni z gruchy ni z pietruchy :idea: . Napisz co Cię nieszczęśliwego spotkało , całą sytuację opisz i pewnie wątek się rozwinie .
A ty strzelasz focha i jesteś wielce obrażony ,że wątek idzie w złym kierunku ,że sobie śmiechy robimy :idea:
Mało konkretny wątek to i mało konkretne odpowiedzi :cofee:

W każdym razie nie ma co się obrażać , rozwiń sprawę i będzie dobrze :thumb:

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 7 maja 2012, o 14:37
autor: Ciara
Dobra to ja ladnie napisze: Nie Panie sti44 nikomu sie to nie przytrafilo i z niecierpliwoscia czekamy az opowiesz nam swoja ciekawa aczkolwiek tragiczna historie z nie uznaniem gwarancji na silnik :-d

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 8 maja 2012, o 06:49
autor: sti44
Ciara pisze:Dobra to ja ladnie napisze: Nie Panie sti44 nikomu sie to nie przytrafilo i z niecierpliwoscia czekamy az opowiesz nam swoja ciekawa aczkolwiek tragiczna historie z nie uznaniem gwarancji na silnik :-d
Jakbym znał historie tego tematu to bym książke napisał .
Dlatego rzycam wątek
1-zatarty na 1 cylindzre
2-czysty mosiądz w kanale olejowym i pompie oleju
Pytanie brzmi : jak on tam się dostał i skąd?

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 8 maja 2012, o 06:53
autor: sti44
sti44 pisze:
Ciara pisze:Dobra to ja ladnie napisze: Nie Panie sti44 nikomu sie to nie przytrafilo i z niecierpliwoscia czekamy az opowiesz nam swoja ciekawa aczkolwiek tragiczna historie z nie uznaniem gwarancji na silnik :-d
Jakbym znał historie tego tematu to bym książke napisał .
Dlatego rzucam wątek :idea:
1-zatarty na 1 cylindzre
2-czysty mosiądz w kanale olejowym i pompie oleju
Pytanie brzmi : jak on tam się dostał i skąd?

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 8 maja 2012, o 09:14
autor: Azrael
Mosiądz/miedź się zwykle bierze z zatartych panewek. Tutaj, nie?

Re: STI 2011 R 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 8 maja 2012, o 10:15
autor: cyqan
A jakie jest stanowisko ASO / Powód odmowy naprawy gwarancyjnej?

Trochę dziwne, aby przy takim przebiegu mogli odbić piłeczkę...

Re: STI 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 9 maja 2012, o 09:46
autor: sti44
Dziekuje za pomoc

Re: STI 2.5 -SILNIK DO WYMIANY PO 10 TYS KM

: 11 maja 2012, o 18:14
autor: sti44
Cuda się zdarzają wszędzie -chyba że ktos ma inne zdanie chetnie podyskutuje.
Panowie chcecie zdjecia fakty -sa fakty i forum gluche

Re: STI SILNIK PO 10 TYS KM

: 15 maja 2012, o 18:00
autor: sti44
Panowie gdzie te komentarze (jesteśmy w dziale technicznym )? :?: