
Producent szczęk do GTka
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Producent szczęk do GTka
Może ktoś z Szanownej Braci Forumowej posiada tajemną wiedzę jakiż to producent części produkuje OEMowe szczęki do GTka? :) Chciałem wspomóc wrocławską strefę przemysłową i kupiłem nieoem i żałuję, bo to roweru by nie zatrzymało (o dziwo klocki sobie chwalę
) Chcąc wrócić do porządnego hamowania, szukam alternatyw, zanim pójdę i wykrwawię się w ASO ;)

Marcin
-_-
-_-
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Producent szczęk do GTka
Nie wiem jakie są/były na pierwszy montaż, ale podobno najlepsze są szczęki Endless. Tylko że kosztują trochę straszne pieniądze
http://sklep.4turbo.pl/product-pol-8224 ... 01-07.html.....
Do GT trochę tańsze, ale też drogie
I z tego powodu nie mam ręcznego - dawno się skończył, więc jeżdżę bez


Do GT trochę tańsze, ale też drogie

I z tego powodu nie mam ręcznego - dawno się skończył, więc jeżdżę bez

- pablonas
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Szczytno (warm-maz)
- Auto: Zielone z turbinom i srebrne też z turbinom
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Producent szczęk do GTka
To jest bardzo ciekawy temat. W żółtej żabie swego czasu włożyłem na tył zestaw tarcz/klocki/szczęki TRW. To jest bardzo przyzwoita półka części aftermarketowych. Ręczny nie działał wcale - byłem mocno rozczarowany. W nowej żabie ostatnio byłem na rallysprincie i ręczny działa fenomenalnie
ale nie wiem co tam siedzi. Poszperałem więc na kropce i wyszło, że jeśli chodzi o ręczny alternatywy są dwie:
1 - endless za tysiaka
2 - oem za pińcet
Ponoć nic innego w ręcznym nie działa i po tej przygodzie z TRW jestem skłonny w to uwierzyć.
Jak przyjdzie czas na mój ręczny to chyba jeszcze przetestuję BOSCHa ale mam nadzieję, że jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie zanim będę musiał.

1 - endless za tysiaka
2 - oem za pińcet
Ponoć nic innego w ręcznym nie działa i po tej przygodzie z TRW jestem skłonny w to uwierzyć.
Jak przyjdzie czas na mój ręczny to chyba jeszcze przetestuję BOSCHa ale mam nadzieję, że jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie zanim będę musiał.
Re: Producent szczęk do GTka
No to odradzam, bo działają tak jak TRWpablonas pisze: BOSCHa

Że jeśli klocki to Endless albo OEM to wiem - z kropki

Marcin
-_-
-_-
- Matiz
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Chorzów
- Auto: Impreza RX '00 A.K.A. KombiHorror
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Producent szczęk do GTka
I co ja mam zrobic- mam u siebie z tyłu nie tarczobebny,tylko "tylkobebny" 


Re: Producent szczęk do GTka
Hej.
Odgrzeję kotleta. Od przyszłego tygodnia biorę się za heble ale nie mam pojęcia jakie zastosować szczęki do ręcznego. Endless dla mnie za drogi więc celuję w coś pokroju ferodo, textara. Wiem, że coś tam kiedyś Cygan proponował ale nie mogę znaleźć. Auto to Sti 2002 ale kompletny cywil więc raczej nie oczekuję bloków na slicku.
Odgrzeję kotleta. Od przyszłego tygodnia biorę się za heble ale nie mam pojęcia jakie zastosować szczęki do ręcznego. Endless dla mnie za drogi więc celuję w coś pokroju ferodo, textara. Wiem, że coś tam kiedyś Cygan proponował ale nie mogę znaleźć. Auto to Sti 2002 ale kompletny cywil więc raczej nie oczekuję bloków na slicku.
Re: Producent szczęk do GTka
U mnie w WRX '01 szczęki TRW dawały (moim zdaniem) radę, ale fakt faktem, że za często rękawem nie podcinałem.
Re: Producent szczęk do GTka
mzy pisze: (moim zdaniem
Blokowało semi slicka na suchym asfalcie ?
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Producent szczęk do GTka
Jeśli w CG8 siedzi z tyłu 1-tłoczkowa padaczka, to szkoda by mi było inwestować 10zł w jakiekolwiek szczęki.
Jeśli natomiast masz już 2-tłoki i co za tym idzie większe tarczobębny i większe szczęki i z jakiegoś niezrozumiałego powodu ręczny nie hamuje, to pozostają dwie sensowne opcje:
1) Endless - warte swoich 790 PLN
http://sklep.4turbo.pl/product-pol-8232 ... a-GC8.html
2) Doprosić się forumowicza bodek z forum Evo, żeby zrobili takie szczęki na okładzinach MINTEX'a. Arti powinien być w temacie zorientowany - zadzwoń sobie.
W Mitsu są podobne problemy z niehamującymi OEM szczękami.
Tutaj Endlessy + średni slick:
Link: http://www.youtube.com/watch?v=J_sRRNs5 ... dA&index=2
Jeśli natomiast masz już 2-tłoki i co za tym idzie większe tarczobębny i większe szczęki i z jakiegoś niezrozumiałego powodu ręczny nie hamuje, to pozostają dwie sensowne opcje:
1) Endless - warte swoich 790 PLN
http://sklep.4turbo.pl/product-pol-8232 ... a-GC8.html
2) Doprosić się forumowicza bodek z forum Evo, żeby zrobili takie szczęki na okładzinach MINTEX'a. Arti powinien być w temacie zorientowany - zadzwoń sobie.
W Mitsu są podobne problemy z niehamującymi OEM szczękami.
Tutaj Endlessy + średni slick:
Link: http://www.youtube.com/watch?v=J_sRRNs5 ... dA&index=2