Skrzynia 9c-TY752VBBAA - złom czy coś można z tego wycisnąć?
: 30 maja 2012, o 20:50
Witam
Panowie, potrzebuję pomocy w temacie skrzyni biegów.
Nabyłem w bonusie z autem skrzynię o oznaczeniu 9C - ty752vbbaa (3.454,2.062,1.448,1.088,0.825,4.111 (F,G))
Pochodzi ona z Legacy gtb MY 96. Jest teoretycznie mocniejsza od seryjnej z GT-ka (legacy miało ok 280km), no i od niej krótsza.
Problem polega na tym, że chciałem tą skrzynię połączyć z silnikiem z GT MY99. Okazuje się, że nie ma takiej możliwości - w MY99 jest skrzynia w obudowie 754.
Wiec wpadłem na pomysł, aby przerzucić wnętrze skrzyni z Legacy do obudowy TY 754 i uzyskać skrzynią mocniejszą i o fajniejszych przełożeniach. Ma to sens??
Autko buduję do zabawy - jest to coupeta o masie ok. 1000 kg. (klatka Ireco, drzwi, maska, klapa z laminatu). Silnik seryjny 218km.
Dzięki wielkie za pomoc
Panowie, potrzebuję pomocy w temacie skrzyni biegów.
Nabyłem w bonusie z autem skrzynię o oznaczeniu 9C - ty752vbbaa (3.454,2.062,1.448,1.088,0.825,4.111 (F,G))
Pochodzi ona z Legacy gtb MY 96. Jest teoretycznie mocniejsza od seryjnej z GT-ka (legacy miało ok 280km), no i od niej krótsza.
Problem polega na tym, że chciałem tą skrzynię połączyć z silnikiem z GT MY99. Okazuje się, że nie ma takiej możliwości - w MY99 jest skrzynia w obudowie 754.
Wiec wpadłem na pomysł, aby przerzucić wnętrze skrzyni z Legacy do obudowy TY 754 i uzyskać skrzynią mocniejszą i o fajniejszych przełożeniach. Ma to sens??
Autko buduję do zabawy - jest to coupeta o masie ok. 1000 kg. (klatka Ireco, drzwi, maska, klapa z laminatu). Silnik seryjny 218km.
Dzięki wielkie za pomoc