Witam, mam mały problem tzn zmieniłem IC, miałem wcześniej WRXowy z 2003 przerobiony do gt ale jednak był za wielki i obijał się o ścianę grodziową ( GT my95 IC seryjny pod kątem) wkurzało mnie to strasznie więc zakupiłem ori IC z wrx sti 94 stan bdb montowany seryjnie pod kątem IC kompletny z plastikowym pipem założyłem na wieszaki. Łącznik między przepustnicą a IC był gumowy i na jezdzie próbnej IC odłczył się od przepustki i przelewało go wiadomo oco kaman miałem 20 metrow do domu wiec zajechałem zdjąłem i kupiłem silikonowy łącznik założyłem go dziś wszystko pościskane odpalam i silnik chodzi nie równo na obrotomierzu ok ale tak go miota od czasu do czasu.
I tu druga historia z kiedyś jak zakładał mi mechnik ten ic z wrxa, po założeniu i oddaniu mi auta wystąpiło coś takiego przy 3 tys odcinało zapłon, świst z pod maski i czarny dym z wydechu. oddałem auto coś tam poczarował na drugi dzień wszystko działa, ale wtedy też silnik na wolnych obrotach tak się miotał co to może być coś trzeba zresetować. Tylko nie piszcie jedz do fachowcow bo u nas w miescie ani okolicy nie ma fachowców.
Mały problemik GT
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania