WRX vs WRX STi
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: WRX vs WRX STi
Paul_78, ja żartowałem.
Z tego co pamiętam, to ktoś zaparkował mu w tyle, ale był zrobiony na pewno dobrze.
Warto obejrzeć.
Z tego co pamiętam, to ktoś zaparkował mu w tyle, ale był zrobiony na pewno dobrze.
Warto obejrzeć.
czarne jest piękne...
Re: WRX vs WRX STi
A ja Ci powiem Esilon, że ja to już sam nie wiem co bym teraz zrobił jak bym miał taki dylemat jak Ty Mam WRX'a od roku i oprócz paru rzeczy nie narzekam. Najgorsze co w nim odkryłem to zawieszenie i hamowanie, bo to praktycznie w ogóle nie hamuje, a jak już zahamuje to jedziesz do serwisu przetoczyć tarcze - byłem już 3 razy.
Teraz chcę wymienić zawieszenie na Tein'a, potem zastanowię się nad zestawem hamulcowym, bo to z kolei zadecyduje o tym jakie felgi kupię. I to chyba tyle jak na potrzeby, o których Ty piszesz. Sądzę, że zawieszenie i hamulce to jakieś 10-12 tys. PLN. Oczywiście po tygodniu się przyzwyczaisz, będzie Ci na bank mocy brakowało i będziesz się jak ja zastanawiał czy czasami turbina funguje. No i tu, jeżeli chodzi o WRX'a to ograniczenia są dużo, dużo większe niż w STI.
A i w STI jest piękne czerwone podświetlenie
Teraz chcę wymienić zawieszenie na Tein'a, potem zastanowię się nad zestawem hamulcowym, bo to z kolei zadecyduje o tym jakie felgi kupię. I to chyba tyle jak na potrzeby, o których Ty piszesz. Sądzę, że zawieszenie i hamulce to jakieś 10-12 tys. PLN. Oczywiście po tygodniu się przyzwyczaisz, będzie Ci na bank mocy brakowało i będziesz się jak ja zastanawiał czy czasami turbina funguje. No i tu, jeżeli chodzi o WRX'a to ograniczenia są dużo, dużo większe niż w STI.
A i w STI jest piękne czerwone podświetlenie
Kiedyś miałem żonę... teraz mam Subaru
Re: WRX vs WRX STi
mały 5150, dzieki za wypowiedź, prawdę mówiąc liczyłem, że napiszesz cos w tym temacie szczególnie jak zobaczyłem Twój watek o zawieszeniu
pozdrawiam
e
Kłopot polega na tym, ze to nie ja mam ten dylemat, bo ja to bym kupił STi skoro i tak zacząłbym grzebac w WRX bez sensu
pozdrawiam
e
Kłopot polega na tym, ze to nie ja mam ten dylemat, bo ja to bym kupił STi skoro i tak zacząłbym grzebac w WRX bez sensu
Re: WRX vs WRX STi
W STI też byś grzebał , ja miałem do wyboru dopłacić kolejne 40-45 tys. PLN albo kupić WRX'a wydać 12-15 tys. na zawieszenie, hamulce i skrzynkę na tył i podrywać panienki Dla nich to żadna różnica, a ja mam w kieszeni 30 tys.esilon pisze: Kłopot polega na tym, ze to nie ja mam ten dylemat, bo ja to bym kupił STi skoro i tak zacząłbym grzebac w WRX bez sensu
P.S. Acha, ponieważ jesteśmy na forum to zapomniałem dodać, że kupiłem ten samochód, bo kocham Subaru
Kiedyś miałem żonę... teraz mam Subaru
Re: WRX vs WRX STi
mały 5150 pisze: Dla nich to żadna różnica, a ja mam w kieszeni 30 tys.
no przyznaję, że jest to Argument
czyli WRX 15 tysięcy i spełnione warunki ,
mały 5150, a przyznaj się, po gwarancji będziesz remapował ? ? ? pytam, bo podobno jak sie raz dłubnie to cięzko przestac, a ty zawieszenie juz prawie zmieniłeś
nie boisz sie ?
-
EterycznyŻołądź
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: WRX vs WRX STi
Przesadzacie z tym zawieszeniem. To raz. Dwa, jeśli ktoś nie chce się szkolić to i tak różnicy nie zauważy, a lepszy będzie dla niego pasat, z systemami, a 0-100 robi szybciej niż seryjny WRX no i nic nie trzeba inwestować.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: WRX vs WRX STi
Ja nigdy nie byłem na żadnycm zorganizowanym szkoleniu, a widzę ogromna różnicę... Ale moży tylko mi się wydaje...EterycznyŻołądź pisze:jeśli ktoś nie chce się szkolić to i tak różnicy nie zauważy, a lepszy będzie dla niego pasat, z systemami
Re: WRX vs WRX STi
szkolic to sie mozna nawet skoda felicja wiec EterycznyŻołądźu nie rozumien o co Ci chodzi , czy o to ,ze na tor do upalania to tylko STi ?
-
EterycznyŻołądź
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: WRX vs WRX STi
jarmaj, tacy jak ty rodzą się 1/milion. Przecież wiesz. Jak ktoś na wejściu mówi, że nie chce nawet widzieć toru i zastanawia się nad STi lub WRXem, bo chce szybko z pod świateł ruszać to chyba jednak lekko się od Ciebie różni, nie sądzisz?
BTW, Ty naprawdę kiedyś "jechałeś z systemami"? Myślałem, że to u Ciebie jak z czosnkiem u wampirów.
esilon, pewnie, że można i dobrze to robić, choć takich jest niewielu. Napisałeś, że ten tajemniczy ktoś (ty?) chce mieś auto szybkie jak WRX, ale nie napisałeś jak wygodne i jak proste w prowadzeniu. Czytałem z rok temu wypowiedz na . jak się ktoś z Imprezy przesiadł do audi i był zachwycony, bo w codziennej jeździe nie musi walczyć na koleinach/dziurach/śniegach itp. bo to wszyto za niego robią trzyliterówki.
Druga sprawa, tutaj przesadnie demonizuje się WRXa. Dużo osób jeździ seryjnymi i sobie chwali. Chyba nawet Jarmaj jeździł/jeździ takim (auto ze zmienionymi tarczami na lepsze (ale nie większe) czy ostatnim tłumika jest dla mnie seryjne) i żyje i legendą się stał.
BTW, Ty naprawdę kiedyś "jechałeś z systemami"? Myślałem, że to u Ciebie jak z czosnkiem u wampirów.
esilon, pewnie, że można i dobrze to robić, choć takich jest niewielu. Napisałeś, że ten tajemniczy ktoś (ty?) chce mieś auto szybkie jak WRX, ale nie napisałeś jak wygodne i jak proste w prowadzeniu. Czytałem z rok temu wypowiedz na . jak się ktoś z Imprezy przesiadł do audi i był zachwycony, bo w codziennej jeździe nie musi walczyć na koleinach/dziurach/śniegach itp. bo to wszyto za niego robią trzyliterówki.
Druga sprawa, tutaj przesadnie demonizuje się WRXa. Dużo osób jeździ seryjnymi i sobie chwali. Chyba nawet Jarmaj jeździł/jeździ takim (auto ze zmienionymi tarczami na lepsze (ale nie większe) czy ostatnim tłumika jest dla mnie seryjne) i żyje i legendą się stał.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: WRX vs WRX STi
Ja też nie jeżdżę na tory upalać...EterycznyŻołądź pisze:Jak ktoś na wejściu mówi, że nie chce nawet widzieć toru i zastanawia się nad STi lub WRXem, bo chce szybko z pod świateł ruszać to chyba jednak lekko się od Ciebie różni, nie sądzisz?
BTW, Ty naprawdę kiedyś "jechałeś z systemami"? Myślałem, że to u Ciebie jak z czosnkiem u wampirów.
... zdecydowanie preferuję do tego górskie drogi!
Z "systemami" niestety czasem muszę się męczyć jak jeżdżę gdzieś służbowymi samochodami.
Re: WRX vs WRX STi
EterycznyŻołądź pisze: Jak ktoś na wejściu mówi, że nie chce nawet widzieć toru i zastanawia się nad STi lub WRXem, bo chce szybko z pod świateł ruszać to chyba jednak lekko się od Ciebie różni, nie sądzisz?
takie wnioski z prostego pytania ja w temacie to z przeproszeniem przypominaja mi dyskusje pisu z po (szczególnie ten wątek tajemniczego kogoś ), temat najzwyczajniej w świecie ma służyc kumplowi mojemu w zebraniu dodatkowych informacji od użytkowników WRX i tych ulepszonych WRX, na razie to rozumiem (starając się za Tobą nadążyć), że skoro masz WRX to codziennie wieczorem jestes na torze i szkolisz się bo jeżeli nie to znaczy,że pasata lub audi powinienes miec, czy tak ?
Re: WRX vs WRX STi
Będęesilon pisze: mały 5150, a przyznaj się, po gwarancji będziesz remapował ? ? ?
Zmienić nie zmieniłem, poważnie się zastanawiam. Z drugiej strony ile razy mam podjeżdżać do serwisu. Tylne amortyzatory poszły po 7 tys. Od 4 miesięcy coś puka z przodu, nawet liwit słyszała jak nim jechała, a w DaWoju za każdym razem nikt nic nie słyszy i patrzą na mnie jak na kosmitę. Jeżeli nawet odbiorą mi gwarancję na zawieszenie to co Jeszcze tylko 2 lata Panie R.esilon pisze: a ty zawieszenie juz prawie zmieniłeś
nie boisz sie ?
Kiedyś miałem żonę... teraz mam Subaru
Re: WRX vs WRX STi
Witam.
Nowy jestem - świeży posiadacz wrx-a, także myśle o nowej mapie - co możecie mi podpowiedzieć?
Podziękował
Nowy jestem - świeży posiadacz wrx-a, także myśle o nowej mapie - co możecie mi podpowiedzieć?
Podziękował
projekt "Huragan" Carlos - 440/585
Re: WRX vs WRX STi
Carlos - a co konkretnie chcialbys miec podpowiedziane? :)
Sprobuj np. telefonu do Maptek-u, 4turbo - dowiesz sie, jakie sa mozliwosci, co trzeba zmienic, ile bedzie kosztowac.
Ale przede wszystkim musisz wiedziec sam, czego oczekujesz od samochodu i co chcialbys osiagnac modyfikacjami.
Pozdrawiam
Sprobuj np. telefonu do Maptek-u, 4turbo - dowiesz sie, jakie sa mozliwosci, co trzeba zmienic, ile bedzie kosztowac.
Ale przede wszystkim musisz wiedziec sam, czego oczekujesz od samochodu i co chcialbys osiagnac modyfikacjami.
Pozdrawiam
Jacek "AMI" Rudowski
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: WRX vs WRX STi
Jeżeli nie masz zmodyfikowanego wydechu, to musisz wpierw go odetkać.cArLoS pisze:Witam.
Nowy jestem - świeży posiadacz wrx-a, także myśle o nowej mapie - co możecie mi podpowiedzieć?
Podziękował
Potem strojenie, myślę że na pewno warto. Opcje masz jak już napisał AMI dwie: 4turbo lub Maptek.
Zadzwoń do 4turbo w Katowicach, poproś Łukasza i wszystkiego łącznie z cenami się dowiesz.
Re: WRX vs WRX STi
raczkuję w temacie subaru, do tej pory moje wyobrażenia o możliwościach turbo benzyny były ograniczone przez francuską myśl technologiczną, zadzwoniłem kiedyś do chłopaków z VTG (był to koniec 2003 roku) i mówię, że jestem szczęśliwym posiadaczem Laguny 2.0T i co mogą mi z NIą zrobić - w słuchawce usłyszałem odpowiedź, że conajwyżej mogą mi ją umyć :)
zacznę od podstaw i tak jak mi podpowiadacie zadzwonię do mądrzejszych od siebie - pozdrawiam i dziękuję
zacznę od podstaw i tak jak mi podpowiadacie zadzwonię do mądrzejszych od siebie - pozdrawiam i dziękuję
projekt "Huragan" Carlos - 440/585
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: WRX vs WRX STi
Jak raczkujesz to tak:
- jak masz auto na gwarancji, to ją stracisz
- musisz zmianić wydech, najlepiej wywal kat, i jakiś 2,5" przelot z nierdzewki. Zrobić możesz np tu: http://www.mgmotorsport.pl/ (godni polecenia) lub kupić gotowe (tylko wtedy jakieś 2xdrożej)
- zmapować pewnie będziesz mógł w okolicy 260-270KM - koszt strojenia pewnie w okolicy 3 tyś PLN
- jak masz auto na gwarancji, to ją stracisz
- musisz zmianić wydech, najlepiej wywal kat, i jakiś 2,5" przelot z nierdzewki. Zrobić możesz np tu: http://www.mgmotorsport.pl/ (godni polecenia) lub kupić gotowe (tylko wtedy jakieś 2xdrożej)
- zmapować pewnie będziesz mógł w okolicy 260-270KM - koszt strojenia pewnie w okolicy 3 tyś PLN