swap
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
swap
Witam.Mam imprezę gd z 2006r kupiono okazyjnie jednak z silnikiem 1.5 co w tym aucie to zbrodnia:| CHciałbym cos mocniejszego i tu chciałbym was sie poradzic jaki byłby najlepszy motor tak,aby było jak naj mniej komplikacji?
Co sadzicie na ten temat?
Co sadzicie na ten temat?
Re: swap
jarmaj, nie wiem. Jakoś przyjąłem skrót myślowy, że swap silnika to też swap kompjutra i tych kabelków tam wszystkich co trzeba.
Kolega kamos_DK tak czy inaczej powinien zdawać sobie sprawę, że swap to nie jest wymiana foteli czy innych kół, i że rzeźba zawsze będzie.
Kolega kamos_DK tak czy inaczej powinien zdawać sobie sprawę, że swap to nie jest wymiana foteli czy innych kół, i że rzeźba zawsze będzie.
Re: swap
Będzie dokładnie taka sam rzeźba . Musisz mieć kompletnego dawcę na wymianę podzespołów . Jeśli już bardzo chcesz to szukaj jakiegoś anglika .kamos_DK pisze:Dokładnie.A 2.0 160KM?Co trzeba by wymienić aby podszedł?
Moim zdaniem nie warto ale jak kto woli . Może lepiej zostawić sobie to auto i zbierać na drugie w przyszłości
Re: swap
A to 1.5 ma AWD czy FWD? Bo jeśli FWD to może dodatkowo komplikacji przysporzyć przy ewentualnym swapie bo bądź co bądź większość imprez to AWD wiec ich silniki ,skrzynie pod ten napęd są przystosowane , a w FWD może być nawet inna buda. 

Re: swap
AWDjacekGX pisze:A to 1.5 ma AWD czy FWD? Bo jeśli FWD to może dodatkowo komplikacji przysporzyć przy ewentualnym swapie bo bądź co bądź większość imprez to AWD wiec ich silniki ,skrzynie pod ten napęd są przystosowane , a w FWD może być nawet inna buda.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: swap
Wykonalne to jest. Tylko policz sobie, czy dawca plus robocizna, nie wyjdzie drożej niż sprzedaż auta i kupienie WRXa.
Weź też pod uwagę koszty remontu. 10 i więcej letni silnik, skrzynia, zawias, itp wymagać mogą wkładu finansowego. A sinika za 2 tyś nie wyremontujesz.
Weź też pod uwagę koszty remontu. 10 i więcej letni silnik, skrzynia, zawias, itp wymagać mogą wkładu finansowego. A sinika za 2 tyś nie wyremontujesz.

-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: swap
Klasyczna Impreza ma inny zawias, inne hamulce (przedni inny do któregoś tam roku, tylny do końca), IC, nie wiem jak z półosiami, pewnie sporo innych rzeczy. Poza tym musiałbyś wtedy dokupować takie rzeczy jak maska z wlotem.
Poza tym ma minimum 13 lat i prawie na pewno na dzień dobry nadaje się do remontu
Dalej uważam, że finansowo to ma średni sens. Ale jak chcesz się pobawić, to szukaj GD WRX. Albo STi, a co!
Poza tym ma minimum 13 lat i prawie na pewno na dzień dobry nadaje się do remontu

Dalej uważam, że finansowo to ma średni sens. Ale jak chcesz się pobawić, to szukaj GD WRX. Albo STi, a co!

Re: swap
No niestety: w klasykach sedan i kombi były identyczne, w New Age już nie. Kombi ma inną szerokość (inna długość wahaczy poprzecznych). IMO najlepszą opcją byłoby kupno WRXa w Anglii i zrobienie przekładki na bazie Twojego auta...