Strona 1 z 1

Legacy

: 20 lis 2012, o 21:43
autor: Cold_pl
Witam!

Kupiłem Subaru Legacy 2.0 GL AWD z instalacją gazową automat, 2001 rok, auto ma problem polegający na tym że zarówno na gazie jak i na benzynie niewkręca się dość szybko na obroty, wciskam gaz do podłogi i efekt nie jest imponujący, dopiero po chwili auto zmieni bieg albo i nie zmieni i zacznie ociężale przyśpieszać, na trybie sportowym jest dużo lepiej ale i tak auto nie ma takiej mocy jak wcześniej (skarżył się na to poprzedni właściciel), gdy na trybie sportowym wciskam pedał gazu do podłogi to podczas zmiany biegu auto zwalnia i zaraz rwie do przodu (takie szarpanie, na normalnym trybie przyśpieszenie nie jest imponujące więc nie jest to tak odczuwalne), czasami na zimnym silniku auto niechce wogólę jechać tak jak by brakowało paliwa, dopiero po chwili puszcza i już jedzie (potrafi zgasnąć). Poprzedni właściciel jeździł po mechanikach i sobie z tym nie poradził, do tej pory wymieniłem sondę lambda, olej w silniku, filtr oleju i zamierzam zmienić wszystkie pozostałe filtry i olej w skrzyni biegów. auto jak się nagrzeje to już jako tako jadzie, podłączałem pod komputer i niby wszystkie czujniki są dobre i parametry.

Jak myślicie co to może być ?? proszę o pomoc

Re: Legacy

: 20 lis 2012, o 22:44
autor: bujak27
Zawory były regulowane?

Re: Legacy

: 23 lis 2012, o 16:29
autor: Cold_pl
zaworami jeszcze się nie bawiłem i tak muszę za niedługo zmienić rozrząd to popatrzę tam. Raz jak wcisnę gaz to jest jakiś osłabiony raz normalniej chodzi, dziwne.

Re: Legacy

: 25 lis 2012, o 17:11
autor: Excalibur
Zauwazyles czy to "oslabienie" wypada zawsze przy podobnych obrotach silnika? (2-3,5 tys)

Re: Legacy

: 25 lis 2012, o 20:09
autor: Cold_pl
Tak przy niższych obrotach osłabienie jest bardziej odczuwalne, ale zawszę tak samo osłabiony nie jest po prostu raz jadę 40km/h wcisnę gaz do podłogi to ładnie zmieni bieg i ciągnie do przodu a raz tylko buczeć zaczyna a przyśpieszenia brak lub słabe, nawet jak zmieni bieg i niby przyśpiesza to też za każdym razem różnie jest z tym przyśpieszaniem (raz lepiej raz gorzej) ;-(

Re: Legacy

: 28 lis 2012, o 18:48
autor: pacoduck
wal do Michała z Krakowa i coś poradzi

Re: Legacy

: 10 gru 2012, o 18:24
autor: Cold_pl
Masz namiary ? numer tel. ? :?:

Re: Legacy

: 10 gru 2012, o 20:00
autor: p_bo
Takie objawy miałem w ałdiku, winna była pompa paliwowa..

Re: Legacy

: 27 gru 2012, o 21:55
autor: Cold_pl
Tak tylko że wtedy na gazie chodził by normalnie.

Obecnie świeci mi od czasu do czasu check engine, problem dalej nie rozwiązany, wszystkie filtry i oleje wymieniłem, poprawa jest ale dalej "zamula", byłem również u mechanika i podłączał do komputera, niby wszystko z czujnikami ok, mogę wstawić skan wydruku. Czyściłem również silnik krokowy. Jakieś jeszcze pomysły ??

Re: Legacy

: 27 gru 2012, o 22:15
autor: hemi112
przepływomierz,przepustnica sprawdzone ,wyczyszczone? U mnie jest lekkie szarpanie na dole ,aloe to wina zawalonego dolotu-do czyszczenia.

Re: Legacy

: 29 gru 2012, o 21:38
autor: Cold_pl
Jedną przyczynę znalazłem, jest zepsuty zawór regulacji biegu jałowego, i wygląda on tak :

http://www.fuelinjectionss.com/servlet/ ... LVE/Detail

Może ktoś pomóc mi znaleźć coś takiego tylko że na polskich stronach, bo szukam ale chyba wpisuje złe hasła.

Re: Legacy

: 1 sty 2013, o 16:18
autor: Excalibur
Cold_pl pisze:Jedną przyczynę znalazłem, jest zepsuty zawór regulacji biegu jałowego, i wygląda on tak :

http://www.fuelinjectionss.com/servlet/ ... LVE/Detail

Może ktoś pomóc mi znaleźć coś takiego tylko że na polskich stronach, bo szukam ale chyba wpisuje złe hasła.

W tym zaworze czesta usterka jest korozja w wyniku skraplania sie wody - to powoduje ze zawór się zacina. Rdzę można usunąć
powinni Ci to zrobić w każdym ASO.. popytaj. Wyjdzie taniej niż nowy zaworek.

Re: Legacy

: 10 sty 2013, o 18:10
autor: Cold_pl
tylko że on nie wygląda na to żeby rdza mu przeszkadzała