Nosze się niesmiało (choć coraz śmielej de facto...) z zamiarem sprzedaży mojego rydwanu ognistego. Samochód z 2000 roku ze Szwajcarii (bugeye kombi) przywieziony do polski poobijany i tutaj modyfikowany. Obecny przebieg to 157000
Krótka specyfikacja poniżej:
kute tłoki CP – nominał
kute korby EAGLE
turbina IHI VF – 34 – wymieniona w sierpniu na używaną z przebiegiem 4000 km 4T
aftermarketowe kolektory down i up pipe
szpilki ARP
panewki ACL - główne i korbowe
BOV - HKS
turbotimer - BLITZ
FMIC - XS POWER
orurowanie IC by ELTEC
wydech 3 incze by ELTEC
chłodnica KOYO
łączniki stabilizatorów WHITELINE
4 wskaźniki OMORI (boost, oil pres, oil temp, EGT – spalony czujnik)
sprzęgło organiczne EXTREME – sierpień 2009 4T
wzmocniona wiskoza – sierpień 2009 4T
azotowany wkład skrzyni – z wersji type RA
rozpórki aftermarket „japan pink” - góra przód, tył góra i dół, H-bar
komplet kółek zimowych na 16” - lato 17 inczy OEM
etc.
Auto kute przy przebiegu 94 tk u CZOPERA. W sierpniu 2009 „duży” serwis w 4T (sprzęgło, wzmocniona wiskoza, łożyska skrzyni, turbina IHI VF 34– prawie nówka). Jeżdżony tylko na MOTUL'u 300V (15W50). Eksploatacyjne na bieżąco. Faktury z ostatniego roku do wglądu. W ubiegłym tygodniu wymieniony wysprzęgklik i "przeserwisowana"pompa sprzęgła(4T).
Samochód hamowany przez poprzedniego właściciela pokazał 263 KM (wykres) i podobno 280 ale na to wykresu brak...
Wady:
Wymaga poprawek lakierniczych (zderzaki, drzwi kierowcy draśnięte, ew. maska i przednie błotniki) i bezwzględnie strojenia (wątpliwy AFR) Do tego spalony czujnik EGT – wywala „czeka”... Samochód o dużym potencjale ale potrzebuje dopieszczenia...
Uprzedzając pytania o powód sprzedaży, z bólem wskazuję, iż osiągane przeze mnie przebiegi determinują w chwili obecnej zakup diesla... MOŻLIWA ZAMIANA NA TAKOWY.
Foty na maila ( [email protected]) a szczegóły na telefon
691-875-780
Auto do obejrzenia w Warszawie, lub po uprzednuim umówieniu w Lublinie lub Białymstoku
PRICE: wyjściowo 26.000,00 PLN ale do negocjacji naturalnie... Rozważę rozsądne propozycje.

Pozdrawiam,
Darek