Witam
Do sprzedanie mam skrzynie 5MT+ dyfer 4,11 tylne półosie ,zwrotnice ,piasty wał ,kompletne hamulce z całkowice nowymi tarczami wentylowanymi i lockami ( przebieg jakie 200 km , czyli dotarte). Hamulce pochodzą z gt 99 , skrzynia to z tego co pamiętam pochodzi od STI ,ale której wersji nie powiem , bo jakiś ciul naklejkę zerwał albo sama odpadła ) , skrzynia zakadana do mojego gt w MTS Dzierżoniów , miała tam inspekcję i wymianę 2 biegu , dyfer na pewno 4,11 R160 . Do pomocy w rozszyfrowaniu podam prędkości na poszczególnych biegach
jeden 3000/24 4000/30
dwa 3000/38 4000/53 5000/65
trzy 3000/57 4000/80
cztery 3000/81 4000/110
pięć 3000/99 4000/132 5000/165
dyfer 4,11zeczywiste z GPS
skrzynia aktualnie z pozostałymi gratami jest zamontowana w moim GT 99 , więc zainteresowany może sprawdzić osobiście ( jeszcze przez około tydzień)
cena za skrzynie +dyfer +wał + tylne półosie - 2200 zł
zwrotnice ,piasty,hamulec kompletny ( nowe tarcze ,klocki ,zaciski ) - 850 zł
plus koszt przesyłki
[S] SKRZYNIE 5MT DYFER 4,11
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Re: [S] SKRZYNIE 5MT DYFER 4,11
up!!
zasięgnołem języka i wychjodzi po przełożeniach ,że to ty752vb4aa czyli JDM WRX , WRX STI V2 PRZEŁOŻENIA 3,45 2,06 1,45 1.09 0,83 4,11 R 160 szpera lsd wisko
zapraszam do negocjaci ,za skrzynie z dyfrem zaplaciłem 2 lata temu 2 razy tyle
zasięgnołem języka i wychjodzi po przełożeniach ,że to ty752vb4aa czyli JDM WRX , WRX STI V2 PRZEŁOŻENIA 3,45 2,06 1,45 1.09 0,83 4,11 R 160 szpera lsd wisko
zapraszam do negocjaci ,za skrzynie z dyfrem zaplaciłem 2 lata temu 2 razy tyle
