
Jak w temacie kupię blok półzamkniety na piekielne moce

pozdrawiam
EJ22 ma tłoki 96,9. Panewka oporowa jest na 3 podporze, spokojnie można przerobić na 5. Ale najlepsza opcja na bazie tego bloku to stroker na 2.35. Rozwiercasz tuleje do 99,5, wstawiasz tłoki Mahle stroker, korby Manley, Wał EJ25 wzmacniany, panewki główne dajesz Spec-C, korbowe Mahle w specyfikacji WRC. Na to głowice z EJ25, ew. EJ20 po obróbce komór spalania i masz silnik przygotowany pod piekielne moce.seven pisze:jak jest średnica cylindra ? głowice będą pasowały ? wał mam chyba panewkę oporową na srodku a nie z tyłu ? robił ktoś takie coś kiedyś ?
pozdro
Więc w czym problem? Bierzesz pierwszy z brzegu silnik, zamykasz blok i po temacie.seven pisze:dobra dobra bez brawurynie takie już cuda widziałem
http://satistechpolska.pl/oferta/subaru ... ka-subaru/
Dostałeś listę aut, w których był zamkniętych blok, czy jest na liście jakikolwiek forester?