Post
13 lis 2014, o 22:09
Z reguły unikam takich sytuacji by psuć komuś opinię..., ale w tym wypadku zrobię odstępstwo ku przestrodze innych, którzy być może tak jak ja, mają już umówionego mechanika na przegląd i czekają na realizację zamówienia.
Na wstępie trochę pozytywnie, a mianowicie że wcześniej nie miałem problemów z zakupem w tej hurtowni. Ale teraz....
Najpierw tak jak w przypadku wcześniejszych zakupów napisałem maila bezpośrednio do użytkownika Drupi na adres hurtowni. Mimo, ze wysłałem szczegółową specyfikacje jaki chcę olej i filtr, dostałem maila z pytaniem "jaki olej". Zdziwiło mnie to trochę ale grzecznie odpisałem jeszcze raz jaki mnie interesuje....i cisza. Czekam dzień, dwa,....więc piszę maila z grzecznym pytaniem co z realizacją zamówienia...cisza. W kolejny dzień już zadzwoniłem z pytaniem co z zamówieniem - "oj, tak, tak już piszę, za 10 minut wyślę maila z realizacją". No i d...a - zero maili, zero realizacji zamówienia, a mechanik czeka na baniaczek.
Wiem, ze jestem detalistą i te 4-5 l oleju nie zbawi hurtowni, ale nie lubię jak się mnie kopie w dupsko. Ruszaliście z interesem to wszyscy byli cacy, promocje, oferty byle tylko pozyskać klienta...a potem jak już ruszył biznes, takich jak ja detalistów można olać...
Stać mnie jeszcze na to by olać te Wasze 5 % zniżki dla forum Subaru i kupiłem u przedstawiciela Motula w Krakowie. U mnie i u moich znajomych jesteście spaleni
Nie pozdrawiam
...sorry czytelników ale zagotowałem się