O samochodzie: GT rocznik 99, rok modelowy 2000, Kolor Srebrny. Przebieg:175.000 km. Samochód zakupiony przez 1-szego właściciela w SIP.
Ja zakupiłem go od STIFANA, forumowicza z kropki, po oględzinach dokonanych przez Azraela i Jarmaja

Silnikowo i napędowo jest seryjny, ale bardzo żwawy, co mogą potwierdzić ludzie, którzy mieli do czynienia z autkiem. Założony jest wolny wydech 2,5 cala by EL-TEC, ze stali nierdzewnej, polerowanej Bardzo solidne rurki. Silnik w normalnej exploatacji oleju nie bierze. Nie dymi, nie robi żadnych scen. Zalewany olejem MOTUL 300V. W tym roku wymieniłem przepływomierz na nowy.
Skrzynia pracuje bez zarzutu. Wiskoza absolutnie sprawna. Przeguby wał i półosie również bez zarzutu. Sprzęgło działa i nie daje sygnałów o rychłym zejściu. (nie ślizga się, nie szarpie i nie przypala się)
Zawieszenie: wymienione wszystkie tuleje metalowo gumowe na poliuretany by POWERFLEX(za wyjątkiem mocowań tylnego dyfra, aby uniknąć nieprzyjemnych drgań). Założony ANTY LIFT Whiteline, śruby regulacji pochylenia tylnych kół oraz mocowania przekładni. Z przodu na kielichach mieszka rozpórka SPARCO. Przy okazji zrobiona została geometria zawieszenia. Autko prowadzi się genialnie. Nie stuka NIC a NIC. Jest przyjemnie sprężyste i szybko reaguje na polecenia ;-)Po wymianie tych elementów samochód przejechał może z 3000 km.
Wnętrze niezniszczone, siedzenia niepowycierane, tapicerka czysta. Założona jest mała kierownica ORECA, zamszowa. Do kompletu dodaję oryginalną z Air Bagiem. Zamontowałem oryginalny subarowski daszek na zegary plus wskaźnik doładowania OMORI. Reszty wskaźników nie zdążyłem dokupić.
Alarm z domykaniem szyb, wymienione głośniki i dołożone tweetery.
Hamulce: tarcze TAROX G88, z małym rantem. Klocki nowe Ferrodo DS 2500, przód i tył.
Koła: zestaw lato - 17" Tecnomagnesio grafitowe, opony Vredestein wystarczające na 1 sezon po drogach; zestaw zima - oryginalne 16" z oponami Nokian WR w stanie dobrym.
Samochód jeżdżony tylko po drogach, nie był na żadnej pojeżdżawce. Ogólnie zrobiłem nim przez 2 lata z 8 tys km. Z żalem się z nim rozstaję, ale coż ..life

Posiadam 2 komplety kluczyków z pilotem. Oryginalną instrukcję obsługi i polską książkę serwisową.
Cena: Jeśli zabiorę koła 17", zegarek, daszek i antylifta, gotów jestem opuścić na 39.000 PLN
Pozdrawiam
EDIT Dodaję fotki:
















