[S] jak Sprzedam GT zwany Silver Shakerem :-(
: 3 paź 2008, o 12:34
Z powodu niedosytu "biletów płatniczych NBP" zmuszony jestem sprzedać moją perełkę.
O samochodzie: GT rocznik 99, rok modelowy 2000, Kolor Srebrny. Przebieg:175.000 km. Samochód zakupiony przez 1-szego właściciela w SIP.
Ja zakupiłem go od STIFANA, forumowicza z kropki, po oględzinach dokonanych przez Azraela i Jarmaja
. Z tego co wiem samochód nie miał poważniejszych przygód. Przed zakupem został sprawdzony na ramie do geometrii nadwozia, wyniki wyszły b. dobre(buda prościusieńka)Test na grubośc lakieru również przeszedł pozytywnie. Zainteresowanym wyślę pdf'a z pomiarów na ramie na mailownicę. Za mojej kadencji miał drobną stłuczkę (tylni zderzak i lampa wymienione).
Silnikowo i napędowo jest seryjny, ale bardzo żwawy, co mogą potwierdzić ludzie, którzy mieli do czynienia z autkiem. Założony jest wolny wydech 2,5 cala by EL-TEC, ze stali nierdzewnej, polerowanej Bardzo solidne rurki. Silnik w normalnej exploatacji oleju nie bierze. Nie dymi, nie robi żadnych scen. Zalewany olejem MOTUL 300V. W tym roku wymieniłem przepływomierz na nowy.
Skrzynia pracuje bez zarzutu. Wiskoza absolutnie sprawna. Przeguby wał i półosie również bez zarzutu. Sprzęgło działa i nie daje sygnałów o rychłym zejściu. (nie ślizga się, nie szarpie i nie przypala się)
Zawieszenie: wymienione wszystkie tuleje metalowo gumowe na poliuretany by POWERFLEX(za wyjątkiem mocowań tylnego dyfra, aby uniknąć nieprzyjemnych drgań). Założony ANTY LIFT Whiteline, śruby regulacji pochylenia tylnych kół oraz mocowania przekładni. Z przodu na kielichach mieszka rozpórka SPARCO. Przy okazji zrobiona została geometria zawieszenia. Autko prowadzi się genialnie. Nie stuka NIC a NIC. Jest przyjemnie sprężyste i szybko reaguje na polecenia ;-)Po wymianie tych elementów samochód przejechał może z 3000 km.
Wnętrze niezniszczone, siedzenia niepowycierane, tapicerka czysta. Założona jest mała kierownica ORECA, zamszowa. Do kompletu dodaję oryginalną z Air Bagiem. Zamontowałem oryginalny subarowski daszek na zegary plus wskaźnik doładowania OMORI. Reszty wskaźników nie zdążyłem dokupić.
Alarm z domykaniem szyb, wymienione głośniki i dołożone tweetery.
Hamulce: tarcze TAROX G88, z małym rantem. Klocki nowe Ferrodo DS 2500, przód i tył.
Koła: zestaw lato - 17" Tecnomagnesio grafitowe, opony Vredestein wystarczające na 1 sezon po drogach; zestaw zima - oryginalne 16" z oponami Nokian WR w stanie dobrym.
Samochód jeżdżony tylko po drogach, nie był na żadnej pojeżdżawce. Ogólnie zrobiłem nim przez 2 lata z 8 tys km. Z żalem się z nim rozstaję, ale coż ..life
Posiadam 2 komplety kluczyków z pilotem. Oryginalną instrukcję obsługi i polską książkę serwisową.
Cena: Jeśli zabiorę koła 17", zegarek, daszek i antylifta, gotów jestem opuścić na 39.000 PLN
Pozdrawiam
EDIT Dodaję fotki:

















O samochodzie: GT rocznik 99, rok modelowy 2000, Kolor Srebrny. Przebieg:175.000 km. Samochód zakupiony przez 1-szego właściciela w SIP.
Ja zakupiłem go od STIFANA, forumowicza z kropki, po oględzinach dokonanych przez Azraela i Jarmaja

Silnikowo i napędowo jest seryjny, ale bardzo żwawy, co mogą potwierdzić ludzie, którzy mieli do czynienia z autkiem. Założony jest wolny wydech 2,5 cala by EL-TEC, ze stali nierdzewnej, polerowanej Bardzo solidne rurki. Silnik w normalnej exploatacji oleju nie bierze. Nie dymi, nie robi żadnych scen. Zalewany olejem MOTUL 300V. W tym roku wymieniłem przepływomierz na nowy.
Skrzynia pracuje bez zarzutu. Wiskoza absolutnie sprawna. Przeguby wał i półosie również bez zarzutu. Sprzęgło działa i nie daje sygnałów o rychłym zejściu. (nie ślizga się, nie szarpie i nie przypala się)
Zawieszenie: wymienione wszystkie tuleje metalowo gumowe na poliuretany by POWERFLEX(za wyjątkiem mocowań tylnego dyfra, aby uniknąć nieprzyjemnych drgań). Założony ANTY LIFT Whiteline, śruby regulacji pochylenia tylnych kół oraz mocowania przekładni. Z przodu na kielichach mieszka rozpórka SPARCO. Przy okazji zrobiona została geometria zawieszenia. Autko prowadzi się genialnie. Nie stuka NIC a NIC. Jest przyjemnie sprężyste i szybko reaguje na polecenia ;-)Po wymianie tych elementów samochód przejechał może z 3000 km.
Wnętrze niezniszczone, siedzenia niepowycierane, tapicerka czysta. Założona jest mała kierownica ORECA, zamszowa. Do kompletu dodaję oryginalną z Air Bagiem. Zamontowałem oryginalny subarowski daszek na zegary plus wskaźnik doładowania OMORI. Reszty wskaźników nie zdążyłem dokupić.
Alarm z domykaniem szyb, wymienione głośniki i dołożone tweetery.
Hamulce: tarcze TAROX G88, z małym rantem. Klocki nowe Ferrodo DS 2500, przód i tył.
Koła: zestaw lato - 17" Tecnomagnesio grafitowe, opony Vredestein wystarczające na 1 sezon po drogach; zestaw zima - oryginalne 16" z oponami Nokian WR w stanie dobrym.
Samochód jeżdżony tylko po drogach, nie był na żadnej pojeżdżawce. Ogólnie zrobiłem nim przez 2 lata z 8 tys km. Z żalem się z nim rozstaję, ale coż ..life

Posiadam 2 komplety kluczyków z pilotem. Oryginalną instrukcję obsługi i polską książkę serwisową.
Cena: Jeśli zabiorę koła 17", zegarek, daszek i antylifta, gotów jestem opuścić na 39.000 PLN
Pozdrawiam
EDIT Dodaję fotki:
















