Strona 1 z 1
[K] STI lub WRX MY07
: 24 sty 2008, o 16:43
autor: domestos666
Przymierzam się do zakupu STI albo WRXa MY07.

MOże być EU lub US.
Warunek to
normalna cena, a nie jakieś kosmiczne zachcianki sprzedających.
Kolor jedyny słuszny albo drugi słuszny

czarny. Oczywiście żadne bite i takie tam.
Teraz czekam na multum super ciekawych propozycji.

: 4 lut 2008, o 22:28
autor: raju
Mam coś dla Ciebie, odezwij się do mnie

: 5 lut 2008, o 01:30
autor: Interceptor
raju pisze:Mam coś dla Ciebie, odezwij się do mnie

raju gamoniu

wlacz prywatne wiadomosci :-P

: 5 lut 2008, o 11:56
autor: raju
Interceptor pisze:raju pisze:Mam coś dla Ciebie, odezwij się do mnie

raju gamoniu

wlacz prywatne wiadomosci :-P

już się naprawiam

: 5 lut 2008, o 14:09
autor: LouCyphre
Interceptor, Coś widzę knujesz ...

: 5 lut 2008, o 23:12
autor: Paweł_BB
Kolega z forum Evo.org sprzedaje super furę:
http://otomoto.pl/mitsubi...x-C4337106.html
: 5 lut 2008, o 23:54
autor: xbike.pl
mam taki samochod z polskiego salonu, na gwarancji, bezwypadkowy, z dodatkami ralliarta, czerwony za 20000 mniej

: 6 lut 2008, o 00:00
autor: Interceptor
Louis Cyphre pisze:Interceptor, Coś widzę knujesz ...

A no knuje knuje, sam nie wiem co

Jak nie STi to w przyplywie rozpaczy Evo. Wszystko zalezy od tempa sprzedazy WRXa. Ale jest tez inny plan, generalnie mecze xbika

i nie tylko, caly czas sie rozgladam.
: 6 lut 2008, o 00:02
autor: Paweł_BB
xbike.pl pisze:mam taki samochod z polskiego salonu, na gwarancji, bezwypadkowy, z dodatkami ralliarta, czerwony za 20000 mniej

dobrze wiedzieć :)
Jak sądzę ten kolega tez będzie musiał zejść ze 20.000 PLN bo raczej ciężko będzie mu sprzedać takie auto.
: 6 lut 2008, o 00:08
autor: xbike.pl
Paweł_BB pisze:Jak sądzę ten kolega tez będzie musiał zejść ze 20.000 PLN bo raczej ciężko będzie mu sprzedać takie auto.
jedyna szansa na sprzedanie tych samochodow za taką kase to moment, w ktorym okaze sie, ze EVO X to porazka.
Nie ma co ukrywac, za taką kase jest nowka sztuka US Spec - co prawda bez AYC.
: 6 lut 2008, o 00:11
autor: LouCyphre
Interceptor, POwiem tak. Jakiś czas temu słyszałem sporo dobrych słów o STi US-spec

, że niby lepsze od takich innych w pewnym sensie

: 6 lut 2008, o 00:13
autor: hogi
Dziwne, że kogoś stać na to aby w 5 miesięcy tracić tyle kasy. Dziwny krok. :shock:
: 6 lut 2008, o 00:52
autor: Interceptor
Louis Cyphre pisze:Interceptor, POwiem tak. Jakiś czas temu słyszałem sporo dobrych słów o STi US-spec

, że niby lepsze od takich innych w pewnym sensie

Wiesz 2,5 STi ma lepszy dol, a przy moim emeryckim sposobie jazdy moze to miec znaczenie, ale generalnie chcialbym sie przesiasc i wazne by bylo to STi, jak bedzie fajne auto w dobrej cenie to nie bede wybrzydzal czy 2.0 czy 2.5, DCCD nie jest konieczne bo i tak go nie wykorzystam (ze mnie jak wiesz d*** nie driver) w koncu nie upalalem nigdy wiec i STija nie bede upalal. No i jeszcze WRX wisi, ale to odrebny temat o czym Ci zreszta mowilem w sobote, BTW jak po Srebrnej?

: 6 lut 2008, o 10:12
autor: Paweł_BB
hogi pisze:Dziwne, że kogoś stać na to aby w 5 miesięcy tracić tyle kasy. Dziwny krok. :shock:
Gościu brał to auto w 6-miesięczny leasing więc raczej go stać, a sprzedaje furę, bo jakiś tam problem w firmie ma (może księgowa coś pieprzy

), nie pytałem o szczegóły ale koleś załamany że musi sprzedać i ponoć za kilka miesięcy kupi Evo X.
xbike.pl pisze:Nie ma co ukrywac, za taką kase jest nowka sztuka US Spec
Zgadzam się, ale w Evo X chyba już nie ma różnić w specyfikacjach EU/US ?
: 6 lut 2008, o 10:17
autor: LouCyphre
Interceptor pisze:BTW jak po Srebrnej?
Jeszcze mnie wątroba boli
Interceptor pisze:DCCD nie jest konieczne bo i tak go nie wykorzystam
Oj no bez fałszywej skromności, poza tym US spec lepiej ponoć lata bokami
