[S] Błękitna Apokalipsa czyli 22B replika na części
: 28 sie 2013, o 00:53
Nie sądziłem, że kiedyś do tego dojdzie, ale czas goni, więc zmuszony jestem wystawić całość na części. Od razu napiszę, że rozbiórka jest możliwa, tylko pod warunkiem, że znajdą się chętni na nadwozie, silnik i napędy. Mam właściwie trochę ponad miesiąc na zebranie kasy na nowy projekt, więc czasu jest bardzo mało.
Żebym nie musiał wstawiać fotek przy każdym "towarze", bo jest tego dużo, to wszystko jest tu:
http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=10&t=6087 ,
a jeśli będzie problem z jakimś zdjęciem, to piszcie, zrobię nowe, albo gdzieś odkopię.
W kwestii formalnej - może róbmy zapisy wklejając swój wpis przy danej części. Następny przekleja, dodając swój wpis itp.
To lecimy:
1. Kompletne nadwozie 2 door coupe z amerykańskiego RSa. Rocznik, albo MY 2001- już nie pamiętam (tak, tak w Stanach GC były trzaskane do 2001 roku). Przebieg budy około 110 tys km. Nadwozie było uszkodzone w lewy przód - podłużnica była lekko zgięta, ale przed kielichem, więc raczej niegroźnie, niestety jakiś idiota w porcie w USA ciągnął auto za przednie górne wzmocnienie i je pięknie zawinął, więc trzeba je było wyciąć i wstawić nowe. Reszta nieruszana. Nadwozie obejmuje karoserię z szybami drzwiami, szyberdachem, zderzaki, błotniki, maskę alu do malowania (bo kupiłem ostatnio, ale białą), klapę tył, spojler 22B, progi, podsufitkę, plastiki itp.
Cena 15 000 zł.
2. Koła repliki Speedline 2013 na licencji Speedline - jak nowe, przebieg właściwie symboliczny
Cena 4000 zł
3. Zawieszenie Kayaba AGX + sprężyny Eibach Pro Kit, wszystko kupowane jako nówki, przebieg może z 10 tys km.
Cena 2000 zł
4. Silnik EJ20G - zamknięty blok z natryskiem oleju na denko tłoka. Zbudowany swego czasu w MTSie. Wyjęty z Mandaryny Szczura75. Po odbudowie dużo się nie najeździł, bo przy strojeniu auto wylądowało na dachu i już potem nie jeździło. Dokładniejsze dane o przebiegu pewnie może podać Piotrek. Kupiłem do niego nowe uszczelki pokryw zaworów, bo były zapocone. Kolektor ssący pomalowany na czerwono farbą VHT Wrinkle Plus. Turbo TD05 zdrowe. Pokrywy zaworów i rozrządu pomalowane tez na czerwono ale mat, jak oryginalnie w 22B. Póki co, na seryjnym ECU, ale w planie było dokończenie feralnego strojenia na Standalone LINK u Jako, więc LINK w cenie, tylko trzeba się zgłosić po niego do Jako.
Cena 5000 zł
5. Skrzynia 5MT z DCCD, ta nowsza czyli TY754.... ze sterownikiem, komplet z dyfrem i wałem, quickshifter Prodrive, kupiona z Type R Danny'ego007
Cena 5000 zł
6. Hamulce: przód WRX 4 tłoczki, tył 2 tłoczki. Wszystkie po własnoręcznej regeneracji, nowe gumki, lakier, odpowietrzniki. Z przodu tarcze Brembo i klocki CL RC5+, z tyłu seria. Póki auto jeździło, wszystko było sprawne.
Cena 1300 zł
7. Wnętrze - fotele przód, tył, boczki x 4. Wierna replika 22B, czyli czarne z niebieską alcantarą na środku + customowy haft STI na oparciach.
2000 zł.
8. Deska LHD. Zrobiona na replikę 22B, czyli usuniete kółka otwierania wlotów, deska pomalowana na szary mat, jak oryginalnie w 22B farbą VHT Vinyl DYE. Środkowa konsola z fabrycznym oklejeniem a'la carbon. Od biedy, mogę sobie ją zostawić do nowego auta, ale na pewno chciałbym zabrać schowek w miejsce poduszki i zegary z daszkiem.
Cena 800 zł
9. Koła RACELINE RL7 do renowacji tzn, prostowania, malowania, jedno trzeba lekko spawnąć, bo ma ok.1 cm pęknięcie. Jeździłem tak parę lat i nic się nie działo, powietrze trzyma. Felgi były na zimę. Do kompletu kapselki Compomotive. Te felgi to absolutny juz rarytas, a dodatklowym atutem tego kompletu jest jego pochodzenie - pierwszy właściciel - niejaki Krzysztof Hołowczyc, miał je w swoim czarnym Type R, którego dostał za zdobycie tytułu ME.
Cena 1500 zł.
10. Opony zimowe Bridgestne Blizzak LM 25, 215/45/17. w dobrym stanie, Nie pamiętam ile bieżnika zostało, myślę, że ok. 6,5 mm DOT jeszcze jakiś bezpieczny, tez już nie pamiętam.
Cena 800 zł
11. Lampy tylne JDM z dorobionym przeciwmgielnym w lewym kloszu. Stan idealny.
Cena 900 zł
12. IC z Ver.4 odnowiony przeze mnie, pomalowany na nowo, wyprostowane blaszki, nowa naklejka STI pod klarem. Odcięta i zaspawana rurka wyjścia na DV, bo IC miał iść do EJ20G, do którego nie potrzebne jest to wyjście na DV.
Cena 400 zł.
13. Stabilizator tylny z STI o ile dobrze pamiętam '03, 20mm z gumkami do mocowania. Wypiaskowany i pomalowany proszkowo na czerwono.
cena 250 zł
14. Wahacze przednie aluminiowe z STI GC. Własnoręcznie wypolerowane na błysk i żeby efekt był trwalszy pomalowane klarem.
Cena 500zł
15. Backbox Ninja 2,5 cala do GD, ale po przełożeniu tylnego mocowania na drugą stronę podejdzie do GC. Właściwie nówka, założona na auto na chwilę.
Cena 800 zł.
16. Backbox Devil do GC, chyba też 2,5 cala, używany w Mandarynie Stan BDB, wystarczy wyczyścić.
Cena 700 zł
17. Centerpipe Supersprint do GC, 2,5 cala, przedłużony żeby pasował do Legacy, ale wystarczy wyciąć wstawiony fragment i będzie znów do GC, używany.
Cena 300 zł
18. Centerpipe HKS 2,5 cala używany tylko chwilę, stan lux.
Cena 400 zł
19.. Rozpórka carbonowa przednia do GC stan super.
Cena 400 zł
20. Niebieski dywan z STI GD, stan igła, można załozyć do GC, drobne zmiany wymagane, ale wszystko dziecinnie proste. Ewentualnie zostawię sobie do nowego auta.
Cena 500 zł.
21. Zegary z GC STI z DCCD Ver.3/4 na duże wtyczki wpinane od tyłu, stan super.
Cena 350 zł
22. Zegary z GC STI z DCCD Ver,5/6 na małe zielone wtyczki, wpinane od góry, stan super.
Cena 350 zł.
23. Kierownica Sparco zamszowa, 350 mm, stan dobry, zamsz nosi ślady użytkowania, ale jeszcze długo posłuży.
Cena 350 zł.
24. Naba Momo do GC, dopracowana tak, żeby kierunki odbijały.
Cena 300 zł
25. Kierownica Nardi STI w dobrym stanie, wystarczy trochę odświeżyć skórę na wieńcu np. lakierem do skóry.
Cena 200 zł.
Żebym nie musiał wstawiać fotek przy każdym "towarze", bo jest tego dużo, to wszystko jest tu:
http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=10&t=6087 ,
a jeśli będzie problem z jakimś zdjęciem, to piszcie, zrobię nowe, albo gdzieś odkopię.
W kwestii formalnej - może róbmy zapisy wklejając swój wpis przy danej części. Następny przekleja, dodając swój wpis itp.
To lecimy:
1. Kompletne nadwozie 2 door coupe z amerykańskiego RSa. Rocznik, albo MY 2001- już nie pamiętam (tak, tak w Stanach GC były trzaskane do 2001 roku). Przebieg budy około 110 tys km. Nadwozie było uszkodzone w lewy przód - podłużnica była lekko zgięta, ale przed kielichem, więc raczej niegroźnie, niestety jakiś idiota w porcie w USA ciągnął auto za przednie górne wzmocnienie i je pięknie zawinął, więc trzeba je było wyciąć i wstawić nowe. Reszta nieruszana. Nadwozie obejmuje karoserię z szybami drzwiami, szyberdachem, zderzaki, błotniki, maskę alu do malowania (bo kupiłem ostatnio, ale białą), klapę tył, spojler 22B, progi, podsufitkę, plastiki itp.
Cena 15 000 zł.
2. Koła repliki Speedline 2013 na licencji Speedline - jak nowe, przebieg właściwie symboliczny
Cena 4000 zł
3. Zawieszenie Kayaba AGX + sprężyny Eibach Pro Kit, wszystko kupowane jako nówki, przebieg może z 10 tys km.
Cena 2000 zł
4. Silnik EJ20G - zamknięty blok z natryskiem oleju na denko tłoka. Zbudowany swego czasu w MTSie. Wyjęty z Mandaryny Szczura75. Po odbudowie dużo się nie najeździł, bo przy strojeniu auto wylądowało na dachu i już potem nie jeździło. Dokładniejsze dane o przebiegu pewnie może podać Piotrek. Kupiłem do niego nowe uszczelki pokryw zaworów, bo były zapocone. Kolektor ssący pomalowany na czerwono farbą VHT Wrinkle Plus. Turbo TD05 zdrowe. Pokrywy zaworów i rozrządu pomalowane tez na czerwono ale mat, jak oryginalnie w 22B. Póki co, na seryjnym ECU, ale w planie było dokończenie feralnego strojenia na Standalone LINK u Jako, więc LINK w cenie, tylko trzeba się zgłosić po niego do Jako.
Cena 5000 zł
5. Skrzynia 5MT z DCCD, ta nowsza czyli TY754.... ze sterownikiem, komplet z dyfrem i wałem, quickshifter Prodrive, kupiona z Type R Danny'ego007
Cena 5000 zł
6. Hamulce: przód WRX 4 tłoczki, tył 2 tłoczki. Wszystkie po własnoręcznej regeneracji, nowe gumki, lakier, odpowietrzniki. Z przodu tarcze Brembo i klocki CL RC5+, z tyłu seria. Póki auto jeździło, wszystko było sprawne.
Cena 1300 zł
7. Wnętrze - fotele przód, tył, boczki x 4. Wierna replika 22B, czyli czarne z niebieską alcantarą na środku + customowy haft STI na oparciach.
2000 zł.
8. Deska LHD. Zrobiona na replikę 22B, czyli usuniete kółka otwierania wlotów, deska pomalowana na szary mat, jak oryginalnie w 22B farbą VHT Vinyl DYE. Środkowa konsola z fabrycznym oklejeniem a'la carbon. Od biedy, mogę sobie ją zostawić do nowego auta, ale na pewno chciałbym zabrać schowek w miejsce poduszki i zegary z daszkiem.
Cena 800 zł
9. Koła RACELINE RL7 do renowacji tzn, prostowania, malowania, jedno trzeba lekko spawnąć, bo ma ok.1 cm pęknięcie. Jeździłem tak parę lat i nic się nie działo, powietrze trzyma. Felgi były na zimę. Do kompletu kapselki Compomotive. Te felgi to absolutny juz rarytas, a dodatklowym atutem tego kompletu jest jego pochodzenie - pierwszy właściciel - niejaki Krzysztof Hołowczyc, miał je w swoim czarnym Type R, którego dostał za zdobycie tytułu ME.
Cena 1500 zł.
10. Opony zimowe Bridgestne Blizzak LM 25, 215/45/17. w dobrym stanie, Nie pamiętam ile bieżnika zostało, myślę, że ok. 6,5 mm DOT jeszcze jakiś bezpieczny, tez już nie pamiętam.
Cena 800 zł
11. Lampy tylne JDM z dorobionym przeciwmgielnym w lewym kloszu. Stan idealny.
Cena 900 zł
12. IC z Ver.4 odnowiony przeze mnie, pomalowany na nowo, wyprostowane blaszki, nowa naklejka STI pod klarem. Odcięta i zaspawana rurka wyjścia na DV, bo IC miał iść do EJ20G, do którego nie potrzebne jest to wyjście na DV.
Cena 400 zł.
13. Stabilizator tylny z STI o ile dobrze pamiętam '03, 20mm z gumkami do mocowania. Wypiaskowany i pomalowany proszkowo na czerwono.
cena 250 zł
14. Wahacze przednie aluminiowe z STI GC. Własnoręcznie wypolerowane na błysk i żeby efekt był trwalszy pomalowane klarem.
Cena 500zł
15. Backbox Ninja 2,5 cala do GD, ale po przełożeniu tylnego mocowania na drugą stronę podejdzie do GC. Właściwie nówka, założona na auto na chwilę.
Cena 800 zł.
16. Backbox Devil do GC, chyba też 2,5 cala, używany w Mandarynie Stan BDB, wystarczy wyczyścić.
Cena 700 zł
17. Centerpipe Supersprint do GC, 2,5 cala, przedłużony żeby pasował do Legacy, ale wystarczy wyciąć wstawiony fragment i będzie znów do GC, używany.
Cena 300 zł
18. Centerpipe HKS 2,5 cala używany tylko chwilę, stan lux.
Cena 400 zł
19.. Rozpórka carbonowa przednia do GC stan super.
Cena 400 zł
20. Niebieski dywan z STI GD, stan igła, można załozyć do GC, drobne zmiany wymagane, ale wszystko dziecinnie proste. Ewentualnie zostawię sobie do nowego auta.
Cena 500 zł.
21. Zegary z GC STI z DCCD Ver.3/4 na duże wtyczki wpinane od tyłu, stan super.
Cena 350 zł
22. Zegary z GC STI z DCCD Ver,5/6 na małe zielone wtyczki, wpinane od góry, stan super.
Cena 350 zł.
23. Kierownica Sparco zamszowa, 350 mm, stan dobry, zamsz nosi ślady użytkowania, ale jeszcze długo posłuży.
Cena 350 zł.
24. Naba Momo do GC, dopracowana tak, żeby kierunki odbijały.
Cena 300 zł
25. Kierownica Nardi STI w dobrym stanie, wystarczy trochę odświeżyć skórę na wieńcu np. lakierem do skóry.
Cena 200 zł.