Strona 1 z 2

[S] '90 Toyota Celica turbo 4WD - SPRZEDANA

: 26 lis 2008, o 13:56
autor: eddie_gt4
auto: Toyota Celica turbo 4WD (aka ST185)

data produkcji: 1990.07

moc: 204 KM/150 kW @ 6000 rpm (dane fabryczne)
moment obrotowy: 275 Nm @ 3200 rpm (dane fabryczne)
szybkosc maksymalna: 230 km/h (dane fabryczne)

przebieg: 201000 km

wyposazenie seryjne:
- tapicerka welurowa (praktycznie niezniszczalna)
- el. szyberdach (wersja bez A/C)
- el. szyby
- el. regulowane i podgrzewane lusterka
- spryskiwacze przednich reflektorow
- audio system "System10" (10 glosnikow + wzmacniacz)
- centralny zamek
- wspomaganie kierownicy
- ABS
- skladane i dzielone tylne oparcie

wyposazenie dodatkowe:
- 3-ramienna kierownica Momo (35 cm) + custom made (z polerowanego aluminium) przycisk sygnalu dzwiekowego
- custom made (z polerowanego aluminium) galka zmiany biegow
- radiomagnetofon Pioneer + zmieniarka na 6 CD Pioneer
- tlumik Remus
- przyciemnione tylne szyby
- autoalarm

auto 2,5 roku temu sprowadzone ze Szwajcarii (nie bite, sa fotki), z przebiegiem ok. 170000 km
od tamtego czasu Celina to moj daily driver, tj. auto bylo uzytkowane na codzien

auto niekatowane, w dobrym stanie wizualnym i technicznym - bardzo, badzo lubie to autko, wiec dbalem o nie jak tylko mnie bylo na to stac... o takich oczywistych oczywistosciach jak wymieniony rozrzad, plyny, wymiana oleju co 6-7 tys. km, etc., to nawet nie pisze...

:arrow: uwaga: auto jest niemal calkowicie seryjne :!:

jedyne mody, ktorych dokonalem, to:
- pozbycie sie dwoch katalizatorow
- mechanizm zmiany biegow od ST182 MY'92 Celiny (daje to nizszy/krotszy lewarek oraz krotsze skoki drazka zmiany biegow)
- chlapaki z niebieskiego uretanu (Sabelt) na zime

do auta dokladam oryginalna skorzana kierownice i drazek zmiany biegow oraz oryginalny mechanizm zmiany biegow (na wypadek gdyby ktos chcial doprowadzic autko do maksymalnego stanu dziewiczego )

aktualnie Celina jest na zimowych kolach (195/65-R15 91T opony na odnowionych oryginalnych felgach) + ma zalozone chlapacze

do auta moge dolozyc R-16 felgi Tecnocast z letnimi oponami 205/50-R16 (opony juz dosc slabe)
do tych felg dodam 4 jeszcze b. dobre opony Fulda Exelero 205/55-R16 91W albo niezle opony Good Year Eagle F1 205/50-R16 87Y (opony do wyboru) + piata felga na zapas + 4 zapasowe dekielki do felg


kilka(nascie) fotek do wgladu:

na felgach Tecnocast:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


na oryginalnych felgach:

Obrazek


+ uretanowe chlapaki:

Obrazek

Obrazek


wnetrze:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

silnik:

Obrazek


:arrow: razem z autem jest mozliwosc nabycia b. rzadkich felg ACT (5x100, 7.5x15, ET28, CB 54.1), dedykowanych wlasnie do tego modelu Celiny (byla to opcja z oryginalnego katalogu akcesoriow Tojoty) i ladnie zapelniajacych "dmuchane" nadkola ST185 bez zadnych kombinacji z dystansami, etc.

katalog akcesoriow i cennik z rynku szwajcarskiego (A.D. 1991 :mrgreen: )

Obrazek

Obrazek

Obrazek


fotki moich felg ACT:

srebrne z b. dobrymi (prawie jak nowe!) oponami Toyo T1-R 225/50-R15 91V

Obrazek

czarne z troche gorszymi oponami (2xGT Radial + 2xHankook) 225/50-R15 91V

Obrazek


widok nadkoli z tymi felgami i oponami 225/50-R15:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


mozna takze nabyc dodatkowy komplet odnowionych oryginalnych felg (5 szt.)
tak i nie zdazylem z nich skorzystac (mialy byc na nie zalozone opony zimowe z kolcami)


cena wszytskich tych "dodatkow" do indywidualnego ustalenia (najlepiej na zywo :mrgreen: ), mysle, ze z kupcem auta na pewno znajdziemy wspolny jezyk :razz:

mowiac inaczej, ostateczna cena zalezy od wyposazenia auta :!:

np.:

auto w stanie oryginalnym (oryginalna kierownica) + zimowki = 3000 EUR

auto jak w ogloszeniu (z kierownica MOMO, chlapakami, etc.) + zimowki + "letni" zestaw Tecnocast = 3500 EUR

auto jak w ogloszeniu + dwa "letnie" zestawy ACT + zimowki + bonus/niespodzianka = 4000 EUR

etc. (jestem otwarty na rozsadne propozycje i negocjacje)


auto do obejrzenia i ew. sprawdzenia w Wilnie
pm, e-mail, albo tel. +37068540476


P.S. mam kupione biala ST185 z padnietym silnikiem (na czesci), wiec przy zyczeniu moglbym dolozyc do auta jakies czesci ;-)

P.P.S. profi fotosesje Celiny:
:arrow: http://vazzfoto.googlepages.com/celica.html
:arrow: http://vazzfoto.googlepages.com/toyota.html

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 14:35
autor: vibowit
A gdzie toto serwisować, np. w W-wie?

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 14:41
autor: eddie_gt4
vibowit pisze:A gdzie toto serwisować, np. w W-wie?
to akurat najmniejszy problem :mrgreen:

np. u carsik'a, Wojtas'a albo Showkemp'a ( :arrow: http://www.celica-club.org.pl )
te osoby znaja ST185 i inne Celiny co do najmniejszych srubek 8-)

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 15:00
autor: vibowit
Tylko jak psa wepchnąć do bagażnika? :giggle:

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 15:03
autor: eddie_gt4
vibowit pisze:Tylko jak psa wepchnąć do bagażnika? :giggle:
taki duzy ten pies?

bagaznik, wbrew pozorom, nie jest taki maly (szczegolnie po zlozeniu tylnego oparcia)

choc nie ma mowy, ST185 to auto dla kawalera, ew. mlodej rodziny bez dzieciakow :mrgreen:

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 16:48
autor: WRC fan
Kuszące jest to auto...ale nie podołałbym z utrzymaniem :-|

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 17:30
autor: Konto usunięte
vibowit pisze: Tylko jak psa wepchnąć do bagażnika?

Jak dopchniesz butem, ewentualnie łopatą to się lepiej zmieści :giggle: ;-)

eddie_gt4, jak zwykle rewelacyjny serwis fotograficzny. Pamiętam zdjęcia z Twojego garażu - ja nie mam tylu zdjęć całego domu...

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 19:42
autor: eddie_gt4
Konto usunięte pisze: (...) eddie_gt4, jak zwykle rewelacyjny serwis fotograficzny. Pamiętam zdjęcia z Twojego garażu - ja nie mam tylu zdjęć całego domu...
Konto usunięte, dzieki!
imho lepiej poswiecic troche czasu na napisanie normalniejszego ogloszenia, niz potem odpisywac na n podobnych pytan/pw :mrgreen:

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 19:47
autor: So What!
eddie_gt4 pisze: imho lepiej poswiecic troche czasu na napisanie normalniejszego ogloszenia, niz potem odpisywac na n podobnych pytan/pw
Reasumując: z lenistwa napisałeś wypasione ogłoszenie :-d

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 19:52
autor: jarmaj
Bardzo mi się te Celiny podobają, zresztą nie tylko te, kiedyś mocno mi chodziła po głowie ST205…

A tak przy okazji dla zaspokojenia ciekawości, jakie to ma przeniesienie napędu? Jest w serii coś zeszperowana?

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 19:56
autor: eddie_gt4
jarmaj pisze: (...) A tak przy okazji dla zaspokojenia ciekawości, jakie to ma przeniesienie napędu? Jest w serii coś zeszperowana?
przod - otwarty, po srodku - wiskoza, z tylu - Torsen

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 19:56
autor: Chloru
jarmaj, tył torsen, środek wisko.

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 19:57
autor: eddie_gt4
So What! pisze:
eddie_gt4 pisze: imho lepiej poswiecic troche czasu na napisanie normalniejszego ogloszenia, niz potem odpisywac na n podobnych pytan/pw
Reasumując: z lenistwa napisałeś wypasione ogłoszenie :-d
lenistwo = zrodlo progresu, czy jakos tam :lol:

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 20:10
autor: jarmaj
eddie_gt4 o 18:56 pisze:przod - otwarty, po srodku - wiskoza, z tylu - Torsen
Chloru o 18:56 pisze:jarmaj, tył torsen, środek wisko.
:-)

Nie wszyscy na raz!

Szkoda że sprzedajesz, jak w dobrym stanie to lepiej zachować, powoli doprowadzić do ideału, a za parę, no może trochę więcej lat, taki dobrze utrzymany HS będzie sporo wart.
A teraz dostaniesz za niego jakieś grosze... Warto to sprzedwać?

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 20:14
autor: Chloru
jarmaj pisze: :-)

Nie wszyscy na raz!

Osiołkowi w żłoby dano.... ;-) :mrgreen:

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 20:25
autor: jarmaj
Chloru pisze:Osiołkowi w żłoby dano.... ;-) :mrgreen:

:evil:


Hej Gerwazy daj gwintówkę!! Niechaj strącę tę makówkę!!


:-)

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 20:46
autor: pablonas
Dżizas, namawiałem intensywnie kuzyna na to auto w czasie gdy ogłoszenie wisiało jeszcze na kropce... a ten dureń wziął i kupił se beemke :wall:
Może to i lepiej. Jak wolał beemke od celiny to znaczy, że to zdecydowanie nie było auto dla niego.

Super celina :!:

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 20:48
autor: eddie_gt4
pablonas pisze:Dżizas, namawiałem intensywnie kuzyna na to auto w czasie gdy ogłoszenie wisiało jeszcze na kropce... a ten dureń wziął i kupił se beemke :wall:
Może to i lepiej. Jak wolał beemke od celiny to znaczy, że to zdecydowanie nie było auto dla niego.

Super celina :!:
dokladnie, imho to jest auto tylko dla tych, ktorzy CHCA wlasnie takie auto (nie mowiac o tu wspomnianej ST205)

dzieki!

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 20:51
autor: eddie_gt4
jarmaj pisze: (...) Szkoda że sprzedajesz, jak w dobrym stanie to lepiej zachować, powoli doprowadzić do ideału, a za parę, no może trochę więcej lat, taki dobrze utrzymany HS będzie sporo wart.
A teraz dostaniesz za niego jakieś grosze... Warto to sprzedwać?
owszem, szkoda, ale takie jest zycie - nie mozna miec WSZYSTKIEGO, czasem trzeba wybierac... ja wybralem tak, ze GT > ST185

poza tym, to jest tylko "zwykla" ST185, a nie ST185 Carlos Sainz (wlasciwy HS), wiec jej "wartosc kolekcjonerska" jest troche mniejsza... plus auto imho ma jezdzic, a nie stac

p.s. doprowadzic do idealu?
moja Celina jest (prawie) wlasnie taka! 8-) :mrgreen:

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 26 lis 2008, o 21:09
autor: jarmaj
eddie_gt4 pisze:[ ja wybralem tak, ze GT > ST185
Cóż, jak musisz wybierać, to GT jest z pewnością nowszą i lepszą konstrukcją.
Pozostaje mieć nadzieję, że kupi pasjonat, a nie przez pomyłkę miłośnik BMW (bez obrazy dla prawdziwych miłośników BMW, tu chodzi o pewien dresiarski archetyp takiego "miłośnika"...)

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 27 lis 2008, o 16:30
autor: warp9
WRC fan pisze:Kuszące jest to auto...ale nie podołałbym z utrzymaniem :-|
A dlaczego ? Serwis naprawdę nie jest drogi, porównując do Subaru.
Ja bym ją przygarnął, ale mam już dwie ;-)
Fajne auto i z potencjałem - klasyk !

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 27 lis 2008, o 16:44
autor: eddie_gt4
warp9 pisze:
WRC fan pisze:Kuszące jest to auto...ale nie podołałbym z utrzymaniem :-|
A dlaczego ? Serwis naprawdę nie jest drogi, porównując do Subaru.
Ja bym ją przygarnął, ale mam już dwie ;-)
Fajne auto i z potencjałem - klasyk !
zawsze mozna zamienic dobre na lepsze, np. ST182 :arrow: ST185 :razz:


p.s. ale Ty chyba juz miales kiedys ST185, hm? :roll:

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 27 lis 2008, o 16:59
autor: warp9
eddie_gt4 pisze:
warp9 pisze:
WRC fan pisze:Kuszące jest to auto...ale nie podołałbym z utrzymaniem :-|
A dlaczego ? Serwis naprawdę nie jest drogi, porównując do Subaru.
Ja bym ją przygarnął, ale mam już dwie ;-)
Fajne auto i z potencjałem - klasyk !
zawsze mozna zamienic dobre na lepsze, np. ST182 :arrow: ST185 :razz:


p.s. ale Ty chyba juz miales kiedys ST185, hm? :roll:
Tylko omyłkowo w podpisie przez chwilę ;-)
Niestety zamienić nie mogę, bo "babcia"(czyli ST182), ma za dużą wartość sentymentalna (auto ślubne :mrgreen: ), z kolei nowej żona nie chce się pozbywać.
Na trzecią nie ma miejsca w tym związku :giggle:

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 27 lis 2008, o 17:04
autor: eddie_gt4
warp9 pisze: (...) Niestety zamienić nie mogę, bo "babcia"(czyli ST182), ma za dużą wartość sentymentalna (auto ślubne :mrgreen: ) (...)
dawaj foty :!: :-d
moze byc na pw :mrgreen:

Re: [S] '90 Toyota Celica turbo 4WD (ST185)

: 27 lis 2008, o 17:54
autor: warp9
eddie_gt4 pisze:
warp9 pisze: (...) Niestety zamienić nie mogę, bo "babcia"(czyli ST182), ma za dużą wartość sentymentalna (auto ślubne :mrgreen: ) (...)
dawaj foty :!: :-d
moze byc na pw :mrgreen:
Jak offtopować to na maksa :mrgreen:
Obrazek
BTW - w orszaku była też jedna GT (czarna, przysłonięta czarną Celą, po lewej stronie):
Obrazek