[S] Intercooler STI V4
: 10 sie 2014, o 19:10
Witam.
Na sprzedaż mały rarytasik czyli Intercooler montowany tylko w STI V3/V4.
Towar raczej mocno deficytowy na polskim rynku (jedynie kilka sztuk na angielskim ebayu).
Intercooler został ściągnięty z GT MY96 i jest w pełni sprawny i szczelny. Po ściągnięciu został oczyszczony ze zbędnej warstwy farby do gołego aluminium w celu poprawienia skuteczności chłodzenia. Usunięte zostały wszystkie pozagniatane blaszki co zdecydowanie poprawiło przepływ powietrza przez IC (żeby doprowadzić go do takiego stanu potrzeba poświęcić parę godzin z cążkami usuwając i prostując blaszki). Jakby ktoś był chętny mogę wysłać zdjęcia jak wyglądał przed prostowaniem blaszek. Po tych wszystkich zabiegach miał wrócić na swoje miejsce, ale udało mi się dorwać jeszcze rzadszy skośny IC z STI V2 i to on wyląduje w aucie. Dlatego ten idzie na sprzedaż.
Jest to najskuteczniejszy IC seryjnie montowany w klasykach. Największą różnicę w porównaniu do IC z GT robi metalowy Y-pipe, który polepsza chłodzenie i przepływ powietrza. Seryjne wyprowadzenie na zawór DV jest zaślepione tak, aby dało się go założyć do GTeków przed 97 rokiem ( do późniejszych pasuje bezproblemowo). IC posiada wyjścia na zawór DV(BOV) z obu stron. U mnie jedno z nich było zabezpieczone silikonowym korkiem (jak na zdjęciu) i w pełni spełniało to swoją funkcję. Jak ktoś się uprze może bez problemu zaspawać drugie wyjście.
Jakby ktoś chciał mogę załatwić za 10 zł nową naklejkę Tuned by STI, bo obecna jest trochę porysowana.
Sprzedaję w komplecie z Y-pipem wraz z silikonowym łącznikiem do turbo, łapą mocującą, gumkami, silikonowym łącznikiem do przepustnicy typu "Hump".
Koniec wypracowania czas na zdjęcia :D









Cena za całość 390 zł + przesyłka
Na sprzedaż mały rarytasik czyli Intercooler montowany tylko w STI V3/V4.
Towar raczej mocno deficytowy na polskim rynku (jedynie kilka sztuk na angielskim ebayu).
Intercooler został ściągnięty z GT MY96 i jest w pełni sprawny i szczelny. Po ściągnięciu został oczyszczony ze zbędnej warstwy farby do gołego aluminium w celu poprawienia skuteczności chłodzenia. Usunięte zostały wszystkie pozagniatane blaszki co zdecydowanie poprawiło przepływ powietrza przez IC (żeby doprowadzić go do takiego stanu potrzeba poświęcić parę godzin z cążkami usuwając i prostując blaszki). Jakby ktoś był chętny mogę wysłać zdjęcia jak wyglądał przed prostowaniem blaszek. Po tych wszystkich zabiegach miał wrócić na swoje miejsce, ale udało mi się dorwać jeszcze rzadszy skośny IC z STI V2 i to on wyląduje w aucie. Dlatego ten idzie na sprzedaż.
Jest to najskuteczniejszy IC seryjnie montowany w klasykach. Największą różnicę w porównaniu do IC z GT robi metalowy Y-pipe, który polepsza chłodzenie i przepływ powietrza. Seryjne wyprowadzenie na zawór DV jest zaślepione tak, aby dało się go założyć do GTeków przed 97 rokiem ( do późniejszych pasuje bezproblemowo). IC posiada wyjścia na zawór DV(BOV) z obu stron. U mnie jedno z nich było zabezpieczone silikonowym korkiem (jak na zdjęciu) i w pełni spełniało to swoją funkcję. Jak ktoś się uprze może bez problemu zaspawać drugie wyjście.
Jakby ktoś chciał mogę załatwić za 10 zł nową naklejkę Tuned by STI, bo obecna jest trochę porysowana.
Sprzedaję w komplecie z Y-pipem wraz z silikonowym łącznikiem do turbo, łapą mocującą, gumkami, silikonowym łącznikiem do przepustnicy typu "Hump".
Koniec wypracowania czas na zdjęcia :D









Cena za całość 390 zł + przesyłka