Impreza serwisowana byla w Szwajcarskim ASO do stanu licznika 147000km przy ktorym to zostal zmieniony m.in kpl rozrzad oraz zmieniony olej w dyfrach i w silniku, od tamtej pory serwisowany jest tylko i wylacznie przeze mnie i osoby 100% znajace tematy Subaru (4turbo) samochodu nigdy nie dotykali zadni druciarze bo bym pozabijal :D
Samochód stopniowo przechodził różne etapy modyfikacji w zależności od humoru i nastroju, ponizej zostanie przedstawiona kompleksowa lista modów. Chce zaznaczyc, ze samochod byl zawsze cywilny i sluzl mnie i Mojej rodzinie do poruszania sie po miescie, wypady weekendowe i na wakacje. Przez 3,5 roku przejechal 60000km bezawaryjnie, olej zmieniany co 8000km zawsze 5w40 Total lub ostatnio Motul, uzywane tylko oryginalne części lub lepsze od oryginałów

Samochód jest prosty, geometria idealna, robiona regularnie co kilka miesiecy i usatwiona tak aby do maximum poprawic wlasciowosci jezdne w codziennym uzytkowaniu.
Dzięki 6cio biegowej skrzyni biegów i 3 szperom, szybkiej przekładni kierowniczej z STI oraz mocy 310KM i prawie 400Nm samochód świetnie wykorzystuje napęd 4 kół
Ponizej lista modyfikacji
Silnik:
- seryjny EJ20G z mocnymi tłokami i blokiem
- krótki dolot Apexi z suchym stożkiem i przegroda carbonowa
- Intercooler STI V5/6 z orurowaniem Samco
- zawór upustowy wewnętrzny wzmocniony firmy Forge
- świece irydowe 7ki
- wężyki i przewody podciśnieniowe Samco
- seryjny kolektor wydechowy wraz ze sztywnym uppipe MG, wszystko owinięte taśma Thermotec
- downpipe Supersprint, center piepe MG, tlumik koncowy STI
- hybrydowe turbo TD05 big 16g ze świetnym spool upem, potencjał 350KM
- wtryskiwacze 440ccm z GT99/00
Napęd:
- sprzęgło - seryjna tarcza STI 240mm, docisk Nkowy, koło zamachowe STI
- pompa sprzęgła STI spec C oraz nowy wysprzęglik
- skrzynia 6 biegowa z STI wersji Prodrive
- przednia szpera Suretrak STI, centralna wiskoza STI, tylna szpera płytkowa STI
- wał napędowy STI
- twarde mocowania dyfra Whiteline
Hamulce:
- przód WRX EU z klockami Ferodo DS Performance i tarczami hamulcowymi Brembo
- tył WRX EU z oryginalnymi klockami Subaru i oryginalnymi tarczami wentylowanymi Subaru
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
- płyn hamulcowy RBF660
- całkowite usunięcie układu ABS i montaż pompy hamulcowej z 4 wyjściami oraz korektorem siły hamowania z wersji NARDI
Elektronika:
- ECU w konwersji na ESL live map (mapa robiona przez Łukasza z 4turbo), moc 310KM i 394Nm na 1,35bar (1,4 peak) można dowolnie stroić przez złącze SSM
- większy MAP sensor z GT99
- wskaźnik EGT Greddy 52mm z nowa termoparą
- wskaźnik Boost Greddy 52mm
- turbo timer HKS Type 0
- natrysk wody z STI RA wraz ze sterownikiem 4turbo
Układ kierowniczy:
- przekładnia kierownicza STI lock to lock 2,5 obr
- mocowania przekładni Whiteline
- kierownica Sparco skórzana 350mm odsadzona 65mm
- naba Sabelt (działają kierunki i klakson)
- dodatkowo regulowana Naba OMP
Zawieszenie:
- amortyzatory Kayaba AGX
- seryjne sprężyny
- stabilizator przód 22mm wraz z łącznikami Whiteline
- stabilizator tylny regulowany 22mm wraz z łącznikami Whiteline
- Anti Lift Kit
- rozpórka przednia Whiteline
Dodatkowo samochód posiada:
- przednie fotele z GT MY98
- lampy przednie z bixenonem
- tylne lampy JDM
- zderzak przedni z zaślepkami i wspornikami halogenów STI oraz emblemat przedni STI
- elektryczne szyby, szyberdach i lusterka
- klimatyzacje
Impreza posiada obecnie prawie nowe felgi Compomotive typ TH3 w rozmiarze 15"x6,5 z oponami zimowymi Yokohama Wdrive 195/60/15 po przebiegu 8000km
Słabą stroną samochodu jest blacharka, ostatnio przejechała po lewym boku Toyota Hilux( do wyminay sa drzwi przednie, tylne, oraz błotnik tylny lewy) oprócz tego odświeżenia wymaga przedni zderzak(narożnik ma odpryski lakieru) i podszybie metalowe (wychodzą bąble). Na prawym tylnym błotniku widać pęcherze, można element wymienić lub naprawić. Buda jest cała i niepopękana, geometria idealna, mogę pomóc kupić tanio części nowe lub używane, natomiast jeżeli ktos miałby chęci to można przełożyć wszystkie części do fajnego nadwozia typu coupe lub sedan i cieszyć się szybkim i konkurencyjnym samochodem np na tor.
W razie pytań 603308345
Wykres:








Cena: 32500
Kto pierwszy ten lepszy :)