[S] Cewki do GT 1993-1996 z WRXów 02-06 - przerobione P&P
: 11 gru 2014, o 17:22
oferta dla posiadaczy GT/WRX/STi 1993 - 96 z problemem pękających cewek i problemów z zapłonem
//edit działa i w Imprezach 1992
Posiadam cewki z nowszych WRX przerobione pod Imprezy Classic. wyeliminowany problem pękania obudów jak w starszych wersjach. Znika problem missfire (u mnie przy 1.2 bar dalej działa poprawnie - podobno dają radę nawet i przy 1.6).
W zestawie:
4 cewki z nowszego WRXa
przerobione kostki
przerobiony "igniter"
przerobione śruby
Wszystko plug&play, zero przerabiania i kombinacji.
Zestaw lata w mojej imprezie WRX JDM MY96 260HP. Doładowanie podniesione do 1.2bar. Bez problemów nawet w mocno deszczowe dni, ani po zalaniu wodą okolic świec silnika. Wcześniej pęknięte cewki wymieniałem średnio co 3 miesiące.
Info PW
Cena za zestaw: 600zł (możliwość przerobienia auta na miejscu wraz z montażem + 100zł, lokalizacja Zielonka lub Wawa Targówek)
Do przerobienia zestawu potrzebuje kostek ze starych cewek oraz ignitera.
//edit działa i w Imprezach 1992
Posiadam cewki z nowszych WRX przerobione pod Imprezy Classic. wyeliminowany problem pękania obudów jak w starszych wersjach. Znika problem missfire (u mnie przy 1.2 bar dalej działa poprawnie - podobno dają radę nawet i przy 1.6).
W zestawie:
4 cewki z nowszego WRXa
przerobione kostki
przerobiony "igniter"
przerobione śruby
Wszystko plug&play, zero przerabiania i kombinacji.
Zestaw lata w mojej imprezie WRX JDM MY96 260HP. Doładowanie podniesione do 1.2bar. Bez problemów nawet w mocno deszczowe dni, ani po zalaniu wodą okolic świec silnika. Wcześniej pęknięte cewki wymieniałem średnio co 3 miesiące.
Info PW
Cena za zestaw: 600zł (możliwość przerobienia auta na miejscu wraz z montażem + 100zł, lokalizacja Zielonka lub Wawa Targówek)
Do przerobienia zestawu potrzebuje kostek ze starych cewek oraz ignitera.