[K] amorki, magiel, stabilizatory do GT'ka 99
: 16 sty 2015, o 19:53
Witam,
W moim GT’ku 99 kończą się amortyzatory i wszelakie elementy gumowe. Do tego magiel do regeneracji.
Pytanie jakie amortyzatory kupić? Na razie jedyne, co znalazłem to agx’y. Auto używane właściwie tylko do zabawy. Generalnie ma być do wszystkiego, na tor i na szuter. Wiem, że „tak to tylko w erze”, ale ja jestem totalnym amatorem, więc na pewno zaakceptuję rozsądny kompromis.
Generalnie ma być mocne.
Coś mi się obiło, że warto wrzucić od nowszego STI bo będzie wyżej stał, więc na luźne nawierzchnie będzie jak znalazł. Pytanie czy jest z tym duża rzeźba? Co trzeba dodatkowo kupić i jak auto będzie się prowadziło? Jakiś konkretny model? Komuś coś takiego zalega? W tej chwili mam trochę obniżone zawieszenie. Nie wiem ile, bo tak kupiłem, ale w porównaniu z serią na 100% jest niżej.
Elementy gumowe kupować oryginalne czy coś innego? Wady/zalety? Co polecacie? Prosiłbym o konkretne linki żebym mógł od razu kupić. Jakieś super sprzęty, do kupienia tylko w odległym kraju mnie nie interesują.
Sprawę chciałbym zrobić kompleksowo, więc jeżeli przy tej okazji warto coś jeszcze ogarnąć to proszę o info. Może stabilizatory? Jeżeli tak to jakie będą najrozsądniejszym wyborem? Ameliniowe wahacze coś wprowadzą w moje amatorskie dokonania?
Malować proszkowo elementy zawieszenia? Gdzie w Wawie? Jestem wariatem?
Ma koniec magiel. Regenerować? Jak tak to gdzie w Wawie? Chciało by się mieć krótsze przełożenie. Da się coś takiego ogarną, tak powiedzmy do 2,5tyś? Można kupić magiel 2,2 l2l żeby podszedł do GT’ka p&p? Komuś zalega? :) Możecie mi podesłać linki gdzie konkretnie takie cudo dostanę?
Z góry dziękuję za pomoc!
W moim GT’ku 99 kończą się amortyzatory i wszelakie elementy gumowe. Do tego magiel do regeneracji.
Pytanie jakie amortyzatory kupić? Na razie jedyne, co znalazłem to agx’y. Auto używane właściwie tylko do zabawy. Generalnie ma być do wszystkiego, na tor i na szuter. Wiem, że „tak to tylko w erze”, ale ja jestem totalnym amatorem, więc na pewno zaakceptuję rozsądny kompromis.
Generalnie ma być mocne.
Coś mi się obiło, że warto wrzucić od nowszego STI bo będzie wyżej stał, więc na luźne nawierzchnie będzie jak znalazł. Pytanie czy jest z tym duża rzeźba? Co trzeba dodatkowo kupić i jak auto będzie się prowadziło? Jakiś konkretny model? Komuś coś takiego zalega? W tej chwili mam trochę obniżone zawieszenie. Nie wiem ile, bo tak kupiłem, ale w porównaniu z serią na 100% jest niżej.
Elementy gumowe kupować oryginalne czy coś innego? Wady/zalety? Co polecacie? Prosiłbym o konkretne linki żebym mógł od razu kupić. Jakieś super sprzęty, do kupienia tylko w odległym kraju mnie nie interesują.
Sprawę chciałbym zrobić kompleksowo, więc jeżeli przy tej okazji warto coś jeszcze ogarnąć to proszę o info. Może stabilizatory? Jeżeli tak to jakie będą najrozsądniejszym wyborem? Ameliniowe wahacze coś wprowadzą w moje amatorskie dokonania?
Malować proszkowo elementy zawieszenia? Gdzie w Wawie? Jestem wariatem?
Ma koniec magiel. Regenerować? Jak tak to gdzie w Wawie? Chciało by się mieć krótsze przełożenie. Da się coś takiego ogarną, tak powiedzmy do 2,5tyś? Można kupić magiel 2,2 l2l żeby podszedł do GT’ka p&p? Komuś zalega? :) Możecie mi podesłać linki gdzie konkretnie takie cudo dostanę?
Z góry dziękuję za pomoc!