[S] Zegary OMORI - Boost i EGT
: 20 kwie 2015, o 18:25
Do sprzedania mam 2 zegarki, które miałem montować w Forku ale jakoś tak nie mam zapału.
Boost to model MCO-116Z, EGT: EHO-100Z.
Zegar Boost jest używany, na zdjęciach widać delikatnie przytartą obudowę, tarcza zegarów jak i pierścień dookoła też jest delikatnie przyszarzały/pożókły. EGT jest natomiast nieużywany, w komplecie z oryginalnym kartonikiem :) Oba oczywiście sprawne, co prawda sprawdzane w warunkach domowych, ale działają. We wskaźniku doładowania jest nierównomierne podświetlanie (widać to na zdjęciach) - nie wiem czy to wina spalonej żarówki czy TTTM, w każdym razie wszystko jest czytelne. Jest też drobna różnica w kolorze cyfr, te w EGT są bardziej niebieskie (tak przynajmniej ja to widzę męskim okiem, Żony nie pytałem :) ). Nie są to jakieś dramatyczne różnice, ale pisze o tym, żeby nie było.
Do wskaźników oczywiście komplet montażowy, czyli przewód ze zwężką do boost-a oraz termopara z redukcją (plus jakieś inne pierdoły) do EGT. Obudowa zegarów nie jest raczej dedykowana do Subaru, natomiast w S-Turbo czy GT-ku da się ja zamontować zamiast pokrywy schowka na przykład.
średnica zegarów: 52 mm
Na zdjęciu zegar EGT jest wysunięty z obudowy, da się go oczywiście wsunąć głębiej (takie info dla estetów :) ).
Cena: 700 zł z wysyłką. Odbiór osobisty w Piasecznie, ewentualnie w Warszawie.
Boost to model MCO-116Z, EGT: EHO-100Z.
Zegar Boost jest używany, na zdjęciach widać delikatnie przytartą obudowę, tarcza zegarów jak i pierścień dookoła też jest delikatnie przyszarzały/pożókły. EGT jest natomiast nieużywany, w komplecie z oryginalnym kartonikiem :) Oba oczywiście sprawne, co prawda sprawdzane w warunkach domowych, ale działają. We wskaźniku doładowania jest nierównomierne podświetlanie (widać to na zdjęciach) - nie wiem czy to wina spalonej żarówki czy TTTM, w każdym razie wszystko jest czytelne. Jest też drobna różnica w kolorze cyfr, te w EGT są bardziej niebieskie (tak przynajmniej ja to widzę męskim okiem, Żony nie pytałem :) ). Nie są to jakieś dramatyczne różnice, ale pisze o tym, żeby nie było.
Do wskaźników oczywiście komplet montażowy, czyli przewód ze zwężką do boost-a oraz termopara z redukcją (plus jakieś inne pierdoły) do EGT. Obudowa zegarów nie jest raczej dedykowana do Subaru, natomiast w S-Turbo czy GT-ku da się ja zamontować zamiast pokrywy schowka na przykład.
średnica zegarów: 52 mm
Na zdjęciu zegar EGT jest wysunięty z obudowy, da się go oczywiście wsunąć głębiej (takie info dla estetów :) ).
Cena: 700 zł z wysyłką. Odbiór osobisty w Piasecznie, ewentualnie w Warszawie.