[S] BMW G450X 2010 rok prawko A2
: 29 cze 2015, o 13:28
Wiem że nie subaru, ale moze kogoś zainteresuje - dobry dziadowóz do bezawaryjnego pokonywania kilometrów, ale nie jest to wyczyn(120 kilo zalany):
Jak w temacie. Sprzedaje bo dzisiaj przeleciałem się dwusuwową seta i czas na zmiany :)
95 mth od nowości, do 60 mth gdzie go kupiłem praktycznie nie widział terenu - mam zdjecia, właściciel zrobił przez 60 mth 2200 kilometrów(licznik zarówno w mth jak i kilometrach). Moto zarejestrowane, teraz tylko sciagniete kierunki, tylna lampa itd bo była niepotrzebna. Ubezpieczony do 2 maja 2016 OC.
Tydzień temu wymienione uszczelniacze i olej w lagach, nowa dźwignia zmiany biegów(wieloklin sie wyrobił). Opona tył przebieg 50 kilometrów, dętki przód tył nowe, tylne koło nowa tuleja, tulejki dystansowe i łożyska. PRzy 75 mth regulowane zawory - tylko jeden wymagał drobnej regulacji. Drobiazgów typu osłona kiery, etc nawet nie wymienim.
Do wymiany - prawy boczek-osłona chłodnicy(pekł niedawno i jest na dwóch trytkach połatany), klocki przód i łańcuch oraz olej - nie bede wymieniał bo właściciel sobie spusci stary i zobaczy stan. Spręzyna podnóżka lewego też poszła sie paść a zapomniałem z dźwignią zamówić.
W zestawie jeden tłumik wypruty , drugi oryginalny z kolektorem tytanowym(w sensie dwa kolektory), druga lampa przód, tylny aluminiowy subframe też jest jeszcze jeden "just in case", bagażniczek touratecha, handbary touratecha, handbary zety po przejściach(ale dalej spełniają swoją role), i pewnie pare rzeczy do niego które już mi leżą w garazu. Za dopłatą stówki moge uchwyty haul loop przód tył Kriegi dorzucić, jak nie to sobie sciagne. Podwyzszenie kierownicy jest. 3 różne zębatki przód, 2 różne tył(enduro i szybsza) itd. Metalowa osłona silnika mała też jest, jak i oryginalna plastikowa.
Motocykl łapie się pod A2 - niby 42 konie ma, z wpiętą wtyczką pińcdziesiąt :)
Części są tanie - polecam www.bmwstore.pl (oryginalna dźwignia zmiany biegów 197 zł, łożyska tylne koło 3 komplet 150 zł).
Motocykl nie m stricte wymiany części na motogodziny - zaleca się okresową kontrolę.
Telefon 666 601 856.
Pare fot poglądowych - nie robiłem, bo decyzja jest na szybko z dzisiaj :)
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=55EA01E0
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5616DAC0
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=563070AA
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5618DCF7
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=562A7EC8
Zdjęcie stare, jak wyglądał po zakupie:
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 5345_o.jpg
Teraz jedyne co pasuje zmienić, to okleiny, plastiki są niepołamane. Wole żeby zmienił to właściciel nowy, nie bede kupował oklein i udawał że jeżdżony był do sklepu po bułki.
Mam też ośki i dystanse do kół supermoto z drz 400 :
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5631A999
Nie pisac SMSów i nie meczyć dupy na PW - telefon nie jest drogi w tych czasach ;]
Cena - 12 000 Peelenów.
Jak w temacie. Sprzedaje bo dzisiaj przeleciałem się dwusuwową seta i czas na zmiany :)
95 mth od nowości, do 60 mth gdzie go kupiłem praktycznie nie widział terenu - mam zdjecia, właściciel zrobił przez 60 mth 2200 kilometrów(licznik zarówno w mth jak i kilometrach). Moto zarejestrowane, teraz tylko sciagniete kierunki, tylna lampa itd bo była niepotrzebna. Ubezpieczony do 2 maja 2016 OC.
Tydzień temu wymienione uszczelniacze i olej w lagach, nowa dźwignia zmiany biegów(wieloklin sie wyrobił). Opona tył przebieg 50 kilometrów, dętki przód tył nowe, tylne koło nowa tuleja, tulejki dystansowe i łożyska. PRzy 75 mth regulowane zawory - tylko jeden wymagał drobnej regulacji. Drobiazgów typu osłona kiery, etc nawet nie wymienim.
Do wymiany - prawy boczek-osłona chłodnicy(pekł niedawno i jest na dwóch trytkach połatany), klocki przód i łańcuch oraz olej - nie bede wymieniał bo właściciel sobie spusci stary i zobaczy stan. Spręzyna podnóżka lewego też poszła sie paść a zapomniałem z dźwignią zamówić.
W zestawie jeden tłumik wypruty , drugi oryginalny z kolektorem tytanowym(w sensie dwa kolektory), druga lampa przód, tylny aluminiowy subframe też jest jeszcze jeden "just in case", bagażniczek touratecha, handbary touratecha, handbary zety po przejściach(ale dalej spełniają swoją role), i pewnie pare rzeczy do niego które już mi leżą w garazu. Za dopłatą stówki moge uchwyty haul loop przód tył Kriegi dorzucić, jak nie to sobie sciagne. Podwyzszenie kierownicy jest. 3 różne zębatki przód, 2 różne tył(enduro i szybsza) itd. Metalowa osłona silnika mała też jest, jak i oryginalna plastikowa.
Motocykl łapie się pod A2 - niby 42 konie ma, z wpiętą wtyczką pińcdziesiąt :)
Części są tanie - polecam www.bmwstore.pl (oryginalna dźwignia zmiany biegów 197 zł, łożyska tylne koło 3 komplet 150 zł).
Motocykl nie m stricte wymiany części na motogodziny - zaleca się okresową kontrolę.
Telefon 666 601 856.
Pare fot poglądowych - nie robiłem, bo decyzja jest na szybko z dzisiaj :)
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=55EA01E0
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5616DAC0
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=563070AA
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5618DCF7
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=562A7EC8
Zdjęcie stare, jak wyglądał po zakupie:
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 5345_o.jpg
Teraz jedyne co pasuje zmienić, to okleiny, plastiki są niepołamane. Wole żeby zmienił to właściciel nowy, nie bede kupował oklein i udawał że jeżdżony był do sklepu po bułki.
Mam też ośki i dystanse do kół supermoto z drz 400 :
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5631A999
Nie pisac SMSów i nie meczyć dupy na PW - telefon nie jest drogi w tych czasach ;]
Cena - 12 000 Peelenów.