[K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
-
kretal
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Białystok / Warszawa
- Auto: Forester S-Turbo A/T '00
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
[K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
Szukam dużo cichszego rozwiązania do mojego S-Turbo. Teraz mam pełen przelot od turbo: DP z sportowym katem, CP i BB wszystko SuperSprinta. W trasie z małym brzdącem robi się trochę męcząco, szczególnie powyżej pewnych prędkości.
Zamieniłbym/kupiłbym coś cichszego i mniej basowego ale dalej na przelocie bo auto po mapie, więc nie chciałbym go przytkać :)
Może ktoś ma coś ciekawego? Sprawa dość pilna.
Zamieniłbym/kupiłbym coś cichszego i mniej basowego ale dalej na przelocie bo auto po mapie, więc nie chciałbym go przytkać :)
Może ktoś ma coś ciekawego? Sprawa dość pilna.
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 310 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
Może seryjnego tłumika końcowego z STi. Nie powinno być z tym problemów. Bawił się w to chyba Gregski. O ile mnie pamięć nie myli, to będziesz musiał przespawać jeden wieszak.
-
kretal
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Białystok / Warszawa
- Auto: Forester S-Turbo A/T '00
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
No i chyba bym poszedł w tym kierunku, choć mam jeszcze opcję na prodrive'a i się zastanawiam co robić :)
Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
seryjny koncowy to raczej nie przelot,wiec nie wiem czy korekty remapu nie trzebaby robic
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
-
kretal
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Białystok / Warszawa
- Auto: Forester S-Turbo A/T '00
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
No właśnie chyba jest jak piszesz. Co prawda ja w trakcie remapu jestem, jeszcze przed finalnym strojeniem, ale jeśli oem sti to nie przelet to szkoda by przytykać...
-
kretal
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Białystok / Warszawa
- Auto: Forester S-Turbo A/T '00
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
Czyli rozumiem, że najcichszy przelot to będzie prodrive?
-
grape.crash
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Forester S-Turbo
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
Na FB jest ogłoszenie
O ile mnie pamięć nie myli za 600 PLN'ów.

Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
Seria STI praktycznie nie rozni sie od seryjnego wydechu forka, poza lekkim dudnieniem na niskich obrotach. Zalezalo mi na ciszy w trasie wiec ta opcja spelnila moje oczekiwania. Nie mam porownania do prodrive, zbyt dawno to bylo..
Wady: trzeba przespawac wieszak oraz rura pod tylna osia wisi ciut nizej niz seria forkowa.
Wady: trzeba przespawac wieszak oraz rura pod tylna osia wisi ciut nizej niz seria forkowa.
-
kretal
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Białystok / Warszawa
- Auto: Forester S-Turbo A/T '00
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
grape.crash - dzięki, ten z FB pod rezerwacją, ale ustawiłem się w kolejce.
gergski - no właśnie mi zależy na ciszy w trasie w okolicach prędkości autostradowych. Tylko właśnie seria STI to nie przelot i chyba przyduszę trochę przelot?
gergski - no właśnie mi zależy na ciszy w trasie w okolicach prędkości autostradowych. Tylko właśnie seria STI to nie przelot i chyba przyduszę trochę przelot?
Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
przerobilem juz prodrive, h&s, milltek, aerys, magnex. mam wrazenie ze magnex z przelotow najcichszy i najprzyjemniejszy dzwiek. prodrive troche jak wiertarka na wyzszych obrotach (ale to wszystko subiektywne odczucia "na sluch").
napisz moze do kolegi "jasiem" na kropce, ma po mnie forka s-turbo z wydechem: DP ze sportowym katem, CP z rezonatorem i BB magnex. Jest z wawy, moze sie spikniecie, to posluchasz :)
pzdr,
D
napisz moze do kolegi "jasiem" na kropce, ma po mnie forka s-turbo z wydechem: DP ze sportowym katem, CP z rezonatorem i BB magnex. Jest z wawy, moze sie spikniecie, to posluchasz :)
pzdr,
D
Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
wlasnie sobie przypomnialem ze mialem kiedys tez pelny supersprint od turbo.to byl najcichszy przelot! :D
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
-
kretal
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Białystok / Warszawa
- Auto: Forester S-Turbo A/T '00
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
O kurcze to teraz mi namieszałeś :) może próbuje zamienić siekierkę na kijek...
Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
Jestem i tutaj :) Problem tylko że forek jest gdzie indziej... :( Generalnie to mnie zaskoczyło to co napisałeś Dominik - do tej pory wszędzie spotykalem się z opiniami że prodrive jest najcichszy. Nawet kombinowałem czy by tego magnexa na prodrive'a właśnie nie wymienić (raz że nie do końca podoba mi się ten owal w forku a dwa że jednak chciałbym żeby było trochę ciszej). A tu zonk... Magnex brzmi świetnie ale i potrafi się wydrzeć, no i przy wyższych prędkościach długa trasa potrafi zmęczyć ;) Ale skoro to jeden z najcichszych.... przelot jednak ma swoje prawa ;)
Pozdrawiam,
Kuba
Kuba
Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
to mozecie z tym prodrive zaryzykowac. zawsze mozna potem odsprzedac;)
supersprint byl 2.5xt wiec tez dzwiek mogl byc ciut inny. reszte z firm mialem w 2.0 od s-turbo przez wrx po sti;) w sti np finalnie zostal milltek bo najladniej brzmial
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
supersprint byl 2.5xt wiec tez dzwiek mogl byc ciut inny. reszte z firm mialem w 2.0 od s-turbo przez wrx po sti;) w sti np finalnie zostal milltek bo najladniej brzmial
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
-
kretal
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Białystok / Warszawa
- Auto: Forester S-Turbo A/T '00
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
No właśnie chyba na początku spróbuję wstawić środkowy od forka 2.5xt, bo podobno można przy przelocie (dużo nie namiesza), a wyciszy te niskie stałe buczenie w trasie, mam nadzieję....
Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
Pożycz może od kogoś seryjny center z forka na sprawdzenie bo szkoda niszczyć tego ss
Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
Dodanie środkowego tłumika przyciszy nieco wydech ale buczenie może zostać. Miałem tylko końcowy tłumik przelotowy, dodałem środkowy i zrobiło się nieco ciszej ale barwa dźwięku bez zmian. Ale to akurat dobrzekretal pisze:No właśnie chyba na początku spróbuję wstawić środkowy od forka 2.5xt, bo podobno można przy przelocie (dużo nie namiesza), a wyciszy te niskie stałe buczenie w trasie, mam nadzieję....

Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
Czy jest ktoś z Warszawy, kto uważa, że ma bardzo cichy przelot i mógłby się ze mną spotkać i porównać wydechy?
Ja już walcze z tematem pół roku, zdążyłem zmienić backbox trzykrotnie i środek dwa razy i dalej mam za głośno :(
Ja już walcze z tematem pół roku, zdążyłem zmienić backbox trzykrotnie i środek dwa razy i dalej mam za głośno :(
-
kretal
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Białystok / Warszawa
- Auto: Forester S-Turbo A/T '00
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
A ja w końcu się uporałem z głośnym wydechem nie niszcząc walorów 'przelotowych' więc się podzielę.
Miałem kompletny przelot supersprinta: DP z sportowym katem, CP i BB - było baaardzo przyjemnie w mieście, ale za to bardzo nieprzyjemnie w trasie powyżej 130km/h. Rozwiązaniem okazał się środkowy tłumik z Forestera 2.5xt - buczenie totalnie ustało i jest błoga cisza w środku, nawet przy 160km/h (teraz słyszę tylko wiatr opływający lodówkę i słyszę gdzie słabo uszczelki dolegają :)). Ogólnie układ zrobił się cichy, delikatne pomruk jest i mi to wystarczy. A jak się kiedyś znudzi to wstawię CP ss i będzie znowu głośno. Mam nadzieję, że pomogłem. I tym wszystkim, którzy mówią, że za głośność odpowiada tylko i wyłącznie BB mówię, że tak nie jest.
Miałem kompletny przelot supersprinta: DP z sportowym katem, CP i BB - było baaardzo przyjemnie w mieście, ale za to bardzo nieprzyjemnie w trasie powyżej 130km/h. Rozwiązaniem okazał się środkowy tłumik z Forestera 2.5xt - buczenie totalnie ustało i jest błoga cisza w środku, nawet przy 160km/h (teraz słyszę tylko wiatr opływający lodówkę i słyszę gdzie słabo uszczelki dolegają :)). Ogólnie układ zrobił się cichy, delikatne pomruk jest i mi to wystarczy. A jak się kiedyś znudzi to wstawię CP ss i będzie znowu głośno. Mam nadzieję, że pomogłem. I tym wszystkim, którzy mówią, że za głośność odpowiada tylko i wyłącznie BB mówię, że tak nie jest.
Re: [K] Cichy końcowy - Prodrive lub oem STI?
Tu jest prodrive na licytacji
http://allegro.pl/subaru-tlumik-prodriv ... 83195.html
http://allegro.pl/subaru-tlumik-prodriv ... 83195.html