Strona 1 z 1
sprzedane do zamknięcia
: 11 mar 2016, o 01:45
autor: hornet666
sprzedane do zamknięcia
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
: 11 mar 2016, o 01:55
autor: hornet666
foto
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
: 11 mar 2016, o 01:57
autor: hornet666
foto
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
: 11 mar 2016, o 09:35
autor: darecki1981
Z tego co wiem to nie jest blok zamknięty.
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
: 11 mar 2016, o 09:42
autor: skwaro
Rurka plastikowa od przepływki do rury pod kolektorem i obudowa filtra do sprzedania oddzielnie czy z silnikiem? Jak oddzielnie to za ile?
P.S. Mam taki silnik i w serii były żółte wtryski 440CC, ktoś je zmieniał na większe? No i z tego co wiem to silnik EJ20K bo EJ20G miał hydrauliczne regulowane zawory w tu jest regulacja płytkami nad szklanką. Chyba że się mylę i to jakaś dziwna wersja EJ20G?
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
: 11 mar 2016, o 09:52
autor: hornet666
darecki1981 pisze:Z tego co wiem to nie jest blok zamknięty.
Mało wiesz jeszcze....
Jest to zamknięty blok
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
: 11 mar 2016, o 10:21
autor: hornet666
skwaro pisze:Rurka plastikowa od przepływki do rury pod kolektorem i obudowa filtra do sprzedania oddzielnie czy z silnikiem? Jak oddzielnie to za ile?
P.S. Mam taki silnik i w serii były żółte wtryski 440CC, ktoś je zmieniał na większe? No i z tego co wiem to silnik EJ20K bo EJ20G miał hydrauliczne regulowane zawory w tu jest regulacja płytkami nad szklanką. Chyba że się mylę i to jakaś dziwna wersja EJ20G?
Jest to silnik z forestera s/tb AT JDM
Seryjny silnik
Co do wtrysków- moze i ktos zmienił
Regulacja zaworów hydrauliczna
Co do rury plastikowej razem z silnikiem na sprzedaż
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
: 11 mar 2016, o 10:22
autor: skwaro
Z ciekawości, jaki to rocznik? Bo ja mam MY98 i jest EJ20K na płytkach.
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
: 11 mar 2016, o 10:46
autor: darecki1981
hornet666 pisze:darecki1981 pisze:Z tego co wiem to nie jest blok zamknięty.
Mało wiesz jeszcze....
Jest to zamknięty blok
s
Pokaż całe oznaczenie silnika, STB nie wychodziły seryjnie z takim blokiem z tąd moje zdziwienie :) ja też miałem podobny blok w imprezie i do konca byłem pewny że to blok zamknięty

Tak że wiem trochę....

Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
: 11 mar 2016, o 11:28
autor: jestempiotrek
Może VIN nam rozstrzygnie wątpliwości? Czy blow off jest zdjęty i zaślepiony?
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
: 11 mar 2016, o 13:26
autor: hornet666
Nie spotkałem sie z blokiem ktory miał kartkowanie pod alternatorem i nie był to blok zamknięty...
Vin SF5-015421
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
: 11 mar 2016, o 13:51
autor: skwaro
Dekoder pokazuje że to maj 97, a z tego co wiem hydraulika była stosowana do 96 roku...
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
: 12 mar 2016, o 00:52
autor: CZEX
hornet666 pisze:Nie spotkałem sie z blokiem ktory miał kartkowanie pod alternatorem i nie był to blok zamknięty...
Vin SF5-015421
Forestery S/TB miały zwykły otwarty blok. Albo ktoś zmienił ten silnik na closed-deck albo się mylisz.
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
: 12 mar 2016, o 01:22
autor: hornet666
jak czex mówi że otwarty to może i był otwarty, i faktycznie były otwarte 98-00, gdzieś czytałem że wczesne modele 97 ( sf5 97-98) JDM miały mix ej20g i ej20k (zamknięty blok ej20g i osprzęt od ej20k ( sprzedawany silnik jest z modelu 97 )
mogę się mylić ale kratkowanie na silniku mówi same za siebie że jest to zamknięty blok
na dniach sprawdzę oznaczenie głowić i będzie wszystko wiadomo...
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
: 12 mar 2016, o 02:42
autor: hornet666
skwaro pisze:Z ciekawości, jaki to rocznik? Bo ja mam MY98 i jest EJ20K na płytkach.
97
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
: 12 mar 2016, o 02:57
autor: hornet666
hornet666 pisze:skwaro pisze:Z ciekawości, jaki to rocznik? Bo ja mam MY98 i jest EJ20K na płytkach.
97
dla sprostowania zdjęcie "płytki"
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
: 13 mar 2016, o 22:47
autor: jestempiotrek
hornet666 pisze:jak czex mówi że otwarty to może i był otwarty, i faktycznie były otwarte 98-00, gdzieś czytałem że wczesne modele 97 ( sf5 97-98) JDM miały mix ej20g i ej20k (zamknięty blok ej20g i osprzęt od ej20k ( sprzedawany silnik jest z modelu 97 )
mogę się mylić ale kratkowanie na silniku mówi same za siebie że jest to zamknięty blok
na dniach sprawdzę oznaczenie głowić i będzie wszystko wiadomo...
Zerknij proszę tu:
http://www.westernsubaruclub.com/smf/in ... ic=38818.0
W pierwszym poście jest foto hybrydy EJ20G/EJ20K, silnik którego zdjęcie wkleiłeś oraz płytki sugerują "zwykłe" EJ20G.
Proszę Panowie poprawcie mnie jeśli się mylę. Może ktoś coś swapował w tym samochodzie, pisałeś, że była konwersja z AT na MT może zmienili też silnik, pytanie jakie tam ECU siedzi.
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
: 15 mar 2016, o 02:52
autor: hornet666
opis ogłoszenia sprzedaży poprawiony
zamknięty blok ...
osprzęt ej20k ...
Re: {S} EJ20G zamknięty blok + ic + wtryski 550cc...
: 15 mar 2016, o 20:53
autor: Driver
Czy jest mozliwosc kupna samego słupka?
Wysłane z mojego GT-I9105P przy użyciu Tapatalka