[S] Cobb AccessPort V2 AP3-SUB-002 Impreza Forester Legacy
: 15 sty 2017, o 22:29
Do sprzedania Cobb AccessPort V2 do Subaru model AP3-SUB-002.
Pozwala na remap (zmianę map) w zależności od przeróbek. Mapy dostępne za darmo na stronie cobbtuning.com. Co ciekawe - Stage 1 oferuje ok. 10% przyrost mocy i poprawę przebiegu momentu obrotowego bez fizycznych przeróbek silnika.
Dodatkowo mapy oferują LunchControl (procedurę startu jak np. w Nissanie GT-R) oraz FlatFootShifting (zmiana biegów bez ujmowania gazu - komputer sam ogranicza obroty przy wciśniętym sprzęgle).
W każdym momencie można odinstalować urządzenie i przywrócić fabryczną mapę sterowania silnikiem.
Urządzenie od wielu lat cieszy się powodzeniem w USA, więc gratka dla posiadaczy Subaru sprowadzonych zza wielkiej wody.
Model AP3-SUB-002 pasuje do:
2004-2007 Subaru Impreza STI USDM
2006-2007 Subaru Impreza WRX USDM
2005-2006 Subaru Legacy GT USDM
2004-2006 Subaru Forester XT USDM
2005-2006 Subaru Outback XT USDM
2006 Saab Saab 92x Aero USDM
NIE DZIAŁA z wersjami Europejskimi i JDM (sprawdziłem to na swoim Foresterze XT - urządzenie nie rozpoznaje pojazdu, nic nie można zrobić)
Urządzenie poprawnie odinstalowane z poprzedniego samochodu, gotowe do sparowania z kolejnym (co istotne, bo sparowane z jednym samochodem urządzenie nie działa z żadnym innym, więc jest bezużyteczne).
W zestawie AccessPort, przewód OBD (do połączenia z samochodem) i przewód USB (potrzebny do aktualizacji urządzenia i wgrywania map) - jak na zdjęciu.
Cena nowego (obecnego modelu) to 650$, u mnie mniej niż połowa. Cena dla forum: 1200zł



Przykładowy wykres dla Forestera XT:

Pozwala na remap (zmianę map) w zależności od przeróbek. Mapy dostępne za darmo na stronie cobbtuning.com. Co ciekawe - Stage 1 oferuje ok. 10% przyrost mocy i poprawę przebiegu momentu obrotowego bez fizycznych przeróbek silnika.
Dodatkowo mapy oferują LunchControl (procedurę startu jak np. w Nissanie GT-R) oraz FlatFootShifting (zmiana biegów bez ujmowania gazu - komputer sam ogranicza obroty przy wciśniętym sprzęgle).
W każdym momencie można odinstalować urządzenie i przywrócić fabryczną mapę sterowania silnikiem.
Urządzenie od wielu lat cieszy się powodzeniem w USA, więc gratka dla posiadaczy Subaru sprowadzonych zza wielkiej wody.
Model AP3-SUB-002 pasuje do:
2004-2007 Subaru Impreza STI USDM
2006-2007 Subaru Impreza WRX USDM
2005-2006 Subaru Legacy GT USDM
2004-2006 Subaru Forester XT USDM
2005-2006 Subaru Outback XT USDM
2006 Saab Saab 92x Aero USDM
NIE DZIAŁA z wersjami Europejskimi i JDM (sprawdziłem to na swoim Foresterze XT - urządzenie nie rozpoznaje pojazdu, nic nie można zrobić)
Urządzenie poprawnie odinstalowane z poprzedniego samochodu, gotowe do sparowania z kolejnym (co istotne, bo sparowane z jednym samochodem urządzenie nie działa z żadnym innym, więc jest bezużyteczne).
W zestawie AccessPort, przewód OBD (do połączenia z samochodem) i przewód USB (potrzebny do aktualizacji urządzenia i wgrywania map) - jak na zdjęciu.
Cena nowego (obecnego modelu) to 650$, u mnie mniej niż połowa. Cena dla forum: 1200zł



Przykładowy wykres dla Forestera XT:
