Strona 1 z 1

Impreza STI '06 - US Spec bialy -stan idealny - bezywpadkowy

: 16 kwie 2009, o 09:58
autor: Jabar
z powodu zbyt rozwinietej stajni pojazdow oraz pojawieniu sie nowych planow zyciowych :mrgreen: mam na sprzedaz swoje Subaru Impreza STI MY06 - US Spec, pewnie sporo osob zna ten samochod.



Auto ma aktualnie 24 tys mil przebiegu, sprowadzone przeze mnie dla mnie w 2007 roku.
Samochod byl bezwypadkowy w momencie zakupu i do dnia dzisiejszego nic sie nie zmienilo. W momencie zakupu (styczen 2007) auto mialo 4400 mil przebiegu i bylo absolutnie seryjne.

silnik i osprzet:
- pelen wydech SuperSprint (oryginalny wydech rowniez daje - jego przebieg to okolo 5 tys mil)
- dolozona chlodnica oleju z termostatem
- wymienione szpilki glowicy na ARP
- wymienione tloki na kute Wiseco (po tym jak popekal 4 tlok przy pierscieniu) - tloki wsadzone na oryginalny wymiar - nic nie bylo uszkodzone poza rzeczonym tlokiem
- zegary Defi (EGT, Temp Oleju, Temp Wody, Boost) - trzy zegary w daszku czwarty na slupku.
- olej wymieniany co okolo 6tys km (Motul)
- uklad chlodniczy zalany coolantem Motula
- Turbo Timer HKS (model bardziej rozbudowany z obrotomierzem, stoperami, voltomierzem itd itp)
- oczywiscie pompkapompuje Walbro


zawieszenie:
- stabilizatory Whiteline przod oraz tyl (tyl regulowany)
- Anty Lift Kit - Whiteline
- Sruby regulujace pochylenie tylnych kol Whiteline
- rozporka tylna gorna Whiteline

hamulce: :
przewody w oplocie tyl :mrgreen:
z przodu klocki DS3000
oczywiscie plyn RBF660 wymieniany przynajmniej 4 razy do roku

moc:
Silnik jest bezpiecznie wystrojony na oprogramowaniu Ecutek (jest licencja dla mojego ECU) szacowana moc to 320+ koni i okolo 480Nm, zasuwa az milo :) mysle ze do setki ponizej 5s
jest mozliwosc wgrania seryjnej mapy

inne:

auto ma profesjonalnie zrobione naglosnienie car audio,
jednostka sterujaca to Alpine 9856R z adapterem do podlaczenia iPoda/iPhona,
drzwi wygluszone matami dynamat extreme i jeszcze jakis tam inny dynamat za samymi glosnikami
glosniki wsadzone sa Focale K160 Power (czy jakos tak - moge sprawdzic), glosniki nisko-srednio tonowe sa w miejscach oryginalnych, tweetery w dorobionych mocowaniach na wysokosci lusterek.
wzmacniacz DLS w bagazniku, oczywiscie calosc okablowana i zalozona w zakadzie prowadzonym przez pasjonata CA (tutaj kilka zdjec http://www.clear-sound.pl/galeria-galer ... _nowe.html )
- deska rozdzielcza auta obszyta alcantara z czerwona nicia (na wzor kierownicy STI) - wyglada oszalamiajaco :mrgreen: czyli jak nie subaru :mrgreen:
- zalozone sa chlapacze Rallyarmor
- zalozone sa rozowe jdm-owe znaczki subaru przod i tyl (oryginaly oczywiscie w komplecie)
- dolozone jest swiatlo przeciwmgielne z tylu
- pod silnikiem plyta aluminiowa Rallyarmor
- dodatkowo pasy szelkowe 4 punktowe 3 cale - dla kierowcy
- radio CB wraz z kpl instalacja i antena na klapie bagaznika (antena Midland)
- super aerodynamiczne wycieraczki przedniej szyby :twisted:
- JDM-owe wklady lusterek zewnetrznych - podgrzewane

z dodatkow niedostepnych dla szarego posiadacza EU-spec :mrgreen: :
- tempomat ze sterowaniem przy kierownicy
- lusterko fotochromatyczne wewnetrze
- KOMPAS !!! :mrgreen:
- klamka w bagazniku pozwalajaca sie wydostac przewozonej osobie :) - to juz zalezy od upodoban klienta czy bedzie to zaleta czy wada :mrgreen:

dorzuce takze pewien patent poprawiajacy chlodzenie komory silnika w aucie :mrgreen:

z felerow w stosunku do EUspeca:
- brak kierunkowskazow w blotnikach (pewnie gdybym sobie przywiozl rozbitka to bym to zmienil) :mrgreen:
- termometr w Fahrenheitach i licznik przebiegu w milach (troche glupio sie czlowiek czuje jak po 200 trzeba tankowac :mrgreen: )

Auto jest na pancernych seryjnych kutych BBSach - pomalowanych na kolor grafitowy z oponami zimowymi dunlop 225/45/17 (jakos srebrne slabo mi pasowaly do auta) do tego dorzucam kpl czarnych matowych OZ Ultraleggera z oponami letnimi (Dunlop Sport Maxx 225/45/17)

Jednym slowem auto doinwestowane i zadbane - bez wiekszych obaw mozna nim robic duze trasy jak i jezdzic na upalania.

Nie bede ukrywal ze auto bylo w swoim zywocie na okolo 18 upalaniach (glownie Ulez, Modlin i Cyna oraz zaliczylo jednego KJSa - WOSP w ubieglym roku) na codzien z reguly jezdzilem innymi samochodami - chyba ze tesknota za STI byla zbyt duza :mrgreen:
Tak czy inaczej wiekszosc elementow kluczowych dla eksploatacji i upalania (np. zawieszenie, hamulce) sa wymienione na oryginalne ktore maja za soba moze 4 lub 5 wyjazdow na tor. Podobnie jak turbina czy uklad paliwowy. Uprzednio auto jezdzilo na innej turbinie, listwach paliwowych, hamulcach APRacing i zawieszeniu Ohlinsa - oryginalne zwieszenie nie stuka, nie puka i auto rewelacyjnie sie prowadzi.

zdjecia tutaj:
http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... 886#758886

tel. kontaktowy 603 071 698


cena: 95 000