Honda Hornet
: 6 kwie 2018, o 06:38
Hornet z 2003 r., zakupiony jesienią 2014 r. Ubezpieczenie OC i okresowe badania techniczne do marca 2019 r. W 2015 r. wymiana uszczelki pod głowicą - poprawka po niefachowej naprawie związanej z zerwaniem gwintu-włoski mechaniolo zostawił starą uszczelka. W 2016 r. nowe opony Michelin Pilot i łańcuch DID z zębatkami wzmocniony oraz wymieniona kierownica na szerszą akcesoryjną. . Na wymienionych oponach i łańcuchu przejechałem około 7000 km. W tym sezonie zmieniony olej , filtry, synchronizacja gaźników, nowe miękkie manetki z enduro-dużo wygodniejsze, płyn hamulcowy oraz płyn chłodniczy. Założone lusterka od Kawasaki -znacznie więcej widać oraz przewody hamulcowe w stalowym oplocie. Oryginalne okrągłe lusterka niklowane mam. Rzeczy które się mogły zepsuć w Hornecie, to jest regulator oraz kostka na wiązce są już załatwione- regler Ducati oraz zlutowane przewody w wiązce. W moich rękach dwa upadki na lewy bok-craschpad przyjął wszystko. Tarcze z przodu bez rantów, tarcza z tyłu raczej do wymiany. Widoczne uszkodzenia na zdjęciach na prawej stronie powstały przed zakupem-nie wiem w jakich okolicznościach. Rama, koła, lagi - bez uszkodzeń powypadkowych, śladów jakichkolwiek napraw. Motocykl na bieżąco serwisowany i też użytkowany- ma służyć do bezawaryjnej jazdy, a nie do lansu.
Cena +8000 zł, negocjowalna, bez faktury-nie był środkiem trwałym, tel. 609 pięć sześć siedem 195 , zamiana oczywiście możliwa na Suzuki Dl 650 po 2008 r. lub DL 1000 z końca produkcji.
wizerunek:
https://photos.app.goo.gl/KkYOgqV0tTzxywJ43
Cena +8000 zł, negocjowalna, bez faktury-nie był środkiem trwałym, tel. 609 pięć sześć siedem 195 , zamiana oczywiście możliwa na Suzuki Dl 650 po 2008 r. lub DL 1000 z końca produkcji.
wizerunek:
https://photos.app.goo.gl/KkYOgqV0tTzxywJ43