Witam,
Sprzedam Imprezę GT94r kombi (model 95), samochód został przywieziony ze Szwajcarii w 2005r jako całkowicie seryjny z lekko uszkodzonym przodem(poduszki nie wystrzelone) i w związku z tym nowszy przód jest ładniejszy, Impreza dostała maskę z GT po 97r, reflektory 99/00 gładkie, zderzak i atrapa z 98r.
Impreza serwisowana była w Szwajcarskim ASO do stanu licznika 147000km przy którym to został zmieniony m.in kpl rozrząd oraz zmieniony olej w dyfrach i w silniku, od tamtej pory serwisowany jest tylko i wyłącznie przez osoby w 100% znające tematy Subaru (4turbo) samochodu nigdy nie dotykali żadni druciarze.
Za czasów poprzedniego właściciela samochód stopniowo przechodził różne etapy modyfikacji, poniżej zostanie przedstawiona kompleksowa lista modów. Mój poprzednik używał auta do cywilnej rodzinnej jazdy czyli do poruszania się po mieście, wypady weekendowe i na wakacje.
Przez 4 lata przejechał 60000km bezawaryjnie, olej zmieniany co 8000km zawsze 5w40 Total lub ostatnio Motul, używane tylko oryginalne części lub lepsze od oryginałów
Samochód jest prosty, geometria idealna, robiona regularnie co kilka miesięcy i ustawiona tak aby do maximum poprawić właściwości jezdne w codziennym użytkowaniu.
Dzięki 6cio biegowej skrzyni biegów i 3 szperom, szybkiej przekładni kierowniczej z STI oraz mocy 310KM i prawie 400Nm samochód świetnie wykorzystuje napęd 4 kół
Poniżej lista modyfikacji
Silnik:
- seryjny EJ20G z mocnymi tłokami i blokiem
- krótki dolot Apexi z suchym stożkiem i przegroda carbonowa
- Intercooler STI V5/6 z orurowaniem Samco
- zawór upustowy wewnętrzny wzmocniony firmy Forge
- świece irydowe 7ki
- wężyki i przewody podciśnieniowe Samco
- seryjny kolektor wydechowy wraz ze sztywnym uppipe MG, wszystko owinięte taśmą Thermotec
- downpipe Supersprint, center piepe MG, tlumik koncowy STI
- hybrydowe turbo TD05 big 16g ze świetnym spool upem, potencjał 350KM
- wtryskiwacze 440ccm z GT99/00
Napęd:
- sprzęgło - seryjna tarcza STI 240mm, docisk Nkowy, koło zamachowe STI
- pompa sprzęgła STI spec C oraz nowy wysprzęglik
- skrzynia 6 biegowa z STI wersji Prodrive
- przednia szpera Suretrak STI, centralna wiskoza STI, tylna szpera płytkowa STI
- wał napędowy STI
- twarde mocowania dyfra Whiteline
Hamulce:
- przód WRX EU z klockami EBC Red Stuff i tarczami hamulcowymi Brembo
- tył WRX EU z oryginalnymi klockami Subaru i oryginalnymi tarczami wentylowanymi Subaru
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
- płyn hamulcowy RBF660
- całkowite usunięcie układu ABS i montaż pompy hamulcowej z 4 wyjściami oraz korektorem siły hamowania z wersji NARDI
Elektronika:
- ECU w konwersji na ESL live map (mapa robiona przez Łukasza z 4turbo), moc 310KM i 394Nm na 1,35bar (1,4 peak) można dowolnie stroić przez złącze SSM
- większy MAP sensor z GT99
- wskaźnik EGT Greddy 52mm z nowa termoparą
- wskaźnik Boost Greddy 52mm
- turbo timer HKS Type 0
- natrysk wody z STI RA wraz ze sterownikiem 4turbo - będzie podpięty jak znajdę na to czas
Układ kierowniczy:
- przekładnia kierownicza STI lock to lock 2,5 obr
- mocowania przekładni Whiteline
- kierownica Sparco skórzana 350mm odsadzona 65mm
- naba Sabelt (działają kierunki i klakson)
- dodatkowo regulowana Naba OMP
Zawieszenie:
- amortyzatory Kayaba AGX
- seryjne sprężyny
- stabilizator przód 22mm wraz z łącznikami Whiteline
- stabilizator tylny regulowany 22mm wraz z łącznikami Whiteline
- Anti Lift Kit
- rozpórka przednia Whiteline
Dodatkowo samochód posiada:
- przednie fotele z GT MY98
- tylne lampy JDM
- zderzak przedni z zaślepkami i wspornikami halogenów STI oraz emblemat przedni STI
- elektryczne szyby, szyberdach i lusterka
- klimatyzacje
- chlapacze Rally Armor
Za moich czasów auto zrobiło niecałe 2tys km - w tym 0 kjsów czy wyjazdów na tor jedynie kilka wypadów nocnych na miasto.
Wymieniłem 2 tylne błotniki, naprawiłem nadkola i część progu przy prawym tylnym błotniku.
Elementy uszkodzone/wymienione zostały polakierowane za wyjątkiem tylnego zderzaka który posiada obtarcie i małe pęknięcie na dole.
Dodatkowo wymieniony został płyn hamulcowy RBF660 oraz przednie klocki Red Stuffy
Impreza stoi obecnie na felgach 6 ramiennych z GT 99/00
Kilka zdjęć:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8719596
Lepsze zdjęcia wyślę zainteresowanym na maila .
Cena : 34tys
kontakt 501519260 lub gg288284
Pozdrawiam,
Grzegorz
[S] Impreza GT 310KM 394Nm 6mt
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Re: [S] Impreza GT 310KM 394Nm 6mt
dzięki za opinię Azrael,
fajnie zrobione autko tylko chętnych nawet do oglądania i negocjacji brak
zaczynam się łamać czy na części go nie rozsprzedać tylko szkoda trochę psuć dobrze skonfigurowane auto
fajnie zrobione autko tylko chętnych nawet do oglądania i negocjacji brak
zaczynam się łamać czy na części go nie rozsprzedać tylko szkoda trochę psuć dobrze skonfigurowane auto
Re: [S] Impreza GT 310KM 394Nm 6mt
Spokojnie , sprzeda się
https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
Re: [S] Impreza GT 310KM 394Nm 6mt
Ogłoszenie nieaktywne?Greg205 pisze:Kilka zdjęć:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8719596