[S] MY04 STi EU-spec
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
[S] MY04 STi EU-spec
Witam, sprzedam swoja beSTie, info ponizej.
Informacje:
Rok produkcji: 2004, Data rejestracji: 12/2007, 65 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 265 KM (195 kW), Pojemność skokowa: 1994 cm3, benzyna, srebrny-metallic, Liczba drzwi: 4/5,
Opis pojazdu:
Samochod sprowadzilem wlasnorecznie w Grudniu 2007 roku ze Szwajcarii (wersja europejska). Nie jestem sprzedawca, po prostu poszukiwalem auta skrojonego pod swoje wymagania a na naszym rynku takiego nie bylo. Tam auto bylo, od nowosci, uzytkowane przez jednego wlasciciela. W moich rekach jest od ponad poltora roku. Serwisowalem je na biezaco w znanych firmach.
Auto jest bezwypadkowe, ale od razu chcialbym zaznaczyc, ze kilka przytartych elementow bylo malowanych. Nie powinno to jednak nikomu przeszkadzac.
Okolo Kwietnia zrobilem duzy serwis.
Samochod nigdy nie byl poddawany tuningowi, caly uklad wydechowy jest seryjny. Sprzeglo nie bylo wymieniane od nowosci i ma sie bardzo dobrze.
STi odroznia sie pomalowanymi na grafitowy kolor felgami. Dzieki temu jest oryginalne i mocno przykuwa uwage - to z reszta glowny powod, dla ktorego kupilem to auto jak je tylko zobaczylem. Taka "milosc od pierwszego wejrzenia". ;)
Sprzedaje je z ciezkim sercem. Ten samochod trafia do mnie tak pod wzgledem wizualnym jak i sposobem prowadzenia sie, przyspieszeniem, ktore nie nudzi sie nawet po prawie 2 latach od momentu pierwszej przejazdzki oraz funkcjonalnosci (w koncu to rodzinny sedan). Ciezko generalnie to opisac slowami wiec kazdego chetnego, nawet jesli nie jest do konca zdecydowany, zapraszam na jazde probna w Warszawie.
Kilka zdjec robionych jest zaraz po zakupie (jeszcze w Szwajcarii), kilka w styczniu. Jesli ktos sobie zyczy wiecej zdjec moge je przeslac z dnia na dzien. Prosze sie ze mna kontaktowac w razie jakichkolwiek pytan - z checia postaram sie wszystko wyjasnic.
Cena do negocjacji. ;)
Informacje:
Rok produkcji: 2004, Data rejestracji: 12/2007, 65 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 265 KM (195 kW), Pojemność skokowa: 1994 cm3, benzyna, srebrny-metallic, Liczba drzwi: 4/5,
Opis pojazdu:
Samochod sprowadzilem wlasnorecznie w Grudniu 2007 roku ze Szwajcarii (wersja europejska). Nie jestem sprzedawca, po prostu poszukiwalem auta skrojonego pod swoje wymagania a na naszym rynku takiego nie bylo. Tam auto bylo, od nowosci, uzytkowane przez jednego wlasciciela. W moich rekach jest od ponad poltora roku. Serwisowalem je na biezaco w znanych firmach.
Auto jest bezwypadkowe, ale od razu chcialbym zaznaczyc, ze kilka przytartych elementow bylo malowanych. Nie powinno to jednak nikomu przeszkadzac.
Okolo Kwietnia zrobilem duzy serwis.
Samochod nigdy nie byl poddawany tuningowi, caly uklad wydechowy jest seryjny. Sprzeglo nie bylo wymieniane od nowosci i ma sie bardzo dobrze.
STi odroznia sie pomalowanymi na grafitowy kolor felgami. Dzieki temu jest oryginalne i mocno przykuwa uwage - to z reszta glowny powod, dla ktorego kupilem to auto jak je tylko zobaczylem. Taka "milosc od pierwszego wejrzenia". ;)
Sprzedaje je z ciezkim sercem. Ten samochod trafia do mnie tak pod wzgledem wizualnym jak i sposobem prowadzenia sie, przyspieszeniem, ktore nie nudzi sie nawet po prawie 2 latach od momentu pierwszej przejazdzki oraz funkcjonalnosci (w koncu to rodzinny sedan). Ciezko generalnie to opisac slowami wiec kazdego chetnego, nawet jesli nie jest do konca zdecydowany, zapraszam na jazde probna w Warszawie.
Kilka zdjec robionych jest zaraz po zakupie (jeszcze w Szwajcarii), kilka w styczniu. Jesli ktos sobie zyczy wiecej zdjec moge je przeslac z dnia na dzien. Prosze sie ze mna kontaktowac w razie jakichkolwiek pytan - z checia postaram sie wszystko wyjasnic.
Cena do negocjacji. ;)
- eddie_gt4
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: zono-woz FXT MY'16 & daily WRX MY'15 & fun-car Celica GT-Four MY'96
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: [S] MY04 STi EU-spec
zazwyczaj staram sie nie komentowac cudzych ogloszen, ale tym razem nei moge sie powstrzymac...
"Jest to wersja europejska, co oznacza, ze jest wyposazona w duze hamulce Brembo."
wersja amerykanska ma takei same hamulce
a teraz juz zupelnie powaznie: Twoja BeSTIa ma DCCD?


"Jest to wersja europejska, co oznacza, ze jest wyposazona w duze hamulce Brembo."
wersja amerykanska ma takei same hamulce

a teraz juz zupelnie powaznie: Twoja BeSTIa ma DCCD?
Jezdzic nie umiem, ale bardzo lubie 

Re: [S] MY04 STi EU-spec
eddie_gt4, wychodzi tylko moja niewiedza w temacie hamulcow, ;) Bylem przekonany, ze amerykance maja 2-tloczkowe zaciski.
Nie ma DCCD niestety.
Nie ma DCCD niestety.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: [S] MY04 STi EU-spec
W 2004?eddie_gt4 pisze:a teraz juz zupelnie powaznie: Twoja BeSTIa ma DCCD?
Tylko Solbergi w tym roku miały. Dopiero od 2005 jest opcjonalnie.
EDIT
W odpowiedzi na post poniżej (może zaczniemy wątek do góry teraz pisać


Ostatnio zmieniony 14 lip 2009, o 23:21 przez jarmaj, łącznie zmieniany 1 raz.
- eddie_gt4
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: zono-woz FXT MY'16 & daily WRX MY'15 & fun-car Celica GT-Four MY'96
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: [S] MY04 STi EU-spec
to dotyczy amerykanskich WRX'ow MY'02-05mizoo pisze:eddie_gt4, wychodzi tylko moja niewiedza w temacie hamulcow, ;) Bylem przekonany, ze amerykance maja 2-tloczkowe zaciski..

Nie ma DCCD niestety.[/quote]
a USDM'y maja

Jezdzic nie umiem, ale bardzo lubie 

- Witek
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: A500 @ Piotruś II
- Polubił: 20 razy
- Polubione posty: 15 razy
Re: [S] MY04 STi EU-spec
Skoro auto jest seryjne, to czemu podajesz więcej kuniów niż miała seria? Na co zmieniasz?
Re: [S] MY04 STi EU-spec
Witek, tak wyszlo na hamulcach. Pare kucy wiecej ale pare Nm mniej.
Poki co sprzedaje, jest jeszcze WRX wiec zle nie bedzie.
Poki co sprzedaje, jest jeszcze WRX wiec zle nie bedzie.

Re: [S] MY04 STi EU-spec
Mamy jesien, liscie spadaja z drzew (i ceny tez).
Zbliza mi sie wyjazd za granice wiec opuszczam cene do 65 000.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10451894

Zbliza mi sie wyjazd za granice wiec opuszczam cene do 65 000.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10451894
Re: [S] MY04 STi EU-spec
Ale żeś puścił zdjęcia na otomoto
Wstydzisz się przodu auta




https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa