[S] Rajdowe Subaru Impreza N12
: 1 paź 2009, o 21:02
sprzedam, ewentualnie przyjme w rozliczeniu cos innego... np.Sti moze Wrx moze zlo...
N-grupa N12 czyba nawet B
rok 2006, auto po kompletnej odbudowie w tym roku
buda SPEC C profesjonalnie obspawana, wypiaskowana itp,
klatka coustom cage step 3
silnik SPEC C 310KM ze zwezka 40mm, praktycznie nowy - Kuzaj przejechał na nim memoriał Kuliga i Ruta Rajd warszawski (ja Cyne i 2-3xUlez) tłoki OMEGA, korby Coswotrh, panewki ACL , nowy wał, zawory itd.
ECU MOTEC, podtrzymanie turbo (słabe i mocne) procedura startu
Kontroler dyfrów MOTEC
krótka przekładnia
Skrzynia kłowa KAPS ze szperą
tylny dyfer szpera 2.5 kg
zawieszenie TEIN N -grupa w setupie asfalt
hamuce tył i przód Nkowe 355mm AP Racing
ręczny hydraulika AP Racing
zawieszenie na twardych Nkowych tulejach
elektryczny system gaśniczy
fotel kierowcy Recaro carbonowy, pilot Prodrive
5-punktowe pasy FIA
boczki i kuwety, lusterka carbon
felgi 18"

warunki finansowe dla powaznie zainteresowanych na email/PW

N-grupa N12 czyba nawet B

rok 2006, auto po kompletnej odbudowie w tym roku
buda SPEC C profesjonalnie obspawana, wypiaskowana itp,
klatka coustom cage step 3
silnik SPEC C 310KM ze zwezka 40mm, praktycznie nowy - Kuzaj przejechał na nim memoriał Kuliga i Ruta Rajd warszawski (ja Cyne i 2-3xUlez) tłoki OMEGA, korby Coswotrh, panewki ACL , nowy wał, zawory itd.
ECU MOTEC, podtrzymanie turbo (słabe i mocne) procedura startu
Kontroler dyfrów MOTEC
krótka przekładnia
Skrzynia kłowa KAPS ze szperą
tylny dyfer szpera 2.5 kg
zawieszenie TEIN N -grupa w setupie asfalt
hamuce tył i przód Nkowe 355mm AP Racing
ręczny hydraulika AP Racing
zawieszenie na twardych Nkowych tulejach
elektryczny system gaśniczy
fotel kierowcy Recaro carbonowy, pilot Prodrive
5-punktowe pasy FIA
boczki i kuwety, lusterka carbon
felgi 18"

warunki finansowe dla powaznie zainteresowanych na email/PW