[S] Subaru Impreza GT MY98 Kombi
: 23 paź 2009, o 19:36
Jak w temacie, do sprzedania Subaru Impreza GT MY98 w nadwoziu kombi.
Samochód z 1998r, w Polsce od 1999roku, od początku w posiadaniu forumowiczów. Ja jestem jego właścicielem od lutego 2009r.
Silnik:
po wymianie we wrześniu 2008r, składany przez Czopera, na ten moment 52tyś km przebiegu.
-tłoki HBR WRX'05
-korby WRX'05
-wał WRX'05
-blok GT MY98
-głowice GT MY98(planowane, kanały powiększane i polerowane)
Układ wydechowy:
-kompletny przelotowy Supersprint 2,5'
Układ dolotowy:
-rury intercoolera Samco
-customowy dolot(usunięty silencer z błotnika, fabryczna puszka filtra z wkładką Green-a połączona z alu-rurą pobierającą powietrze z zewnątrz)
-manualnie sterowany natrysk wody na intercooler
Układ paliwowy:
-pompa paliwa Walbro 255
Nadwozie:
-po kompleksowej renowacji na początku 2008roku(usunięcie ognisk korozji oraz wgniotek parkingowych na drzwiach, polakierowana cała buda co by nie było różnic pomiędzy nowym, a 10cio letnim lakierem)
Układ hamulcowy:
-zaciski 4ro tłoczkowe założone w październiku 2008(stan tarcz i klocków bdb)
-przewody hamulcowe w oplocie zamontowane w listopadzie 2008
-świeży płyn hamulcowy(zmieniany w sierpniu 2009)
Zawieszenie:
-amortyzatory Bilstein na grubej sztycy
-tuleje poliuretanowe Powerflex wahaczy przednich
-rozpórka przód Samco
-rozpórka tył Whiteline
Elektronika:
-zegary Stewart Warner (temp. oleju, ciśnienie oleju, EGT)
-ciśnienie doładowania Racimex
-turbotimer Blitz zintegrowany z alarmem
-przewody Magnecor
Koła:
zima-seria pomalowana na biało + Nokian WR 205/55/16 (stan bdb)
lato- Tecnomagnesio Sport 17'x7' aktualnie bez opon
Dodatkowo:
-płyta alu pod silnik
-wygłuszenie całego nadwozia matami APP
-przyciemnione wszystkie szyby
-kierownica Nardi
-przednie głośniki systemowe na zwrotnicach Magnat
-tylne głośniki 2 drożne Rockford
-instalacja oszczędnościowa by Jako
Nadwozie ma nalatane 240tyś. km, a silnik jak już pisałem 52tyś. km.
Nic nie stuka ani nie puka, jedynie czasami wyje pompa wspomagania oraz fotel kierowcy jest delikatnie przetarty w dwóch miejscach.
W moim posiadaniu samochód nie miał żadnej stłuczki, przycierki czy innej przygody blacharskiej, jednak wiem że w jego historii naprawiany był tył. Auto jest proste, geometria sprawdzana na bieżąco.
Za mojej kadencji samochód serwisowany w PRS w Lublinie.
Zdjęcia dla zainteresowanych na maila
Kontakt: 725078335 lub PW
Cena do negocjacji: 26500pln
OFERTA JEST AKTUALNA TYLKO DO CZASU AŻ NIE SPRZEDA SIĘ INNE AUTO. JEŻELI SAMOCHÓD, KTÓREGO ZAKUPEM JESTEM ZAINTERESOWANY SIĘ SPRZEDA TO MOJA OFERTA SPRZEDAŻY AUTOMATYCZNIE STAJE SIĘ NIEAKTUALNA I GTek ZOSTAJE U MNIE DO DALSZYCH MODÓW.
Samochód z 1998r, w Polsce od 1999roku, od początku w posiadaniu forumowiczów. Ja jestem jego właścicielem od lutego 2009r.
Silnik:
po wymianie we wrześniu 2008r, składany przez Czopera, na ten moment 52tyś km przebiegu.
-tłoki HBR WRX'05
-korby WRX'05
-wał WRX'05
-blok GT MY98
-głowice GT MY98(planowane, kanały powiększane i polerowane)
Układ wydechowy:
-kompletny przelotowy Supersprint 2,5'
Układ dolotowy:
-rury intercoolera Samco
-customowy dolot(usunięty silencer z błotnika, fabryczna puszka filtra z wkładką Green-a połączona z alu-rurą pobierającą powietrze z zewnątrz)
-manualnie sterowany natrysk wody na intercooler
Układ paliwowy:
-pompa paliwa Walbro 255
Nadwozie:
-po kompleksowej renowacji na początku 2008roku(usunięcie ognisk korozji oraz wgniotek parkingowych na drzwiach, polakierowana cała buda co by nie było różnic pomiędzy nowym, a 10cio letnim lakierem)
Układ hamulcowy:
-zaciski 4ro tłoczkowe założone w październiku 2008(stan tarcz i klocków bdb)
-przewody hamulcowe w oplocie zamontowane w listopadzie 2008
-świeży płyn hamulcowy(zmieniany w sierpniu 2009)
Zawieszenie:
-amortyzatory Bilstein na grubej sztycy
-tuleje poliuretanowe Powerflex wahaczy przednich
-rozpórka przód Samco
-rozpórka tył Whiteline
Elektronika:
-zegary Stewart Warner (temp. oleju, ciśnienie oleju, EGT)
-ciśnienie doładowania Racimex
-turbotimer Blitz zintegrowany z alarmem
-przewody Magnecor
Koła:
zima-seria pomalowana na biało + Nokian WR 205/55/16 (stan bdb)
lato- Tecnomagnesio Sport 17'x7' aktualnie bez opon
Dodatkowo:
-płyta alu pod silnik
-wygłuszenie całego nadwozia matami APP
-przyciemnione wszystkie szyby
-kierownica Nardi
-przednie głośniki systemowe na zwrotnicach Magnat
-tylne głośniki 2 drożne Rockford
-instalacja oszczędnościowa by Jako
Nadwozie ma nalatane 240tyś. km, a silnik jak już pisałem 52tyś. km.
Nic nie stuka ani nie puka, jedynie czasami wyje pompa wspomagania oraz fotel kierowcy jest delikatnie przetarty w dwóch miejscach.
W moim posiadaniu samochód nie miał żadnej stłuczki, przycierki czy innej przygody blacharskiej, jednak wiem że w jego historii naprawiany był tył. Auto jest proste, geometria sprawdzana na bieżąco.
Za mojej kadencji samochód serwisowany w PRS w Lublinie.
Zdjęcia dla zainteresowanych na maila
Kontakt: 725078335 lub PW
Cena do negocjacji: 26500pln
OFERTA JEST AKTUALNA TYLKO DO CZASU AŻ NIE SPRZEDA SIĘ INNE AUTO. JEŻELI SAMOCHÓD, KTÓREGO ZAKUPEM JESTEM ZAINTERESOWANY SIĘ SPRZEDA TO MOJA OFERTA SPRZEDAŻY AUTOMATYCZNIE STAJE SIĘ NIEAKTUALNA I GTek ZOSTAJE U MNIE DO DALSZYCH MODÓW.