[S] Subaru Impreza GT MY98 Kombi-SZYBKA OFERTA
: 4 lis 2009, o 13:25
Sprzedam GTeka w nadwoziu kombi. Samochód z 1998 roku, od 1999r. w Polsce. Od początku w posiadaniu forumowiczów, ja jestem jego właścicielem od lutego 2009r.
Silnik:
po wymianie we wrześniu 2008 roku, składany przez Czopera na nowych częściach z WRX-a ‘05, przebieg na obecną chwilę 52tyś.km
-blok GT MY98
-głowice GT MY98(planowane, kanały powiększane i polerowane)
-tłoki HBR WRX’05
-korby WRX’05
-wał WRX’05
Układ wydechowy:
-kompletny przelotowy Supersprint 2,5’
Zawieszenie:
-amortyzatory Bilstein na grubej sztycy
-tuleje poliuretanowe wahaczy przednich
-rozpórka przód Sparco
-rozpórka tył Whiteline
Układ hamulcowy:
-zaciski 4-ro tłoczkowe założone w październiku 2008 (stan tarcz i klocków b. dobry)
-przewody hamulcowe w oplocie założone w listopadzie 2008
Układ dolotowy:
-manualny natrysk wody na intercooler
-rury intercoolera Samco
-customowy dolot (seryjna puszka filtra z wkładką Green-a, wyrzucony silencer z błotnika, pobór powietrza bezpośrednio z zewnątrz)
Układ paliwowy:
-pompa paliwa Walbro 255
Nadwozie:
-po renowacji na początku 2008 roku(usunięcie ognisk korozji i wgnieceń parkingowych na drzwiach, polakierowana cała buda żeby nie było różnicy w odcieniu-nie można było spatynować nowego lakieru żeby wyglądał jak 10-cio letni…)
Elektronika/Elektryka:
-zegary Stewart Warner z serii Maximum Performance (temp. oleju, ciśnienie oleju, EGT)
-zegar ciśnienia doładowania Racimex
-turbo timer Blitz DCII zintegrowany z alarmem
-przewody Magnecor
-halogeny wymienione na światła dalekosiężne
Felgi i opony:
-lato-Tecnomagnesio Sport 17x7(złote) aktualnie bez opon(z tymi kawiorowymi felgami cena nie podlega negocjacji...)
-zima-seryjne 16x7(polakierowane na biało) + Nokian WR 205/55/16
Inne:
-aluminowa płyta pod silnik
-wygłuszenie całego nadwozia matami APP
-przyciemnione wszystkie szyby
-kierownica z wersji Nardi
-głośniki przód Magnat(odseparowane, systemowe na zwrotnicach)
-głośniki tył Rockford(dwudrożne)
-kompletna instalacja pod wzmacniacz
-instalacja oszczędnościowa by jako
Stan samochodu oceniam na bdb, nic nie stuka ani nie puka. Sporadycznie wyje pompa wspomagania ale zawsze tak miała oraz fotel kierowcy jest lekko przetarty w dwóch miejscach. GTek w moim posiadaniu nie miał żadnej stłuczki, obcierki czy innej przygody blacharsko-lakierniczej, jednak wiem że w jego historii naprawiany był tył.
Autko jest proste i jeździ jak należy, a wszystkie części eksploatacyjne wymieniane są na bieżąco (w miarę potrzeby oczywiście). Na wyposażeniu oprócz standardu jest klimatyzacja(pełny serwis łącznie z odgrzybianiem-kwiecień 2009).
Przebieg „budy” to w tym momencie 240tyś km., a silnika jak już pisałem 52tyś km.
Za mojej kadencji samochód serwisowany w PRS w Lublinie.
Cena(do negocjacji): 26500pln
Kontakt: PW albo 725078335
Zdjęcia dla zainteresowanych na maila
OFERTA SPRZEDAŻY JEST AKTUALNA TYLKO DO MOMENTU AŻ NIE SPRZEDA SIĘ SAMOCHÓD, KTÓREGO ZAKUPEM JESTEM ZAINTERESOWANY.
Silnik:
po wymianie we wrześniu 2008 roku, składany przez Czopera na nowych częściach z WRX-a ‘05, przebieg na obecną chwilę 52tyś.km
-blok GT MY98
-głowice GT MY98(planowane, kanały powiększane i polerowane)
-tłoki HBR WRX’05
-korby WRX’05
-wał WRX’05
Układ wydechowy:
-kompletny przelotowy Supersprint 2,5’
Zawieszenie:
-amortyzatory Bilstein na grubej sztycy
-tuleje poliuretanowe wahaczy przednich
-rozpórka przód Sparco
-rozpórka tył Whiteline
Układ hamulcowy:
-zaciski 4-ro tłoczkowe założone w październiku 2008 (stan tarcz i klocków b. dobry)
-przewody hamulcowe w oplocie założone w listopadzie 2008
Układ dolotowy:
-manualny natrysk wody na intercooler
-rury intercoolera Samco
-customowy dolot (seryjna puszka filtra z wkładką Green-a, wyrzucony silencer z błotnika, pobór powietrza bezpośrednio z zewnątrz)
Układ paliwowy:
-pompa paliwa Walbro 255
Nadwozie:
-po renowacji na początku 2008 roku(usunięcie ognisk korozji i wgnieceń parkingowych na drzwiach, polakierowana cała buda żeby nie było różnicy w odcieniu-nie można było spatynować nowego lakieru żeby wyglądał jak 10-cio letni…)
Elektronika/Elektryka:
-zegary Stewart Warner z serii Maximum Performance (temp. oleju, ciśnienie oleju, EGT)
-zegar ciśnienia doładowania Racimex
-turbo timer Blitz DCII zintegrowany z alarmem
-przewody Magnecor
-halogeny wymienione na światła dalekosiężne
Felgi i opony:
-lato-Tecnomagnesio Sport 17x7(złote) aktualnie bez opon(z tymi kawiorowymi felgami cena nie podlega negocjacji...)
-zima-seryjne 16x7(polakierowane na biało) + Nokian WR 205/55/16
Inne:
-aluminowa płyta pod silnik
-wygłuszenie całego nadwozia matami APP
-przyciemnione wszystkie szyby
-kierownica z wersji Nardi
-głośniki przód Magnat(odseparowane, systemowe na zwrotnicach)
-głośniki tył Rockford(dwudrożne)
-kompletna instalacja pod wzmacniacz
-instalacja oszczędnościowa by jako
Stan samochodu oceniam na bdb, nic nie stuka ani nie puka. Sporadycznie wyje pompa wspomagania ale zawsze tak miała oraz fotel kierowcy jest lekko przetarty w dwóch miejscach. GTek w moim posiadaniu nie miał żadnej stłuczki, obcierki czy innej przygody blacharsko-lakierniczej, jednak wiem że w jego historii naprawiany był tył.
Autko jest proste i jeździ jak należy, a wszystkie części eksploatacyjne wymieniane są na bieżąco (w miarę potrzeby oczywiście). Na wyposażeniu oprócz standardu jest klimatyzacja(pełny serwis łącznie z odgrzybianiem-kwiecień 2009).
Przebieg „budy” to w tym momencie 240tyś km., a silnika jak już pisałem 52tyś km.
Za mojej kadencji samochód serwisowany w PRS w Lublinie.
Cena(do negocjacji): 26500pln
Kontakt: PW albo 725078335
Zdjęcia dla zainteresowanych na maila
OFERTA SPRZEDAŻY JEST AKTUALNA TYLKO DO MOMENTU AŻ NIE SPRZEDA SIĘ SAMOCHÓD, KTÓREGO ZAKUPEM JESTEM ZAINTERESOWANY.