[S] Forester 2.0XT MY'03
: 12 gru 2009, o 13:38
Z pewnym smutkiem rozstanę się ze swoim Forysiem.
Foryś jest rocznik 2002, MY 2003, manual. Kupiony u Dawoja. Jestem II właścicielem. Przebieg 110.000 km, odkąd kupiłem regularnie serwisowany w ASO Koper, wszystkie wpisy w książce serwisowej są. Wcześniej Dawoj. Rozrząd wymieniony przy 95 tys. albo coś koło tego. Nie ma żadnych modyfikacji. Z tzw. "przygód" miał 2 szkody parkingowe (przytarcie), prawy tylny błotnik/drzwi wszystko udokumentowane - są faktury i oględziny. Malowane były elementy z prawej strony (łącznie z przednim błotnikiem, który nie był uszkodzony, ale jakiś gnój zrobił rysę przez cały samochód, więc przy okazji likwidacji z PZU kazałem pomalować). Nie upalany, eksploatowany w normalnej jeździe, głównie miasto/trasa. W terenie nie. Poprzednia właścicielka też raczej nie upalała :)
Kolor - srebrny metalik. Pełne wyposażenie w tej wersji (czyli z oknem dachowym). Stan techniczny nienaganny, mam go 3,6 roku, w tym czasie oprócz rozrządu wymieniałem łożysko, tarcze hamulcowe, żarówki i diody od podświetlania przełączników.
Cena 42 tys. zł.
Obejrzeć można w Warszawie.
Foryś jest rocznik 2002, MY 2003, manual. Kupiony u Dawoja. Jestem II właścicielem. Przebieg 110.000 km, odkąd kupiłem regularnie serwisowany w ASO Koper, wszystkie wpisy w książce serwisowej są. Wcześniej Dawoj. Rozrząd wymieniony przy 95 tys. albo coś koło tego. Nie ma żadnych modyfikacji. Z tzw. "przygód" miał 2 szkody parkingowe (przytarcie), prawy tylny błotnik/drzwi wszystko udokumentowane - są faktury i oględziny. Malowane były elementy z prawej strony (łącznie z przednim błotnikiem, który nie był uszkodzony, ale jakiś gnój zrobił rysę przez cały samochód, więc przy okazji likwidacji z PZU kazałem pomalować). Nie upalany, eksploatowany w normalnej jeździe, głównie miasto/trasa. W terenie nie. Poprzednia właścicielka też raczej nie upalała :)
Kolor - srebrny metalik. Pełne wyposażenie w tej wersji (czyli z oknem dachowym). Stan techniczny nienaganny, mam go 3,6 roku, w tym czasie oprócz rozrządu wymieniałem łożysko, tarcze hamulcowe, żarówki i diody od podświetlania przełączników.
Cena 42 tys. zł.
Obejrzeć można w Warszawie.