

WRX kombi 2006: kupiony w Polsce, serwisowny w ASO, jestem II właścicielem. Przebieg 55 tys. Zrobiony już przegląd po 60 tys. Pierwszy właściciel miał stłuczkę - ktoś puknął w tył auta na światłach; zrobione w ASO, protokół naprawy do wglądu.
Inwestycje:
- wnętrze: dywaniki + gałka zmiany biegów Prodrive; radio - stacja multimedialna Kenwood (DVD, navigacja- GPmapa 2009.3 + City Navigator Europe NT 2008, kabel do iPod'a w schowku), głośniki + wygłuszenie drzwi;
- zawieszenie: amorki Kayaba Ultra SR (przy 50 tys), stabilizator tylny Whiteline 22mm, ALK, rozpórka przednia górna Cusco, tylna górna Whiteline; (prowadzi się całkiem znośnie)
- hamulce (przy 50 tys): przewody w oplocie, tarcze przód EBC Turbo Groove, klocki Ferodo DS2500, tył klocki Ferodo DS 2500;
- wydech: catback H&S (ładnie brzmi);
- silnik: seria, wymienione tylko przewody do IC na Samco;
Dodatki motowane w CARFIT, 4T oraz Klinka Dźwięku.
Auto było na dwu szkoleniach w SJS - jest obcierka na przednim zderzaku (chyba od pachołka) - sam dół, właściwie nie widać. Drobne uszkodzenia lakiernicze (parkingowe ). Wnętrze - stan idealny. Dwa komplety kół (na zdjęciach na zimówkach 16'; letnie seryjne WRX 17').
Zdjęcia: http://picasaweb.google.pl/Tomasz.Lowen ... Nmkvv35cw#(wkrótce coś dodam).
Pozdrawiam