[K] kupię STI 2004-2005 EU z DCCD / sprzedam WRX kombi 06
: 22 sty 2010, o 22:33
Jak w temacie. Kupię STI krajowe z lat 2004-2005, silnik 2.0, TYLKO z DCCD! Bezwypadkowe lub po drobnej naprawie (udokumentowanej), stan wnętrza musi być bardzo dobry. Ma to być nowy członek rodziny
Nie spieszy mi się, mogę poczekać na ten ideał...
Będę wtedy potrzebował kilka miesięcy czasu na sprzedanie mojego WRXa (opis poniżej). Z uwagi na ograniczenia czasowe, mogę brać pod uwagę tylko oferty w promieniu 200 km od Krakowa. Ponieważ mój ostatni kandydat okazał się być spawany... bedę chciał na pewno dokładnie "prześwietlić" autko.
WRX kombi 2006: kupiony w Polsce, serwisowny w ASO, jestem II właścicielem. Przebieg 55 tys. Zrobiony już przegląd po 60 tys. Pierwszy właściciel miał stłuczkę - ktoś puknął w tył auta na światłach; zrobione w ASO, protokół naprawy do wglądu.
Inwestycje:
- wnętrze: dywaniki + gałka zmiany biegów Prodrive; radio - stacja multimedialna Kenwood (DVD, navigacja- GPmapa 2009.3 + City Navigator Europe NT 2008, kabel do iPod'a w schowku), głośniki + wygłuszenie drzwi;
- zawieszenie: amorki Kayaba Ultra SR (przy 50 tys), stabilizator tylny Whiteline 22mm, ALK, rozpórka przednia górna Cusco, tylna górna Whiteline; (prowadzi się całkiem znośnie)
- hamulce (przy 50 tys): przewody w oplocie, tarcze przód EBC Turbo Groove, klocki Ferodo DS2500, tył klocki Ferodo DS 2500;
- wydech: catback H&S (ładnie brzmi);
- silnik: seria, wymienione tylko przewody do IC na Samco;
Dodatki motowane w CARFIT, 4T oraz Klinka Dźwięku.
Auto było na dwu szkoleniach w SJS - jest obcierka na przednim zderzaku (chyba od pachołka) - sam dół, właściwie nie widać. Drobne uszkodzenia lakiernicze (parkingowe ). Wnętrze - stan idealny. Dwa komplety kół (na zdjęciach na zimówkach 16'; letnie seryjne WRX 17').
Zdjęcia: http://picasaweb.google.pl/Tomasz.Lowen ... Nmkvv35cw#(wkrótce coś dodam).
Pozdrawiam


WRX kombi 2006: kupiony w Polsce, serwisowny w ASO, jestem II właścicielem. Przebieg 55 tys. Zrobiony już przegląd po 60 tys. Pierwszy właściciel miał stłuczkę - ktoś puknął w tył auta na światłach; zrobione w ASO, protokół naprawy do wglądu.
Inwestycje:
- wnętrze: dywaniki + gałka zmiany biegów Prodrive; radio - stacja multimedialna Kenwood (DVD, navigacja- GPmapa 2009.3 + City Navigator Europe NT 2008, kabel do iPod'a w schowku), głośniki + wygłuszenie drzwi;
- zawieszenie: amorki Kayaba Ultra SR (przy 50 tys), stabilizator tylny Whiteline 22mm, ALK, rozpórka przednia górna Cusco, tylna górna Whiteline; (prowadzi się całkiem znośnie)
- hamulce (przy 50 tys): przewody w oplocie, tarcze przód EBC Turbo Groove, klocki Ferodo DS2500, tył klocki Ferodo DS 2500;
- wydech: catback H&S (ładnie brzmi);
- silnik: seria, wymienione tylko przewody do IC na Samco;
Dodatki motowane w CARFIT, 4T oraz Klinka Dźwięku.
Auto było na dwu szkoleniach w SJS - jest obcierka na przednim zderzaku (chyba od pachołka) - sam dół, właściwie nie widać. Drobne uszkodzenia lakiernicze (parkingowe ). Wnętrze - stan idealny. Dwa komplety kół (na zdjęciach na zimówkach 16'; letnie seryjne WRX 17').
Zdjęcia: http://picasaweb.google.pl/Tomasz.Lowen ... Nmkvv35cw#(wkrótce coś dodam).
Pozdrawiam